T3R.PV
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
Re: T3R.PV
Dnes okolo 11. hodiny na zkušební jízdě 8259, potkána na Vinici
-
- Uživatel
- Příspěvky: 274
- Registrován: 12.11.2007 17:18
- Bydliště: dříve Praha, potom Neratovice a nyní opět Praha
Re: T3R.PV
Koukám, že se nám bývalé motolské T3R.PV opět stěhují, tentokrát do Hloubětína. 8151-8154 jsou do Hloubětína zapůjčeny nebo už to bude jejich nový domeček?
Naposledy upravil(a) JANEK L. dne 13.6.2008 17:57, celkem upraveno 1 x.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.PV
Tak proto jezdila 8251 v poslednich dnech na 705/2 solo.. Dnes tam byla 8255.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6713
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.PV
V Hloubětíně už by měla být celá čtveřice nejstarších Krnovů 8151-8154, takže stabilní souprava 8251+8151 je definitivně minulostí.
- Beatlesák
- Uživatel
- Příspěvky: 170
- Registrován: 07.4.2005 12:16
- Bydliště: Neratovice/Česká Třebová
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.PV
Taky furt neprší a tramvaj má stěrače zcela běžně, tak čemu se divíš.
Edit: Ale radši bych počkal co poví někdo znalý.
Edit: Ale radši bych počkal co poví někdo znalý.
Naposledy upravil(a) Beatlesák dne 09.2.2008 20:41, celkem upraveno 1 x.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3859
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.PV
Páááni, to jsou vymoženosti. No ale, když je s tím takový prudy, není to trochu na "kvrdlačku"? Nepředpokládám, že by při stání ve smyčce bylo potřeba v tramvaji třeba luxovat, nebo něco vrtat. Když už se nějaký servis provádí, tak spíš v nějakém zázemí, kde je 230VAC k dispozici normálně ze sítě ne? Ale já jsem pro každou legraci, takže ať tam klíďo jsou, stejně je kvůli mě nikdo dávat pryč nebude . Tak spíš by mě zajímalo jestli ji někdy někdo použil (používá), popř. k čemuI.am.good píše:A bohužel pro některé (tramvajáky) je tak šikovně udělaná, že 1) musíš mít klíč pro zapnutí 230V a 2) jev chodu pouze v době stání vozidla (i když máš klíč sepnutý neustále).dušan píše:zcela překvapivě ti napíšu, že je to opravdu zásuvka na 220V, používá se pro údržbu na připojení spotřebičů na elektriku
Jev číslo 2) je jednoduše vysvětlitelný - zásuvka je napojena na síť ventilátorů...
Re: T3R.PV
A bohužel pro některé (tramvajáky) je tak šikovně udělaná, že 1) musíš mít klíč pro zapnutí 230V a 2) jev chodu pouze v době stání vozidla (i když máš klíč sepnutý neustále).dušan píše:zcela překvapivě ti napíšu, že je to opravdu zásuvka na 220V, používá se pro údržbu na připojení spotřebičů na elektriku
Jev číslo 2) je jednoduše vysvětlitelný - zásuvka je napojena na síť ventilátorů chlazení. Ty při jízdě dostávají od statického měniče 400V a jedou naplno. Po zastavení ještě chvíli jedou (vypíná teplotní čidlo v kontejnerech, takže doba je pokaždé jiná - jednou na zkušební jízdě mi ventilátory ani jednou neztichly v úseku Levského - Podolská vodárna, ale to přede mnou nic nejelo.. ), následně padají na nějakých 100V, čili se zpomalí. Ovšem ani jedno z těchto napětí se pro zásuvku nehodí, takže automatika při těchto stavech drží elektronicky zásuvku odpojenou. Při otočení klíčku v zámku a splněných podmínkách (stání, kontejnery "vychlazené) statický měnič začne dodávat cca 230V. Bezpečně se to pozná podle zvýšeného hukotu ventilátorů (jelikož jsou na stejné síti, tak se také rozeběhnou, ač úplně zbytečně..). Ovšem při zadání jízdy se zásuvka opět automaticky odpojí.
Proto je tato zásuvka v podstatě pro řidiče nepoužitelná, neboť jí jde během služby využít jen na konečných, nebo pulzovitě i na trati, což se ovšem hodí maximálně tak na nabíjení mobilního telefonu. Nepletu-li se ovšem, tak řidiči stejně mají z bezpečnostních důvodů manipulaci s tímto zakázanou
- dušan
- Uživatel
- Příspěvky: 655
- Registrován: 03.4.2004 10:02
- Bydliště: v roce 2015 u nové tramvajové trati, tedy dá-li Bůh,Bém a DP
Re: T3R.PV
zcela překvapivě ti napíšu, že je to opravdu zásuvka na 220V, používá se pro údržbu na připojení spotřebičů na elektrikuKarosák píše:Tak a hurá na můj 1. přiblblý dotaz: V kokpitu T3R.P(i V), je vlevo za řidičem, pár centimetrů za jeho loktem přidělaná o okenního skla na sešikmené ploše bílá krabička, do které vede "husí krk" a vypadá jako zásuvka na 230V co se přidělává na fasádu. To je ale asi kravina, a já jsem si vždycky přál vědět, k čemu ta bílá krabička je...
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3859
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.PV
Tak a hurá na můj 1. přiblblý dotaz: V kokpitu T3R.P(i V), je vlevo za řidičem, pár centimetrů za jeho loktem přidělaná o okenního skla na sešikmené ploše bílá krabička, do které vede "husí krk" a vypadá jako zásuvka na 230V co se přidělává na fasádu. To je ale asi kravina, a já jsem si vždycky přál vědět, k čemu ta bílá krabička je...
Re: T3R.PV
8183 takypawel píše:8174 má lehce obutý přední podvozek. jezdí jako 2.vůz, dnes na 22.
Re: T3R.PV
8174 má lehce obutý přední podvozek. jezdí jako 2.vůz, dnes na 22.
Re: T3R.PV
To myslím, že ne. To se dělá většinou jen při výlukách vozoven.fricoolinek2 píše:Teď už teda v Motole není ani jedno RP.V? A ten přesun probíhá tak, že ráno ještě vyjede normálně jako motolský pořadí a večer zatáhne již do Vokovic?
Re: T3R.PV
Myslim, že z tabulky motolských vozů je to jasné...
Přesuny vozů zajišťují manipulační řidiči z depa během dne nebo v noci.
Přesuny vozů zajišťují manipulační řidiči z depa během dne nebo v noci.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.PV
Teď už teda v Motole není ani jedno RP.V? A ten přesun probíhá tak, že ráno ještě vyjede normálně jako motolský pořadí a večer zatáhne již do Vokovic?
Re: T3R.PV
Možná si to přehlídl, ale napsal jsem ...zbyly pouze vozy 8165-8168, takže i 8167+8 [/quote]
Jsem *****, omlouvám se.
Jsem *****, omlouvám se.