to je to, proč je tam cedulka neopírejte se o dveře. Já vím, držadla ve dveřích svádí k tomu, aby se jich člověk intuitivně držel, ale stačí jen málo a dveře jsou otevřené.Marek píše:To myslím, že ne. Ale kdysi jsem jel v zadním voze narvané soupravy T3 na schodech, držel jsem se dveří a v pravotočivé zatáčce jsem je neúmyslně roztrh (já fakt nerad). Na lince 16, ta křižovatka jak se najíždí z vedlejší před zastávkou Šumavská směr Spojovací. Od té doby se dveří u T3 nedržím.
Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Za pomoci velké síly ANO. Poškození jak psal Marek je nenávratné a souprava musí odcestovat bez cestujících do Vozovny. (Je tam nějaká torzní tyč bo co, která se tímto přetrhne.)fricoolinek2 píše:Jdou BAHOZY "roztrhnout" ?
Proč myslíš, že je v každém voze u dveří cedulka "neopírejte se o dveře"?fricoolinek2 píše:Ještě jsem se chtěl zeptat, kdyby se někdo těžký, kdo se nedrží a stojí proti dveřím, při průjezdu nějakou "šikanou" (třeba Sm. nádr-ČSAD Sm.) se neudrží a vrazí do dveří jestli je vahou své těla může prorazit, vypadnout z vozu a ...
Samozřejmě. Takto cestovat je pouze na vlastní riziko.
Zde je to bez komenáře. Je to ještě horší než předchozí bod.fricoolinek2 píše:A to bych se chtěl zeptat obecně a zejména jak je to s tímhle (myslím to proražení dveří vlastní vahou) u klasických T3, současně doufám že Bahozy a IFE jsou v tomto ohledu bezpečný
- Klasické dveře u T3 jdou rozrhnout a použitím velmi velké síly asi i prorazit. (Dveře vyražené ven byly vidět na nějakých fotkách tragické nehody T1 na Špejcharu. Mít tenkrát T1 výklopné IFE, možná by tenkrát obětí bylo méně.)fricoolinek2 píše:Jdou BAHOZY "roztrhnout" :?: :?: :?:
- Dveře se zarážkou dole (na posledním schodu) (Bahozy, ale i T3M2DVC) budou podle mě proti proražení odolnější.
- Bahozy jdou prý s použitím velké síly roztrhnout, ale dojde tím k jejich na místě neopravitelnému poškození.
To myslím, že ne. Ale kdysi jsem jel v zadním voze narvané soupravy T3 na schodech, držel jsem se dveří a v pravotočivé zatáčce jsem je neúmyslně roztrh (já fakt nerad). Na lince 16, ta křižovatka jak se najíždí z vedlejší před zastávkou Šumavská směr Spojovací. Od té doby se dveří u T3 nedržím.fricoolinek2 píše:eště jsem se chtěl zeptat, kdyby se někdo těžký, kdo se nedrží a stojí proti dveřím, při průjezdu nějakou "šikanou" (třeba Sm. nádr-ČSAD Sm.) se neudrží a vrazí do dveří jestli je vahou své těla může prorazit, vypadnout z vozu a ... icon_cry.gif icon_cry.gif icon_cry.gif
A to bych se chtěl zeptat obecně a zejména jak je to s tímhle (myslím to proražení dveří vlastní vahou) u klasických T3, současně doufám že Bahozy a IFE jsou v tomto ohledu bezpečný :!:
Bezpečnostní upozornění: Nevíte-li, proč je trhání dveří špatný nápad, zeptejte se ve fóru.
Nevím,jak je to s dveřmi dnes,ale vzpomínám si,že cca v letech 1988-89 stačilo,když některý vůz se ve větší rychlosti houpal ze strany na stranu a některé dveře se pootevřely.Stávalo se to v Kolbenově (tehdy Fučíkově) ulici ve Vysočanech ještě před výměnou panelů,kdy ta trať nebyla rovná,takže když to řidič trochu rozjel,občas k pootevření došlo.Martin.KT8D5 píše:Asi tolik. Určitě by to jít nemělo... Ale... Víme, že řada dveří není nejnovějších, takže bych to nezkoušel. Myslim u klasiky, možná, u dveří výklopnejch by to jít nemělo vůbec, ale nevim...fricoolinek2 píše:
Asi tolik. Určitě by to jít nemělo... Ale... Víme, že řada dveří není nejnovějších, takže bych to nezkoušel. Myslim u klasiky, možná, u dveří výklopnejch by to jít nemělo vůbec, ale nevim...fricoolinek2 píše:Ještě jsem se chtěl zeptat, kdyby se někdo těžký, kdo se nedrží a stojí proti dveřím, při průjezdu nějakou "šikanou" (třeba Sm. nádr-ČSAD Sm.) se neudrží a vrazí do dveří jestli je vahou své těla může prorazit, vypadnout z vozu a ...
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji
To jsem napsal já !Anonymous píše:Jdou BAHOZY "roztrhnout"
Ještě jsem se chtěl zeptat, kdyby se někdo těžký, kdo se nedrží a stojí proti dveřím, při průjezdu nějakou "šikanou" (třeba Sm. nádr-ČSAD Sm.) se neudrží a vrazí do dveří jestli je vahou své těla může prorazit, vypadnout z vozu a ...
A to bych se chtěl zeptat obecně a zejména jak je to s tímhle (myslím to proražení dveří vlastní vahou) u klasických T3, současně doufám že Bahozy a IFE jsou v tomto ohledu bezpečný