(D) Berlín
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Tak jsem prohlížel fotky zejm.berlínských vozů T6A2 a dost mě překvapilo, že mají všechny dveře v rovině - toho jsem si nikdy dřív nevšim. ještě dotaz: zůstala vozům po modernizaci původní výzbroj TV3? podle zvuku bych tipoval spíš něco jiného, ale je možné, že je to jen jinak seřízeno nebo tak něco. také podvozky vypadají dost odlišně.
Vlecne vozy B6A2 nejsou zapotrebi, maji tam dost vozu(dokonce je odstaveno 20xT6 a 23xKT4D-t). Vozovy park je obnovovan. Aktualitka: od 27.9 do 25.10 bude v berlinskych ulicich k videni tramvaj ULF z Vidne, bude zde k testovani. V roce 2005 se ma vypsat vyberove rizeni na nove tramvaje a v roce 2006 by mely byt dodany prvni nove tramvaje.
Nic proti rekonstrukci (české vozy přišly do Berlína se zrychlovačem), ale abych se přiznal, mě se zvenku moc nelíbí (hlavně světla) - když jsem je poprvé viděl, dokonce jsem pochyboval, je to T6, není to T6...pawel píše:jinak tramvaje v Berlíně jsou supr, velmi zajímavý provoz a krásné vozy (vč. těch českých)!
quote šotek
mám pár dotazů: proč jsou vlastně B6A2 odstaveny?? a ještě dotaz - je voz.park obnovován (tj.s nákupem nových vozů přichází vyřazování) nebo rozšiřován (nevyřazuje se)? ty T6/B6 by se mi móóóc líbily třeba i v Prase
jinak tramvaje v Berlíně jsou supr, velmi zajímavý provoz a krásné vozy (vč. těch českých)!
PS: nemáte někdo fotky tramvajového provozu na Alexanderpl.? v létě tam byla nějaká výluka (což mě ovšem neomlouvá, protože foťák jsem stejně neměl). díky!
jinak tramvaje v Berlíně jsou supr, velmi zajímavý provoz a krásné vozy (vč. těch českých)!
PS: nemáte někdo fotky tramvajového provozu na Alexanderpl.? v létě tam byla nějaká výluka (což mě ovšem neomlouvá, protože foťák jsem stejně neměl). díky!
Tady prece nejde o soutezeni . Pisu si k tobe male plus(tak nejak to rika nase dejepisarka, akorat tam prida slovo bezvyznamne ). Vice fotek zde: http://mhd.goo.cz/html/berlin.html
P.S. Nechci si delat reklamu
P.S. Nechci si delat reklamu
To jsem vytah ze svych stranek(udaje uz nemusi byt aktualni).
Vozový park:
ev. č. 1001-1105=GT6N - rok výroby 1994-1997(výrobce AEG, později ADtranz)
ev. č. 2001-2015=GT6N-Z - rok výroby 1999-2001(výrobce ADtranz)
ev. č. 2016-2045=GT6N-Z - rok výroby 2001-2003(výrobce ADtranz/Bombardier) -tyto vozy jsou vybaveny klimatizací a kamerovým systémem
ev. č. 5101-5218=T6A2mod - rok modernizace 1993-1996(modernizováno Mittenwalder Gerätebau) -vlečné vozy typu B6A2mod ev. č. 5501-5564 jsou odstaveny
ev. č. 6001-6173=KT4Dmod - rok modernizace 1995-1998(modernizováno Waggonbau Bautzen)
-ev. č. 6111+6116 nebyla přidělena
ev. č. 7001-7099=KT4D-t mod - rok modernizace 1993-1995(modernizováno Waggonbau Bautzen)
Celkem 538 tramvají a 64 vlečných vozů.
