Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
kasme: diky za report z vinohradske.
krom evidentnich nedostatku co do kvality svatebnich praci by me zajimalo, proc nebyly presunuty cekarny ve smeru flora z chodniku na zastavku a k cemu je ta obri vydlazdena plocha v predpoli krizovatky zelivskeho. take citybloky nejsou zadna vyhra, stejne jako vysrafovana vozovka pred zastavkou ols. hrb. smer flora. je smutne, jak si s temihle plochami neumime v praze poradit - byt to treba v nemecku, uz tam jsou stromy, kere, travnik apod.
smutne je take, ze zastavka DPP v roce 2018 v jednom z nejbohatsich regionu EU obsahuje jen nastupni plochu, oznacnik a zabradli. kde jsou cekarny, stromy, infopanely....? neni treba jezdit se inspirovat jen na zapad, treba i v polsku to umi pekne.
jinak jsem samozrejme rad za nove koleje, zatravneni (i kdyz: neco suchomilneho by mozna bylo lepsi) a bezbarierove zastavky s dlazdenim.
krom evidentnich nedostatku co do kvality svatebnich praci by me zajimalo, proc nebyly presunuty cekarny ve smeru flora z chodniku na zastavku a k cemu je ta obri vydlazdena plocha v predpoli krizovatky zelivskeho. take citybloky nejsou zadna vyhra, stejne jako vysrafovana vozovka pred zastavkou ols. hrb. smer flora. je smutne, jak si s temihle plochami neumime v praze poradit - byt to treba v nemecku, uz tam jsou stromy, kere, travnik apod.
smutne je take, ze zastavka DPP v roce 2018 v jednom z nejbohatsich regionu EU obsahuje jen nastupni plochu, oznacnik a zabradli. kde jsou cekarny, stromy, infopanely....? neni treba jezdit se inspirovat jen na zapad, treba i v polsku to umi pekne.
jinak jsem samozrejme rad za nove koleje, zatravneni (i kdyz: neco suchomilneho by mozna bylo lepsi) a bezbarierove zastavky s dlazdenim.
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Jak by? Normálně by se tam nastěhovali lidi a začali psát stížnosti a petice za zrušení těch zlých hlučných tramvají. A když se to povedlo u vozovny Kobylisy, v Libni, v Bělehradský a mnohde jinde, tak i tady by to určitě mělo velkou šanci na úspěch.mart337 píše:na tom návrhu bydlení na novém Libeňském mostě. Jak by se tem bydlelo, když by tam jezdily tramvaje? Podařilo by se to dostatečně zvukově odizolovat? Toho bych se docela bál.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Doufám, že něco podobného taky jednou potká Palackého most, současné řešení je taky na dvě věci a chtělo by to upravit - posunout severněji.demon píše:Pokud vím, tak se připravuje přesun tratě na mostě severněji s tím, že se pak vejde oblouk z mostu k Mánesu. Takhle zní oficiální zpráva, tak předpokládám, že je pravdivá.MOp píše:A jak by se tam ten oblouk asi vešel? Až jednou postaví nový a širší most Legií, tak se tam možná i ty oblouky vejdou. Lidi přemýšlejte trochu.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Jasně a samosebou tomu rozumím. Ono to bylo i tím, že ten barák je jestli se nepletu železobetonovej, takže tam se to taky "líp" nese. A nedá se to třeba srovnávat s nyní slyšitelným hlukem na jižňáku nad metrem. Tam je to jenom slaboučký, ale je tam taky slyšet každý rozjíždějící se vlak, pokud je jinak klid.Bobik píše:Jenže zapomínáš, že před metrem tam nebyl jen prostý oblouk jako dnes, ale vexle a křížení. Navíc se tehdy i v prosté trati nedělaly žádný protivibrační rohože, odhlučnění, ani speciální beton.mart337 píše: No já jednu chvíli ještě před metrem bydlel naproti Máji a byl to opravdu docela hukot.
Ale chtěl jsem tím jenom říct, jestli tím zalitím v křižovatce nedošlo třeba k vytvoření nějaké zvukové desky, která to "lépe" roznáší. Ale je to jenom můj asi blbej názor na základě stížnosti té paní, že je to nyní hlučnější.
