Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
neexistuje, vykresy tez nejsou zatim verejne pristupne.
co konkretne te zajima?
co konkretne te zajima?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 209
- Registrován: 09.5.2009 18:15
Re: Rekonstrukce TT
Zdravím, chtěl bych se zeptat, jestli existuje vizualizace projektu rekonstrukce TT Klamovka - Sídliště Řepy, nikde jsem jí nenašel. Za případný odkaz budu moc vděčný
Re: Rekonstrukce TT
Tak dneska se začala štěrkovat kolej do centra(Nádraží Hostivař-Hostivařská),takže je možnost si nafotit ucelenou pracovní nákladní soupravu (Mercedes-Unimog+nákladní pracovní vlečný vůz na štěrk).
DPmPET
DPmPET
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Ruší se tři kolejové spojky: vnější->střední za výstupní zastávkou, střední->vnitřní a střední->vnější před nástupními zastávkami. Zůstat má tedy pouze střední->vnitřní za výstupní zastávkouProxy píše:Omlouvám se za dotaz, který už někde určitě je, ale zeptám zda se budou dělat i nějaké úpravy ve smyčce Hostivař ve stylu Ďáblic?
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Omlouvám se za dotaz, který už někde určitě je, ale zeptám zda se budou dělat i nějaké úpravy ve smyčce Hostivař ve stylu Ďáblic?MOp píše:V Hostiku se jiz pokladka dostala na rovinku - chvalime JDCT a DPmPETovu partu za nastolene tempo!
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
V Hostiku se jiz pokladka dostala na rovinku - chvalime JDCT a DPmPETovu partu za nastolene tempo!
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Rekonstrukce TT
Hodil jsem na TvouTrubku video ukazující jízdu tramvaje přes Libeňák před rekonstrukcí a po rekonstrukci: http://www.youtube.com/watch?v=X3DWdSDe97M - ten rozdíl je docela poznat.
Re: Rekonstrukce TT
Tak to by melo byt poradku. Nebojte se, po roce v prazskem smogu budou ty nove kameny k nerozeznani od tech starych.willyjeff píše:Nemusí být přímo na něm, stači na něj jen mrknout z dálky a nové kameny svítí snad i v noci jak jsou jiné barvyVIKtor píše:Tady už někdo dlouho nebyl na Karlově mostě...
Re: Rekonstrukce TT
Děkuji panu Mopovi za vysvětlení. Měl jsem VUIS panel zafixovaný ve špatné kolonce
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
fakt nebo si delas prcu?KGX 63 píše:Mohl by mi, prosím, někdo vysvětlit čím se odlišuje běžný BKV panel od panelu VUIS? Děkuji
bkv - http://www.prazsketramvaje.cz/view.php? ... 2006041296
vuis - http://www.prazsketramvaje.cz/view.php? ... 2006041495
Re: Rekonstrukce TT
Mohl by mi, prosím, někdo vysvětlit čím se odlišuje běžný BKV panel od panelu VUIS? Děkuji
Re: Rekonstrukce TT
Co se ti na to nelíbí,vždytˇ je to povrchově skoro původní stav,to bylo taky částečně vydlážděné a zbytek kolejí do lodí zaštěrkováno a vysypáno drtí(škvárou).Za první republiky se tento způsob povrchu dělal běžně(tratě a obratiště),vydláždila se výměna se srdcem a zbytek se zaštěrkoval a zasypal drtí(kamený prach)a uválcovalo se to , i když místo drtě se používala škvára(odpad z elektrárny a z kotelen).Já chápu že zadlážděný dvůr klasickou žulovou dlažbou vypadá lépe,třeba časem k tomu i dojde.MOp píše:Téměř dokončená harfa vozovny Kobylisy.
Vím, že šetřit se musí, ale za "makadamový" povrch JDCT pochválit prostě nemohu, je mi z něho k zblití.. Zlatá žulová dlažba...
DPmPET
- Jakub
- Uživatel
- Příspěvky: 480
- Registrován: 22.12.2007 23:43
- Bydliště: Jedno z posledních nádraží, kde jsou komplet mechanická návěstidla.
Re: Rekonstrukce TT
Ale to zase bývají takové rozlehlejší vozovny na krajích města, kde se to udělalo už při výstavbě. V Praze je zakrytá harfa nutnost už jen proto, že do vozovny není obvykle jiná cesta než přes harfu (a je potřeba tam něco zavážet auty) a harfa zároveň slouží jako parkoviště pro řidiče, na které se tu nějak nikdy nemyslelo a stavět ho tam dnes už je trochu pozdě. Navíc máme téměř okolo všech vozoven zástavbu a jistě by zase nějakého aktivního občana napadlo stěžovat si na to, že by to dělalo moc velký hluk.
Re: Rekonstrukce TT
v méně IAD-friendly provozech než praze mají dvory vozoven (a tratě, smyčky...) běžně i v OŠ. jistě by to vyšlo nejlevněji.
Re: Rekonstrukce TT
Zdání klame, na druhou stranu, pokud to celé jde z rozpočtu JDCT, tak chápu, že to nemůže být jinak. Když se oklepe magistrátní kasička, tak to na konci roku může třeba vypadat i lépe.
Jinak co se týče provozního hlediska, tak je to určitě krok k lepšímu než původní uspořádání.
Jinak co se týče provozního hlediska, tak je to určitě krok k lepšímu než původní uspořádání.