Aha takhle díky. Takže to jsou vlastně úplně jiné konstrukce mostovky...MOp píše:na krejcarku vedou uprostred mostu lana, ktera most vypinaji. aby se dalo vse promerit a zkontrolovat, nesmi po tom nic jezdit.
barrandovsky most neni pomoci lan napinan, takze neni co kontrolovat. pouze se zkoumaji trhlinky a to jde za provozu.
TT Hlubočepy - Barrandov
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
na krejcarku vedou uprostred mostu lana, ktera most vypinaji. aby se dalo vse promerit a zkontrolovat, nesmi po tom nic jezdit.Martin.KT8D5 píše:Já nevim moc tomu nerozumim proč na Krejcárku jo a ne na Hlubočepích?Proxy píše:Není nutná, na brrndovských estakádách je dostatečně široká revizní šachta.
barrandovsky most neni pomoci lan napinan, takze neni co kontrolovat. pouze se zkoumaji trhlinky a to jde za provozu.
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2462
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Není nutná, na brrndovských estakádách je dostatečně široká revizní šachta.Martin.KT8D5 píše:Nejsem si jist, ale něco jako každoroční revize mostovky jako na Krejcárku není?
Tys stejně naivní jako já který jsem se také domníval, že by někdo ty cigrlátka kolem tratě mohl pravidelně udržovat a omývatfricoolinek2 píše:No a ještě jsem se chcul zeptat, jestli někdo neví proč jsou takový ty boční panely v zastávce K Barrandovu před vjezdem do tunelu zahnědlý jako houmlesův chrup
Naposledy upravil(a) Proxy dne 11.4.2005 9:46, celkem upraveno 2 x.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2610
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Je možný že by jsme se dočkali v horizontu měsíců na Barrandově nějaký, třeba i krátkodobý výluky, nebo budou příznivci X-12 muset doufat, že jim spadne z nebe urvaná trolej
No a ještě jsem se chcul zeptat, jestli někdo neví proč jsou takový ty boční panely v zastávce K Barrandovu před vjezdem do tunelu zahnědlý jako houmlesův chrup
No a ještě jsem se chcul zeptat, jestli někdo neví proč jsou takový ty boční panely v zastávce K Barrandovu před vjezdem do tunelu zahnědlý jako houmlesův chrup
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2043
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
No tak tohle je hodně přitažené za vlasy. Počet vlaků X se zredukoval, protože se šetří a v ulicích se nechaly pouze vozovny, jejichž vlaky smí na Barrandov. Ovšem nemá to nic společného s jízdou zmíněného vozu na Barrandov, neb to ani nebylo x-ko, ale měřící jízdajara píše:Ano jednalo se o vokovické X-ko. Proto teď vozovny, které nemají vozy na trať na barandov nemají X-ka
- Járis
- Uživatel
- Příspěvky: 15
- Registrován: 22.1.2005 11:29
- Bydliště: Daleko od vozoven Pankrác a Motol
- Kontaktovat uživatele:
Petře děkuji za upozornění. Beru zpět. Myslel jsem že je řeč o T3.RP a podobně. OMLOUVÁM SEPetr píše:Fořtík mluví o vozech T3, které však na Barrandov nesmí. Stejný problém by měly i vozy KT8D5 - nechaldí se jim totož výzbroj z baterie (24 V), ale ze sítě (600 V), tudíž při výpadku napájení přestanou chladit a je problém....
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2043
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
TT Hlubočepy - Barrandov
Fořtík mluví o vozech T3, které však na Barrandov nesmí. Stejný problém by měly i vozy KT8D5 - nechaldí se jim totož výzbroj z baterie (24 V), ale ze sítě (600 V), tudíž při výpadku napájení přestanou chladit a je problém....Járis píše:Fořtíku koukal jsem do D1/2 § 30A 5. článek " Dojde-li v úseku klesání mezi zastávkami Geologická - Hlubočepy k výpadku trakční energie, mohou jedoucí vlaky plynule pokračovat až do zastávky Hlubočepy".Fořtík píše:Pokud se nemýlím, tak jakmile se v T3 dotknete (při ztrátě 600V) brzdy, musí se zastavit. Přibržďovat nelze. Pokud toto neplatí, tak to ale určitě v minulosti platilo...