To mne taky zarazilo na tom návrhu bydlení na novém Libeňském mostě. Jak by se tem bydlelo, když by tam jezdily tramvaje? Podařilo by se to dostatečně zvukově odizolovat? Toho bych se docela bál.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3859
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Taky se před reko Myslíkovy mluvilo o oblouku (jednosměrném) od Divadla do Myslíkovy. Ale bohužel
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6712
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Pokud vím, tak se připravuje přesun tratě na mostě severněji s tím, že se pak vejde oblouk z mostu k Mánesu. Takhle zní oficiální zpráva, tak předpokládám, že je pravdivá.MOp píše:A jak by se tam ten oblouk asi vešel? Až jednou postaví nový a širší most Legií, tak se tam možná i ty oblouky vejdou. Lidi přemýšlejte trochu.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Jeden čas byly tamtamy, že se dá oblouk minimálně směr Újezd . resp. pouze jeden směr od divadla k Újezdu .MOp píše:A jak by se tam ten oblouk asi vešel? Až jednou postaví nový a širší most Legií, tak se tam možná i ty oblouky vejdou. Lidi přemýšlejte trochu.P_V píše:U divadla bude prostá oprava, nebo se bude i posouvat křížení a přidávat oblouk z nábřeží na most?
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
A jak by se tam ten oblouk asi vešel? Až jednou postaví nový a širší most Legií, tak se tam možná i ty oblouky vejdou. Lidi přemýšlejte trochu.P_V píše:U divadla bude prostá oprava, nebo se bude i posouvat křížení a přidávat oblouk z nábřeží na most?
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Jenže zapomínáš, že před metrem tam nebyl jen prostý oblouk jako dnes, ale vexle a křížení. Navíc se tehdy i v prosté trati nedělaly žádný protivibrační rohože, odhlučnění, ani speciální beton.mart337 píše: No já jednu chvíli ještě před metrem bydlel naproti Máji a byl to opravdu docela hukot.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
No já jednu chvíli ještě před metrem bydlel naproti Máji a byl to opravdu docela hukot. Ne že by se třásly skleničky, ale večer to byla docela síla. A možná je i možné to větší rozléhání hukotu díky právě tomu betonu mezi pražci. Když tam byl jen štěrk, tak se to asi trochu víc tlumilo. Tou deskou se to možná víc roznáší. A to že to je jenom oprava je asi proto, že se počítá se změnou v budoucnu v souvislosti s napojením na Ječnou, s čím by asi měl souviset posun kolejiště.von Špilberk píše:Tak schválně: co je možné a co ne Stará trať měla pražce ve štěrku a nově je přejezd u Demínky taky pražce ve štěrku, ale prolité betonem.Podle mluvčí Anety Řehkové je však větší hlučnost trati v Bělehradské holý nesmysl. „Není možné, aby nové koleje byly hlučnější než stará rozpadlá trať. Nicméně pokud jde o postřeh paní z Bělehradské ulice, tak opravou, nikoliv rekonstrukcí, prošla právě pouze trať v křižovatce s Anglickou ulicí a těsně u ní. Hlavní část prací proběhla ve Škrétově ulici, kde byla předtím trať z roku 1966,“ vysvětluje Řehková.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ty bys taky chtěl ty oblouky hned zničit průjezdem rychlostí 15 km/h, přiznej seKarosák píše:V obloucích na Národní nám zatím zůstává do řádně výluky "politická" OR 10.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3859
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
V obloucích na Národní nám zatím zůstává do řádně výluky "politická" OR 10.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Paní bych doporučil se odstěhovat na samotu u lesa Ale tam zase budou řvát ptáci...
To je stejný jako, když argument proti tramvaji do Bohnic je, že jsem bydlel roky na Letné a cinkali mi skleničky a třásly se stěny od průjezdu každé tramvaje...
To je stejný jako, když argument proti tramvaji do Bohnic je, že jsem bydlel roky na Letné a cinkali mi skleničky a třásly se stěny od průjezdu každé tramvaje...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Taky se pod to dávaly nějaké gumové rohože.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
http://www.metro.cz/opravene-koleje-hlu ... -praha_hyr
Tak schválně: co je možné a co ne Stará trať měla pražce ve štěrku a nově je přejezd u Demínky taky pražce ve štěrku, ale prolité betonem.Podle mluvčí Anety Řehkové je však větší hlučnost trati v Bělehradské holý nesmysl. „Není možné, aby nové koleje byly hlučnější než stará rozpadlá trať. Nicméně pokud jde o postřeh paní z Bělehradské ulice, tak opravou, nikoliv rekonstrukcí, prošla právě pouze trať v křižovatce s Anglickou ulicí a těsně u ní. Hlavní část prací proběhla ve Škrétově ulici, kde byla předtím trať z roku 1966,“ vysvětluje Řehková.