Souhlas, Strašnice se stihnout dají, ale musí se pohnout. Vypich je na tom ale o dost hůř.Bobek píše:Ve Strašnicích je to asi 50 metrů, tedy rozhodně nic, co by se za dva týdny nedalo stihnout. Dole se to zvládlo i s betonem.
Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Zachovejte paniku! Ne, vážně, vzpomínám si, když se dělalo Podolí, tak ještě den před otevřením se válely obrubníky v pruzích přilehlých k dráze.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ve Strašnicích je to asi 50 metrů, tedy rozhodně nic, co by se za dva týdny nedalo stihnout. Dole se to zvládlo i s betonem.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Souhlasím... Co jsem měl možnosti vidět o víkendu to vidím stejně.m@rtin píše:Soudě dle dnešního průjezdu v gumokolu kolem trati na Bělohorské, jsem nabyl dojmu, že se 1.9 rozhodně nestíhá.
Stejně se obávám i o Nádraží Strašnice... Koleje na výjezdu ze smyčky ani neleží...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Soudě dle dnešního průjezdu v gumokolu kolem trati na Bělohorské, jsem nabyl dojmu, že se 1.9 rozhodně nestíhá.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Aha, tak takhle ta Hrouda bude. Pořád jsem si říkal, jestli se s busem počítá už od Olšin, protože to by tam pak obruby v následující křižovatce byly tak nějak... neprakticky.
Zatravnění V Olšinách: už jsem myslel, že se na to "zapomnělo".
Zatravnění V Olšinách: už jsem myslel, že se na to "zapomnělo".
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Dnešní stav RTT Průběžná,Švehlova http://petr91fotky.rajce.idnes.cz/RTT_P ... 18.8.2014/
-zatravněný úsek Na Hroudě - Nádraží Strašnice
-ostrůvky zastávky Nádraží Strašnice
-začátek realizace stavby zastávky Dubečská
-ostrůvky zastávky OC Hostivař
-finišující rekonstrukce zastávky Hostivařská
Dnes začaly přípravy na zatravnění TT v úseku Kubánské náměstí - Průběžná.
-zatravněný úsek Na Hroudě - Nádraží Strašnice
-ostrůvky zastávky Nádraží Strašnice
-začátek realizace stavby zastávky Dubečská
-ostrůvky zastávky OC Hostivař
-finišující rekonstrukce zastávky Hostivařská
Dnes začaly přípravy na zatravnění TT v úseku Kubánské náměstí - Průběžná.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Myslím, že to zábradlí je regulérní černá. Měla by být použita ta černá, kterou DP natřel ty nové sloupy. Podle IPR do zeleně patří sloupy černé, mimo zeleň tmavozelené... Já bych zůstal u črvenobílého zábradlí, jen s tím, že bych jej samozřejmě redukoval ve městě asi na pětinu současného stavu.
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
To by neměla být černá, ale tmavě zelené, což je dle tvrzení IPR standardní barva městského mobiliáře ve střední Evropě. Proti tomu ale stojí Policie, která tvrdí, že zábradlí je svislé dopravní značení a mělo by být pruhované. Takže zatím je barevně nesladěné - záleží, kdo má silnější hlas při jednotlivých schvalovačkáchElWapp píše:Jak to teď po novu vypadá s barvou zábradlí? Na KN se natíralo na černo, ale na Dejvické je klasické červenobílé pruhované. Bude se ta černá rozšiřovat i na další místa? Zbavíme se konečně těch barevných "cirkusových"? A když už vše tak hezky barevně ladí, nemyslíte, že by ta elegantní černá slušela i zastávkovému označníku?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Bohužel musím dát za pravdu panu MM... Dneska jsem projížděl kolem Nádraží Strašnice a na úrovni "továrny" je pořád jenom vyrubaná země bez pražců.. To se opravdu dá stihnout za necelých 14 dní?
Sice je krásné, že Průběžná je skoro hotová, ale tramvaj neotočíte...
Sice je krásné, že Průběžná je skoro hotová, ale tramvaj neotočíte...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Spíš dodavatelská firma, ale je fakt, že Ropid evidentně její dílka nekontroluje. Nejen, že je prostě Karlovo náměstí všude přejmenováno na Odborů, včetně stanice metra, ale je tam pořád linka 29 z centra až do Kobylis, v Karlíně je i linka 14, 24 v kroužku ukončená na Výstavišti, 3 nejede k Vozovně Kobylisy. A to jsem to nekontroloval nijak podrobně. Dal jsem jim to jako připomínku opět na facebook, když už jsem jim ke stejnému tématu psal 23.7.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ropid asi chtěl trumfnout zastávkovou službu a podařilo se.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Plán Ropidu
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Na elegantní černou si stěžuje jeden z cestujících jejichž podměty jsou otištěné v DP kontaktu... Ohání se tam nějakou normou nebo nějakou jinou byrokracií, bylo to teď v srpnovém vydání.