T3R.PV
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
Re: T3R.PV
Dnes okolo 11. hodiny na zkušební jízdě 8259, potkána na Vinici
-
- Uživatel
- Příspěvky: 274
- Registrován: 12.11.2007 17:18
- Bydliště: dříve Praha, potom Neratovice a nyní opět Praha
Re: T3R.PV
Koukám, že se nám bývalé motolské T3R.PV opět stěhují, tentokrát do Hloubětína.
8151-8154 jsou do Hloubětína zapůjčeny nebo už to bude jejich nový domeček?
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Naposledy upravil(a) JANEK L. dne 13.6.2008 17:57, celkem upraveno 1 x.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.PV
Tak proto jezdila 8251 v poslednich dnech na 705/2 solo.. Dnes tam byla 8255.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6713
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.PV
V Hloubětíně už by měla být celá čtveřice nejstarších Krnovů 8151-8154, takže stabilní souprava 8251+8151 je definitivně minulostí.
- Beatlesák
- Uživatel
- Příspěvky: 170
- Registrován: 07.4.2005 12:16
- Bydliště: Neratovice/Česká Třebová
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.PV
Taky furt neprší a tramvaj má stěrače zcela běžně, tak čemu se divíš. ![d'oh! #-o](./images/smilies/eusa_doh.gif)
Edit: Ale radši bych počkal co poví někdo znalý.
![d'oh! #-o](./images/smilies/eusa_doh.gif)
Edit: Ale radši bych počkal co poví někdo znalý.
Naposledy upravil(a) Beatlesák dne 09.2.2008 20:41, celkem upraveno 1 x.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3859
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.PV
Páááni, to jsou vymoženosti. No ale, když je s tím takový prudy, není to trochu na "kvrdlačku"? Nepředpokládám, že by při stání ve smyčce bylo potřeba v tramvaji třeba luxovat, nebo něco vrtat. Když už se nějaký servis provádí, tak spíš v nějakém zázemí, kde je 230VAC k dispozici normálně ze sítě ne? Ale já jsem pro každou legraci, takže ať tam klíďo jsou, stejně je kvůli mě nikdo dávat pryč nebudeI.am.good píše:A bohužel pro některé (tramvajáky) je tak šikovně udělaná, že 1) musíš mít klíč pro zapnutí 230V a 2) jev chodu pouze v době stání vozidla (i když máš klíč sepnutý neustále).dušan píše:zcela překvapivěti napíšu, že je to opravdu zásuvka na 220V, používá se pro údržbu na připojení spotřebičů na elektriku
![]()
Jev číslo 2) je jednoduše vysvětlitelný - zásuvka je napojena na síť ventilátorů...
![Whistle :-W](./images/smilies/eusa_whistle.gif)
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Re: T3R.PV
A bohužel pro některé (tramvajáky) je tak šikovně udělaná, že 1) musíš mít klíč pro zapnutí 230V a 2) jev chodu pouze v době stání vozidla (i když máš klíč sepnutý neustále).dušan píše:zcela překvapivěti napíšu, že je to opravdu zásuvka na 220V, používá se pro údržbu na připojení spotřebičů na elektriku
![]()
Jev číslo 2) je jednoduše vysvětlitelný - zásuvka je napojena na síť ventilátorů chlazení. Ty při jízdě dostávají od statického měniče 400V a jedou naplno. Po zastavení ještě chvíli jedou (vypíná teplotní čidlo v kontejnerech, takže doba je pokaždé jiná - jednou na zkušební jízdě mi ventilátory ani jednou neztichly v úseku Levského - Podolská vodárna, ale to přede mnou nic nejelo..
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Proto je tato zásuvka v podstatě pro řidiče nepoužitelná, neboť jí jde během služby využít jen na konečných, nebo pulzovitě i na trati, což se ovšem hodí maximálně tak na nabíjení mobilního telefonu. Nepletu-li se ovšem, tak řidiči stejně mají z bezpečnostních důvodů manipulaci s tímto zakázanou
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
- dušan
- Uživatel
- Příspěvky: 655
- Registrován: 03.4.2004 10:02
- Bydliště: v roce 2015 u nové tramvajové trati, tedy dá-li Bůh,Bém a DP
Re: T3R.PV
zcela překvapivěKarosák píše:Tak a hurá na můj 1. přiblblý dotaz: V kokpitu T3R.P(i V), je vlevo za řidičem, pár centimetrů za jeho loktem přidělaná o okenního skla na sešikmené ploše bílá krabička, do které vede "husí krk" a vypadá jako zásuvka na 230V co se přidělává na fasádu. To je ale asi kravina, a já jsem si vždycky přál vědět, k čemu ta bílá krabička je...
![d'oh! #-o](./images/smilies/eusa_doh.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3859
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.PV
Tak a hurá na můj 1. přiblblý dotaz: V kokpitu T3R.P(i V), je vlevo za řidičem, pár centimetrů za jeho loktem přidělaná o okenního skla na sešikmené ploše bílá krabička, do které vede "husí krk" a vypadá jako zásuvka na 230V co se přidělává na fasádu. To je ale asi kravina, a já jsem si vždycky přál vědět, k čemu ta bílá krabička je... ![Anxious 8-[](./images/smilies/eusa_shifty.gif)
![Anxious 8-[](./images/smilies/eusa_shifty.gif)
Re: T3R.PV
8183 takypawel píše:8174 má lehce obutý přední podvozek. jezdí jako 2.vůz, dnes na 22.
Re: T3R.PV
8174 má lehce obutý přední podvozek. jezdí jako 2.vůz, dnes na 22.
Re: T3R.PV
To myslím, že ne. To se dělá většinou jen při výlukách vozoven.fricoolinek2 píše:Teď už teda v Motole není ani jedno RP.V? A ten přesun probíhá tak, že ráno ještě vyjede normálně jako motolský pořadí a večer zatáhne již do Vokovic?
Re: T3R.PV
Myslim, že z tabulky motolských vozů je to jasné...
Přesuny vozů zajišťují manipulační řidiči z depa během dne nebo v noci.
Přesuny vozů zajišťují manipulační řidiči z depa během dne nebo v noci.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.PV
Teď už teda v Motole není ani jedno RP.V? A ten přesun probíhá tak, že ráno ještě vyjede normálně jako motolský pořadí a večer zatáhne již do Vokovic?
Re: T3R.PV
Možná si to přehlídl, ale napsal jsem ...zbyly pouze vozy 8165-8168, takže i 8167+8
[/quote]
Jsem *****, omlouvám se.![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Jsem *****, omlouvám se.
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)