Hmmm....demon píše:Stanovisko ke změnám linkového vedení PID
Linkové vedení
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Damir Holas
- Uživatel
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 23.8.2006 17:28
- Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
- Damir Holas
- Uživatel
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 23.8.2006 17:28
- Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Spíš třeba objasni, pokud nějakou linku měníš, tak taky pročMalatekD píše:Mů j návrh ještě upravím,ale z metrolinky nesouhlasím.
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Osobně bych v mé domácí oblasti linkové vedení moc neměnil. Mě vyhovuje, večer mi jede tram každých 10 minut.
Jen bych prodloužil d-24 sem:
http://wgp.praha-mesto.cz/tms/html/wgp_ ... _zoombar=1
To by pro mě byl úplný luxus
Jen bych prodloužil d-24 sem:
http://wgp.praha-mesto.cz/tms/html/wgp_ ... _zoombar=1
To by pro mě byl úplný luxus
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
A pročMalatekD píše:Můj návrh linkového vedení
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Předpokládám, že ty červený čáry jsou TT. Jo, hezká představa, taky jsem byl fanda do sci-fi. A to do Průhonic/Čestlic je TT rychlodrážního typu? Teda, né že by se mi to nelíbilo, jen to je (i v redukovaný podobě) poněkud nereálný. A chtělo by to i novou vozovnu.
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Kdysi jsem si udělal tento obrázek: Pár věcí bych již dnes asi změnil, ale celková koncepce mi přijde pořád dobrá.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- Tonda Ježek
- Uživatel
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 30.11.2003 22:54
- Kontaktovat uživatele:
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
K čemu by ale měla tramvaj na JM sloužit? Ke spojení s centrem jako alternativa metru? Alternativa by to sice byla, ovšem těžko říct, jak hojně by byla využívána. Ono přeci jenom centrum je z JM poměrně daleko a kodrcat se tam tramvají by nebylo pro moc cestujících atraktivní. Jedině mě napadá jako náhrada busu 213. Tam by ovšem spíše stačilo udělat několik preferenčních opatření (jak dlouho se o tom již mluví - např. umožnění jízdy busům po kolejích v Chodovské ulici), nasadit kloubové autobusy (to už se dlouho snaží prosadit ROPID, ale DP jich prostě víc nemá). K místní obsluze také moc sloužit nemůže, to by tu ty TT musely být alespoň dvě. Takže z mé strany je to sice zajímavý návrh, ale nepotřebný.
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Já si myslím, že tramvaje mohou dát JM nový impuls a výrazně zlidštit parter sídliště,
takže čím více, tím lépe.
takže čím více, tím lépe.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Tonda Ježek: Ano, zmíněného předsedu doparvní komise obdivuju, nicméně to neznamená, že zcela souhlasím se všemi plány a vizemi na P11.
- Tonda Ježek
- Uživatel
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 30.11.2003 22:54
- Kontaktovat uživatele:
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Dopravní komise by se tím měla zabývat na svém zasedání 5. listopadu. Zápisy z jednání této komise se nacházejí zde. Ale vzhledem k tomu, že členem je právě jeden z autorů plánované změny, se asi nějaký zamítavý postoj nedá očekávat.dušan píše:Tak ten by mne jako obyvatele Prahy 11 zajímal taky, protože když jsem se dozvěděl návrhy, musím říci, že se Ropid rozhodl naučit obyvatele blízkého okolí zastávky Chodovská tvrz chodit pěšky.
Já také z některých změn moc nadšen nejsem. Zvláště sloučení linky č. 260 s linkou č. 135. Dle mého názoru bude u nové 135 docházet v přepravních špičkách k mnohem větším nepravidelnostem a bude jezdit spíše náhodně. Současné proložení linek 213 a 260 sice také příliš nefunguje, ale vzhledem k tomu, že linky mají povětšinu stejnou trasu, tak alespoň i ta zpoždění jsou tak nějak stejnoměrně rozložena u obou linek a když si člověk chvilku počká, obvykle mu něco přijede. To se obávám, že v kombinaci linek 213 a 135 fungovat nebude.
Na druhou stranu se mi ale zase líbí návrh na protažení 170 na Smíchov. Ovšem otázka je, jaká bude reálná jízdní doba a zde se to vůbec vyplatí jezdit autobusem (i když já ji nejspíše využívat budu, protože jako většina metráku jezdím metrem jenom v případech, kdy není jiné vyhnutí).
