Když si dám nad sebe interiér v referenčním listu 15T a jednosměrné 29T, vidím, že v 29T je víc místa u dveří, protože je tam méně sedaček. Naopak jsou navíc sedačky nad vnitřními podvozky, tam, kde má 15T místo (pro cestující) nevyužité. Pravda, mezi dvojsedačkami ve 29T je ulička užší, než v tunelu 15T, ale tou uličkou musí projít jen 8 sedících (na sedadlech proti sobě). Tj. to jsou vhodná sedadla pro ty, co jedou někam dál. Nevím, proč by zrovna tam měl být "největší pohyb cestujících".m@rtin píše:Oproti pražským přechodům v kloubech bude právě v těchto místech v Bratislavě největší pohyb cestujících, tedy výměna v zastávkách o dost horší. Navíc na stejnou délku tramvaje bude v Bratislavě pouze 5 dvoukřídlých dveří a ještě asymetricky rozmístěných oproti pražským šesti.
EDIT: Když to řeknu ještě jinak, 15T má dobře využitelný prostor jen v článcích s dveřmi, mimo tunely nad podvozky. To vede k tomu, že místa k sezení jsou kumulována na dvojsedačkách u bočnice bez dveří. Ovšem dvojsedačky cestující ne vždy optimálně využívají, podle mého je optimální poměr počtu 1 a 2 sedaček max 1:1 (tj. v počtu sedadel max. 1:2 ve prospěch dvojsedaček). A ten poměr má, podle mého, 29T lepší - někde 2+2, kam si mohou zalézt ti, co jedou daleko, někde kompromisní 2+1 a někde skvěle přístupné 1+1.