Smysl přestup tram x metro na Hostivaři? Že by někdo z Nových Strašnic místo na Želvu/Strašnickou jel radši na Depo?von Špilberk píše:Prý k lepší návaznosti TRAM + METRO, protože 2 tram linky končí na Černokostelecké.
Nové tramvajové tratě
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Nové tramvajové tratě
Prý k lepší návaznosti TRAM + METRO, protože 2 tram linky končí na Černokostelecké.
Re: Nové tramvajové tratě
K čemu je smyčka u Depa Hostivař ?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Nové tramvajové tratě
Tak zase: http://prazsky.denik.cz/zpravy_region/n ... 70601.html
2. dubna 2015
Vypadá to na stejný syndrom jakým je postiženo plánování nových TT.Dopravce také chystá rekonstrukci vozovny v Hloubětíně. Ta by měla být hotová v roce 2022.
2. dubna 2015
Jednou bych se chtěl konečně dozvědět, jak tyhle "termíny" vznikají.Na jejím místě by se podle Štábla měla za dva roky stavět zbrusu nová stavba.
Re: Nové tramvajové tratě
Tramvaj má tu výhodu, že člověka někam doveze. Ne každý má v oblibě metro a pro takovou cestu na Dejvickou nebo na Letnou je zcela nevhodné.
A k trati na Václaváku, tam bohužel není ani ta politická vůle, viz starosta MČ Praha 1.
A k trati na Václaváku, tam bohužel není ani ta politická vůle, viz starosta MČ Praha 1.
Re: Nové tramvajové tratě
Ja tú trať na Dědinu nechápem. Na čo?! Jazdí tam linka 142, v rannej špičke každých 6 minút, popoludní každých 7,5. Na jednom konci na MA (Veleslavín), na druhom na MB (Stodůlky). Toto žiadne predĺženie električkovej trate zo Šárky nezlepší – buď tam bude aj naďalej jazdiť 142 v súbehu (ako jazdia v súbehu zo Šárky na Veleslavín aj iné autobusové linky, len sa ten súbeh predĺži), alebo sa naopak zhorší napojenie z oblasti Řep smerom na Šárku a koniec koncov i MA… Nehovoriac o tom, že bus je k metru rýchlejší (smerom na Veleslavín má menej zastávok).
Re: Nové tramvajové tratě
I ta vůle stavět by byla. Problém vidím spíš v neprojednatelnosti snad všech nových tratí. Dědina, Bohnice, Václavské náměstí... I když už je politická vůle, zasekne se to na vůli občanské společnosti. A to je ten problém.parrot píše:Praha loni hospodařila s přebytkem 12 miliard. Málo investovala... https://www.novinky.cz/ekonomika/439330 ... ovala.html
Peníze jsou, diskuze o plánech taky, ale vůle stavět není.....
Re: Nové tramvajové tratě
Praha loni hospodařila s přebytkem 12 miliard. Málo investovala... https://www.novinky.cz/ekonomika/439330 ... ovala.html
Peníze jsou, diskuze o plánech taky, ale vůle stavět není.....
Peníze jsou, diskuze o plánech taky, ale vůle stavět není.....
Re: Nové tramvajové tratě
V ceněvon Špilberk píše:Jsem zvědav v čem se to bude lišit od toho z roku 2012, kromě termínů realizace.
http://docplayer.cz/905156-Moznosti-roz ... praze.html
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Nové tramvajové tratě
Největší sranda je až skoro na konci:P_V píše:Nechybí tradiční humoristický výčet záměrů co se začnou stavět do 5 let.
Jsem zvědav v čem se to bude lišit od toho z roku 2012, kromě termínů realizace.Hlavní město Praha v roce 2017 připravuje ve spolupráci s DPP dokument "Strategie rozvoje TT do roku 2030", který...
http://docplayer.cz/905156-Moznosti-roz ... praze.html
Re: Nové tramvajové tratě
tak tak, a pořád platí, že se to protáhne ze Spořilova přes Opatov až na Háje a pak třeba i někam dál...?kruťák píše:Az se zrusej autobusy pres Sporilov, bude tramvaj atraktivni azaz
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Az se zrusej autobusy pres Sporilov, bude tramvaj atraktivni azaz
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Petr: No tak tyhle přípravy známe... Od 95 máme přípravu na Libuš... Ale chápu, že jistý technický ředitel má dlouhé prsty...
Ale spíš technická a věcná. Jak se chce dělat zastřešení Spořilovské, když není jihovýchodní část okruhu? To zavřou natvrdo?
A druhá věc. Opravdu bude tak atraktivní cesta tramvají přes Michli, aby to uživilo tramvaj? Pochopil bych TT za Spořilov, kdyby byla hotová TT přes Bohdalec aspoň na Slavii, ideálně na Želvu, ale takhle nevím no...
Ale spíš technická a věcná. Jak se chce dělat zastřešení Spořilovské, když není jihovýchodní část okruhu? To zavřou natvrdo?
A druhá věc. Opravdu bude tak atraktivní cesta tramvají přes Michli, aby to uživilo tramvaj? Pochopil bych TT za Spořilov, kdyby byla hotová TT přes Bohdalec aspoň na Slavii, ideálně na Želvu, ale takhle nevím no...
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Jak píšu, město něco nutně potřebuje (souvisí to s požadavky místních sdružení a ekologických iniciativ) a bude nutné uvolnit smyčku Spořilov. Víc už nesmím ani naznačovatP_V píše:Mně hlavně překvapilo, že se s tím počítá v tak krátkém horizontu "několika" let. Naposledy něco tak rychlo šlo prosadit za Béma, který se podle mě nepříliš čistými způsoby postaral, aby to šlo hladce. Máme v Praze jiné dopravní stavby, na které se čeká už celá desetiletí, ale stále visí na tom, že se někde někdo nemůže shodnout. I mnohem jednodušší, jako třeba stavba TT z kraje sídliště přes pole. Tady se najednou, v něčích představách, za několik let projedná a bez stavební přípravy postaví betonový tunel nad vytíženou silnicí. Navíc nad takovou, kde je dočasně asi ještě tak na 8 let sveden provoz z chybějícího okruhu (další z řady těch staveb které váznou na neshodách).
Re: Nové tramvajové tratě
Mně hlavně překvapilo, že se s tím počítá v tak krátkém horizontu "několika" let. Naposledy něco tak rychlo šlo prosadit za Béma, který se podle mě nepříliš čistými způsoby postaral, aby to šlo hladce. Máme v Praze jiné dopravní stavby, na které se čeká už celá desetiletí, ale stále visí na tom, že se někde někdo nemůže shodnout. I mnohem jednodušší, jako třeba stavba TT z kraje sídliště přes pole. Tady se najednou, v něčích představách, za několik let projedná a bez stavební přípravy postaví betonový tunel nad vytíženou silnicí. Navíc nad takovou, kde je dočasně asi ještě tak na 8 let sveden provoz z chybějícího okruhu (další z řady těch staveb které váznou na neshodách).