Linky:
27 denních linek(Po-Pá)+5 posilových linek
23 denních linek(So-Ne)+2 posilové linky
5 nočních linek(Po-Ne)
Nízkopodlažní vozy jezdí na těchto linkách: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 13, 15, 17, 18, 20, 23, 26, 27, 50, 52, 53, 62
Vozovny:
Nie = Niederschönhausen (mimo provoz)
Wei = Weißensee
Linky: 1, 2, 3, 4, 13, 18, 23, 50, 52, 53, N55
Vozy: KT4Dmod, KT4D-t mod, GT6, GTZ
Lich = Lichtenberg
Linky: 3, 5, 7, 8, 13, 15, 20, 21, 23, 27, 28, N54
Vozy: KT4Dmod, KT4D-t mod, GT6, GTZ
Mar = Marzahn
Linky: 6, 7, 8, 17, 18, 26, 28, N92, N93
Vozy: KT4Dmod, GT6
Sw = Schöneweide a Köp = Köpenick (vozovny jsou od roku 1993 spojeny)
Linky: 28, 60, 61, 62, 63, 67, 68
Vozy: GT6, T6mod
Vozový park:
ev. č. 1001-1105=GT6N - rok výroby 1994-1997(výrobce AEG, později ADtranz)
ev. č. 2001-2015=GT6N-Z - rok výroby 1999-2001(výrobce ADtranz)
ev. č. 2016-2045=GT6N-Z - rok výroby 2001-2003(výrobce ADtranz/Bombardier) -tyto vozy jsou vybaveny klimatizací a kamerovým systémem
ev. č. 5101-5218=T6A2mod - rok modernizace 1993-1996(modernizováno Mittenwalder Gerätebau) -vlečné vozy typu B6A2mod ev. č. 5501-5564 jsou odstaveny
ev. č. 6001-6173=KT4Dmod - rok modernizace 1995-1998(modernizováno Waggonbau Bautzen)
-ev. č. 6111+6116 nebyla přidělena
ev. č. 7001-7099=KT4D-t mod - rok modernizace 1993-1995(modernizováno Waggonbau Bautzen)
Celkem 538 tramvají a 64 vlečných vozů.
Linky:
27 denních linek(Po-Pá)+5 posilových linek
23 denních linek(So-Ne)+2 posilové linky
5 nočních linek(Po-Ne)
Nízkopodlažní vozy jezdí na těchto linkách: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 13, 15, 17, 18, 20, 23, 26, 27, 50, 52, 53, 62
Vozovny:
Nie = Niederschönhausen (mimo provoz)
Wei = Weißensee
Linky: 1, 2, 3, 4, 13, 18, 23, 50, 52, 53, N55
Vozy: KT4Dmod, KT4D-t mod, GT6, GTZ
Lich = Lichtenberg
Linky: 3, 5, 7, 8, 13, 15, 20, 21, 23, 27, 28, N54
Vozy: KT4Dmod, KT4D-t mod, GT6, GTZ
Mar = Marzahn
Linky: 6, 7, 8, 17, 18, 26, 28, N92, N93
Vozy: KT4Dmod, GT6
Sw = Schöneweide a Köp = Köpenick (vozovny jsou od roku 1993 spojeny)
Linky: 28, 60, 61, 62, 63, 67, 68
Vozy: GT6, T6mod
Re: Tramvaje v Berlíně
zkusil jsem si opet zahrat na takovou FKU patra radi informuje a zjistil jsem (puvodne si mel jen jeden obrazek 1020), ze se jedna o tram GT6N od Bombardieru, je ve vozovne Hof Lich? a byla porizena snad v roce 1996.Rapid píše:Taak Dve fotecky z me letosni navstevy v hlavnim meste SRN .
technicka specifikace:
delka: 27320mm
sirka: 2300mm
hnaci podvozky: (1Ao)'+(1Ao)'+(Ao1)'
vaha: 30t
vykon motoru: 100kW (3 Drehstromasyn.)
nejvyssi rychlost: 70km/h
mist k sedeni: 58
mist k stani: 94
zde je mala skica interieru: http://www.berliner-verkehr.de/trbilder/gtn.gif
(D) Berlín
Taak Dve fotecky z me letosni navstevy v hlavnim meste SRN .
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.