Kéžby to bylo pár měsíců9001 píše:Pár měsíců to musíš vydržet. Ted se to musí politicky ubrat...
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Kéžby to bylo pár měsíců9001 píše:Pár měsíců to musíš vydržet. Ted se to musí politicky ubrat...
Pár měsíců to musíš vydržet. Ted se to musí politicky ubrat...chemik píše:No, panečku. Je fajn, že zastávka Plynárna Michle bude na znamení, ale pokud to má bejt za cenu ubrání minuty, tak potěš koště. Kdo tam tudyma jezdí, tak ví, že jízdní doba NBS - Michelská - Spořilov - Michelská - NBS je utažená na krev, navíc ulice U plynárny směrem ZC přes den dost často stojí a připočtěme k tomu onu mínus minutu a máme rázem větší zpoždění...
jo jo jako l.5 do ÚDDP mínus 1 minuta, a přes den od 8 do 20h stejně zastavuješ na všech zastávkách, protože vystupuje/nastupuje na každé zastávce v průměru okolo 5 lidí... Na konečnou pak přijíždíš pozdě. Navíc za SA, ŽI i VO vypravovány pravidelně urychlovače, tak stejně musíš zastavit i kdyby nikdo...willyjeff píše:A to si ještě, pánové, určitě neuvědomujete, že vzhledem k změně charakteru zastávky (na zastávku Na Znamení), se bude muset v jízdním řádu vykázat zkrácení jízdních dob, aby byli úředníci z magistrátu spokojeni a mohli se bít v prsa, jak zrychlují dopravu. To že je tam ten semafor a jak funguje nikoho netrápí ani trápit nebude. Na papíře to bude vypadat pěkně
Tak to jo, myslel jsem si že je tam ta OR dlouhodobě na furtwillyjeff píše:OR30 je tam kvůli přejezdu aut z objížďky zpět do svého směru. To jak tam praskla ta voda a gejzír stříkal 30 metrů vysoko. Tak to tam předelávali, SSZ bylo na pevný cyklus. Jestli už je vše v normálu co se týče oprav vozovky, tak se na to jen prostě asi zapomělo, že se tam udělalo opatření i pro tramvaje. V pohodě.parrot píše:Jinak kluci jak jste řešili tu Podkovářskou.... O víkendu jsem jezdil l.25, a všiml jsem si, že kontakt k přihlášení do SSZ je umístěný hned za zastávkou Kabešova ZC. Za ní je ale nově OR 30 přes přejezd, a tak než jsem stihnul s dodržením OR dojet ke křižovatce, přehodila se SSZ na stůj. Nedal by se tam prodloužit čas přidržení volna od navolení se za Kabešovou? Nepočítá to tam celkově s větší rychlostí tramvají, než je ta třicítka? Myslím celkově na daný úsek s rychlostí 50km/h?
OR30 je tam kvůli přejezdu aut z objížďky zpět do svého směru. To jak tam praskla ta voda a gejzír stříkal 30 metrů vysoko. Tak to tam předelávali, SSZ bylo na pevný cyklus. Jestli už je vše v normálu co se týče oprav vozovky, tak se na to jen prostě asi zapomělo, že se tam udělalo opatření i pro tramvaje. V pohodě.parrot píše:Jinak kluci jak jste řešili tu Podkovářskou.... O víkendu jsem jezdil l.25, a všiml jsem si, že kontakt k přihlášení do SSZ je umístěný hned za zastávkou Kabešova ZC. Za ní je ale nově OR 30 přes přejezd, a tak než jsem stihnul s dodržením OR dojet ke křižovatce, přehodila se SSZ na stůj. Nedal by se tam prodloužit čas přidržení volna od navolení se za Kabešovou? Nepočítá to tam celkově s větší rychlostí tramvají, než je ta třicítka? Myslím celkově na daný úsek s rychlostí 50km/h?
Není vůbec začKarosák píše:Teď mě tu v Kobylisích napadlo, že v zast. Střelničná-na znamení DC díky SSZ jaksi kouzlo zastávky na znamení nevynikne
Co Sparta? Děkuju za zavolání pane parrot
Ano máš pravdu, o nebezpečí víš a počítáš s tím. A i před současnou úpravou to nebylo nikdy stoprocentní. Ono je to tam pokaždé jinak. Ale v současnosti o dost horší. Dnes 2 x čistý průjezd, ale také i 2x vyčkání na všech světlech. Dolů to také dokáže nadělat pěknou paseku a nadělit Ti oproti JŘ 2 minuty jízdní doby navíc (zdrží Tě světla na stůj s Tomáškovou ul. a pak následně nestíháš světla na křížení s Radlickou a jen vidíš jak se SSZ z volna překlopí na stůj než k ní dojedeš).willyjeff píše:Tak jelikož o nebezpečí víš, zařídil ses a nepřekvapí tě. Ano, to že stojíš na všech světlech bylo běžné i před touto změnou. Já jsem si taky na tomhle rekonstruovaném SSZ postál, ale nebylo to nikdy víc jak pár vteřin. A nezapomeň, že jsem obrat "funguje celkem dobře" vztáhl k situaci na Spojovací. Tam si nebyl? Nepřišlo ti divný tam stát přes minutu, když z žádného směru nic nejelo? Aha.parrot píše:Cože, funguje dobře?Já jsem včera při 2 kolech na l.9 chytil od Anděla až po Bertramku postupně kuličky na stůj na všech 4 SSZ. Jinak pozor auta to mastí při odbočování vlevo do Tomáškovi přes koleje jako by nic a smrdí to tam průšvihem
![]()
Nefunkční obousměrná preference na Spartě dnes hlášena na PD(závadu dodnes ohlášenou neměli
)
Tak jelikož o nebezpečí víš, zařídil ses a nepřekvapí tě. Ano, to že stojíš na všech světlech bylo běžné i před touto změnou. Já jsem si taky na tomhle rekonstruovaném SSZ postál, ale nebylo to nikdy víc jak pár vteřin. A nezapomeň, že jsem obrat "funguje celkem dobře" vztáhl k situaci na Spojovací. Tam si nebyl? Nepřišlo ti divný tam stát přes minutu, když z žádného směru nic nejelo? Aha.parrot píše:Cože, funguje dobře?Já jsem včera při 2 kolech na l.9 chytil od Anděla až po Bertramku postupně kuličky na stůj na všech 4 SSZ. Jinak pozor auta to mastí při odbočování vlevo do Tomáškovi přes koleje jako by nic a smrdí to tam průšvihem
![]()
Nefunkční obousměrná preference na Spartě dnes hlášena na PD(závadu dodnes ohlášenou neměli
)
Cože, funguje dobře?willyjeff píše:Něco tam kutaj. Je to provizorka a funguje překvapivě celkem dobře. Oproti SpojovacíKarosák píše:Tomaskova x Plzeňská prý bez odbocovaci zelené. Normálně jen plné signály. Viděl to už někdo? Nějaká provizorka, nebo trvalá úprava? A co si od toho slibují daleké civilizace?
Něco tam kutaj. Je to provizorka a funguje překvapivě celkem dobře. Oproti SpojovacíKarosák píše:Tomaskova x Plzeňská prý bez odbocovaci zelené. Normálně jen plné signály. Viděl to už někdo? Nějaká provizorka, nebo trvalá úprava? A co si od toho slibují daleké civilizace?