Pracovní, služební a dispečerské vozy
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6710
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy
Nikdy není pozdě, až se pokropí, tak se zazelená.
Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy
otázka je, není už pozdě? Většina trávy už je stejnak suchá
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy
Mazačka se učí zalévat (zatím jen objízdnou kolej):
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3141
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy
Tak možná se tam vleze, cvičáci mají pořadí 8,21,25,91 a 96.JANEK L. píše:Já myslel, že 69 je náhradní nočka za 99.
- ZXS91
- Uživatel
- Příspěvky: 1019
- Registrován: 23.3.2010 19:11
- Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy
Běžně jezdí 81, 82, 83 a 87Karosák píše:Ano, 8x, přičemž x=číslo provozovny.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3858
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy
Ano, 8x, přičemž x=číslo provozovny.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 274
- Registrován: 12.11.2007 17:18
- Bydliště: dříve Praha, potom Neratovice a nyní opět Praha
Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy
Používají se ještě linky 81-88 - Manipulační vozy pro návoz řidičů, nebo už jsou zrušený?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 274
- Registrován: 12.11.2007 17:18
- Bydliště: dříve Praha, potom Neratovice a nyní opět Praha
Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy
Já myslel, že 69 je náhradní nočka za 99.trainzjohny píše:Jsou nově 69, lanovka pak má 49, mazačka povýšila na 71.JANEK L. píše:Ted' když vstoupilo v platnost přečíslování nočních linek, tak by mě zajímalo, jak jsou nyní pro DORIS označeny původně linky 96-98, protože by to měl být JŘ pro Cvičné jízdy jedoucí podle jízdního řádu? 46-48? Díky
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3141
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy
Jsou nově 69, lanovka pak má 49, mazačka povýšila na 71.JANEK L. píše:Ted' když vstoupilo v platnost přečíslování nočních linek, tak by mě zajímalo, jak jsou nyní pro DORIS označeny původně linky 96-98, protože by to měl být JŘ pro Cvičné jízdy jedoucí podle jízdního řádu? 46-48? Díky
-
- Uživatel
- Příspěvky: 274
- Registrován: 12.11.2007 17:18
- Bydliště: dříve Praha, potom Neratovice a nyní opět Praha
Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy
Ted' když vstoupilo v platnost přečíslování nočních linek, tak by mě zajímalo, jak jsou nyní pro DORIS označeny původně linky 96-98, protože by to měl být JŘ pro Cvičné jízdy jedoucí podle jízdního řádu? 46-48? Díky
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy
Část popelářů na plyn jezdí (NepřEKOnatelný servis). Jinak bych ale radši loboval za návrat Xek pro cestující.
Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy
Takže s překládáním v ulicích. Vyvinout a pořídit zcela nové kukavozy, které budou popelnice vyklápět do sundavacího kontejneru a s manipulátorem na jeho složení ve stísněném prostředí pražských ulic a pod drátama. Vyřešit jak kontejner uzavřít, aby nesmrděl a neulítávalo to z něj, ale zároveň aby se do toho daly bez zdržování klopit popelnice. Včetně toho, jak lisovat odpadky v kontejneru, aby tyto zas po vytažení lisu z kontejneru nelezly ven. Nebo se nebudou lisovat, ale pak těch kontejnerů a jízd bude víc než dnes. Kontejner se odloží někde vedle kolejí, čímž se zablokuje šířka jednoho jízdního pruhu. Na spoustě ulic ani ten jeden jízdní pruh vedle kolejí není. Nebo ho poveze dosti daleko někam, kde bude na ulici víc místa. Celé to přeložení bude naprosto bezhlučné. Tramvaj pak pojede s plným kontejnerem do spalovny, zatímco odlehčený kukavůz nečinně počká na místě, až mu nějaká další tramvaj nějaký přiveze zpátky. Sběr odpadu z popelnic proběhne na minutu přesně, aby tramvaj nebo kukavůz nemusely na sebe čekat. Nebo se někde po vnitřním městě vybudují dvory pro zásobu prázdných kontejnerů, což ovšem vyžaduje další jízdy pro návoz.
Uniká mi ten přínos. Přínosné by bylo, přestavět kukavozy na plyn, nebo požadovat elektrické.
Uniká mi ten přínos. Přínosné by bylo, přestavět kukavozy na plyn, nebo požadovat elektrické.
Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy
A pan technický ředitel doufám bude mít první službu na tomto novém voze Tam pak budou jezdit všici šoto řidiči co lze teď potkávat pravidelněji na 23
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3858
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy
P_V: Ve vizionářské debatě se nehovořilo o projíždění každé ulice. Hned v tom prvním odkazu na páteři se píše o svozových místech, kdy by již byl připraven nášlapný kontejner odpadky. Vůz by jen přibrzdil a čapnul to. Asi by šlo prisypat i koše v zastávkách. Ale když už to někdo bude mít naložené, může s tím rovnou do Malešic, Chaber... Ale velke provozy by takový kontejner mohly mít. Třeba velká OC, která by ho jen přistrčila k trati na určené místo. Ale co tříděný odpad, bude mít každý svůj kontejner?
Nápad dobrý, ale má spoustu háčků. A ta trať do spalovny?? No, líbí se mi vize, ale moc tomu nedávám.
I když... pořádný rozvoj TT nejde, ale znáte to, čím větší divočina při dostatečné politické podpoře...
Nápad dobrý, ale má spoustu háčků. A ta trať do spalovny?? No, líbí se mi vize, ale moc tomu nedávám.
I když... pořádný rozvoj TT nejde, ale znáte to, čím větší divočina při dostatečné politické podpoře...