K tramvajím na JM mám svůj názor - je to megalomanský plán jednoho člověka, kterého většina místních šotoušů nezastřeně obdivuje. A mimochodem, jedná se o předsedu výše zmíněné doprvní komise
Já si osobně myslím, že tahat sem tramvaj ničemu moc nepomůže.
- Karotka
- Uživatel
- Příspěvky: 1180
- Registrován: 09.2.2005 20:59
- Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Na sídlišti se moc nehodí používat pojmy "do centra" a "z centra". Od tvrze k metru bych jel na Opatov (tedy dvě zastávky busem "zc", potom metrem kus po tangentě a až potom "dc" - na spoustě míst je výhodnější jet takhle kus zpátky).
Funkce svážečů k metru dostává na frak z jiného důvodu, a sice kvůli prodlužování = znepravidelňování linek. Připomenu Prašnou - 8 minut pěšky od metra, kde ve špičce údajně jezdí každé 4 minuty něco, ale už za současného stavu se tam občas čeká i čtvrt hodiny. Co s tím asi udělá hexnšůs... totiž páteřní 170?
Na JM rozhodně odlehčení metra nečekám, spíš kvůli nespolehlivosti busů přibude cestujících na krátké vzdálenosti (HA-OP, OP-CH, HA-CH).
Ad starosta: bohužel souhlasím. Zdá se, že vsadili všechno na jedinou kartu "tram na Opatov" a na zbytek kašlou.
Funkce svážečů k metru dostává na frak z jiného důvodu, a sice kvůli prodlužování = znepravidelňování linek. Připomenu Prašnou - 8 minut pěšky od metra, kde ve špičce údajně jezdí každé 4 minuty něco, ale už za současného stavu se tam občas čeká i čtvrt hodiny. Co s tím asi udělá hexnšůs... totiž páteřní 170?
Na JM rozhodně odlehčení metra nečekám, spíš kvůli nespolehlivosti busů přibude cestujících na krátké vzdálenosti (HA-OP, OP-CH, HA-CH).
Ad starosta: bohužel souhlasím. Zdá se, že vsadili všechno na jedinou kartu "tram na Opatov" a na zbytek kašlou.
- dušan
- Uživatel
- Příspěvky: 655
- Registrován: 03.4.2004 10:02
- Bydliště: v roce 2015 u nové tramvajové trati, tedy dá-li Bůh,Bém a DP
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Tak ten by mne jako obyvatele Prahy 11 zajímal taky, protože když jsem se dozvěděl návrhy, musím říci, že se Ropid rozhodl naučit obyvatele blízkého okolí zastávky Chodovská tvrz chodit pěšky.Tonda Ježek píše:Ano, v některých bodech s ní souhlasím. Docela by mě zajímal názor Dopravní komise Prahy 11 na plánované změny
V současné době jezdí 3 autobusy směrem metro C (myšleno směr centrum), podle nového jen jeden a to ještě na jinou, samozřejmě dále umístěnou stanici. Takže funkce busů jako svážečů lidí k metru padla. Argument, že metru chtějí ulehčit, je podle nich třeba fajn, ale asi nikdo si nevšiml jak to vypadá, když se bus kousne v koloně v Chodovské ulici. A přestup na tram? Velká docházková vzdálenost! Ale to jsou argumenty, které Ropid vůbec nezajímají, oni chtějí jen změnu.
Bohužel musím konstatovat, že s příchodem nového starosty se zde nic nezměnilo, spíše, i když jsem pravičák, musím říci, že mu nemůžu přijít na jméno. Takže takový rozbor, jako napsala paní Chudomelová, nečekám.
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
snad ještě nejlepší možná varianta = tj. počkat na otevření letné a opustit salámovou metodu. doufejme že se to tedy zas nezmění...martyn píše:Aktualizace plánů ROPIDu...
- Tonda Ježek
- Uživatel
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 30.11.2003 22:54
- Kontaktovat uživatele:
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Ano, v některých bodech s ní souhlasím. Docela by mě zajímal názor Dopravní komise Prahy 11 na plánované změnyAbsolut píše:Tonda Ježek: Tedy koukám, že to Chudomelová Ropidu natřela. A v lecčems á kus pravdy.