No kvalitní to SKANSKE neberu ale jejich dodavatelé tedy už moc zase ne. Nemusím asi tady psát o vozovně Pankrác a také o vykolejení při 3 kolaudaci!!!! A už vůbec ne o frézování kolejí v křižovatce Vápenka mezi 1 a 2 kolaudací. A proč si tam vedení skanské které se kolaudace účasnili nechali pustit proud když trať nebyla připravena k provozu a tím tedy DPP neváhal a začal kolaudovat????? To je ale asi na déle co.DJ LA DÉFENSE píše:Mektáš voloviny, SKANSKA je velice kvalitní a zavedená firma, chyba je u objednavatele a to u DPP. (Ono když ti z plánu sbalí týden, tak to někde bude znát).
Tramvajové tratě a příslušenství
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 16.11.2003 17:38
- Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
- Kontaktovat uživatele:
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Járo, skoro bych se zastal pana DJ LA DÉFENSE, na všech těch stavbách v okolí Ohrady a Vápenky byly stavební firmy v těch nedodělkách fakt nevinně, když jsem viděl výsledek, tak jsem se na to trošku poptal a měnil se tam termín až poté, co byl známý harmonogram prací i naplánované nasazení pracovních sil, nasmlouvaní subdodavatelé atd. Prý to bylo kvůli rozhodnutí, že k nějakému datu (těžko stihnutelnému) musí jezdit IGK přes křižovatku a k dalšímu datu musí jezdit tramvaje. Výluka měla být původně do dneška 4:00.
Vím, že tady Káem hned napíše, že se pžeci dalo všechno za ty skoro 2 měsíce změnit a urychlit, ale rád bych jej upozornil, že již nasmlouvané věci se těžko mění, zejména, když už je na ně vyčleněna nějaká částka a někdo jiný by to sice třeba udělal rychleji, ale za úplně jiné peníze - a peníze jsou prostě jednou dané ještě před začátkem. Prostě došlo ke změně vstupních podmínek až po začátku procesu. LA DÉFENSE by jistě uměl napsat víc...
Vím, že tady Káem hned napíše, že se pžeci dalo všechno za ty skoro 2 měsíce změnit a urychlit, ale rád bych jej upozornil, že již nasmlouvané věci se těžko mění, zejména, když už je na ně vyčleněna nějaká částka a někdo jiný by to sice třeba udělal rychleji, ale za úplně jiné peníze - a peníze jsou prostě jednou dané ještě před začátkem. Prostě došlo ke změně vstupních podmínek až po začátku procesu. LA DÉFENSE by jistě uměl napsat víc...
Mektáš voloviny, SKANSKA je velice kvalitní a zavedená firma, chyba je u objednavatele a to u DPP. (Ono když ti z plánu sbalí týden, tak to někde bude znát).jara píše:Dnes na Ohradě opravovala rychlá rota z DPP bokovnice(takovou tu gumu) u kolejí. Asi se odlepuje. Vždy tam vyndali pár kostek a znova upevnili a zase zadláždili. Jo prostě SKANSKA
Nicméně jinak vážně lahůdka - hnusné normalizační trolejové sloupy, v Ládví stejně "líbivé" zábradlí a přístřešky (srovnej s Ohradou).
Ze zbývajícího úseku kromě pár vyměněných kolejnic jen vyšťouraná tráva a hnůj, v podjezdu nový (již počmáraný) nához, trolej a snad lampy. Toť pravda. A když na zrekonstruovaném ůseku jedeš 50 tak to pěkně hází!
Ze zbývajícího úseku kromě pár vyměněných kolejnic jen vyšťouraná tráva a hnůj, v podjezdu nový (již počmáraný) nához, trolej a snad lampy. Toť pravda. A když na zrekonstruovaném ůseku jedeš 50 tak to pěkně hází!
Re: echt Ďáblice
koukas spatne..Milan píše:Ta "fota" právě nikde nevidím...
http://rbfoto.wz.cz/8_06/31_8/page_01.htm
echt Ďáblice
Ta "fota" právě nikde nevidím... nemáte někdo odkaz, pár fotičů (včetně mě co ale fotim na klasiku) tam bylo...Anonymous píše:dobra prace.. (fota).
Nicméně jinak vážně lahůdka - hnusné normalizační trolejové sloupy, v Ládví stejně "líbivé" zábradlí a přístřešky (srovnej s Ohradou).
Ze zbývajícího úseku kromě pár vyměněných kolejnic jen vyšťouraná tráva a hnůj, v podjezdu nový (již počmáraný) nához, trolej a snad lampy.
Komentář jistého občana sledujícího slavnostní otevření:
"VŽDYŤ TOHO VÍC PROŽEROU NEŽ UDĚLALI."
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Budiž, tedy k tématu, jsem zvědav kdo a jak se na to chytne.
Ano, nuselské údolí je hodně zoufalé. Ošklivý lom byl minulý týden na začátku oblouku po výjezdu ze zast Svatoplukova z.c., tradičně špatný je oblouk u zast. Divadlo na Fidlovačce, tam ale včera nebo v noci konečně prořízli to nejhorší místo v koleji d.c., tam byl lom ve svaru a celé se to pravidelně teplem zdvihalo, nyní to vypadá docela nadějně na zlapšení. Zrovna úseky BKV typu nuselské údolí by celkem užily čas od času 5 metrů klasiky s diletačním stykem.
Jak se tam pořád něco opravuje, tak jsou i místa, kde jsou třeba tři svary na 1m délky kolejnice. Tam se pak nelze divit, že dojde při svařování ke změně struktury v kolejnici (zakalení) a následuje poblíž svaru křehký lom. Ovšem s tím už v daném stavu nelze nic dělat, ty nuselské obloučky jsou zralé na přeskládání bkv a nové kolejnice.
Zajímavý je též oblouk na Ostrčilově náměstí, tam sie žádné lomy nejsou, ale panely ujely o několik cm z původní osy kolejí, díky čemuž oblouk připomíná směrový a výškový polygon, při jízdě oběma směry je cítit silné "kopnutí" do vozu.
Přikládám foto křehkého lomu mezi zast. Svatoplukova a Divadlo na Fidlovačce. Na fotce je učebnicově vidět dvě věci:
1) křehký lom kousek od svaru
2) "ujeté" bkv v oblouku - příčný posun žlabů panelů
To místo nehledejte, už je svařené, a dokonce docela hezky (dojem z jízdy, podívat jsem se na to nebyl)
Ano, nuselské údolí je hodně zoufalé. Ošklivý lom byl minulý týden na začátku oblouku po výjezdu ze zast Svatoplukova z.c., tradičně špatný je oblouk u zast. Divadlo na Fidlovačce, tam ale včera nebo v noci konečně prořízli to nejhorší místo v koleji d.c., tam byl lom ve svaru a celé se to pravidelně teplem zdvihalo, nyní to vypadá docela nadějně na zlapšení. Zrovna úseky BKV typu nuselské údolí by celkem užily čas od času 5 metrů klasiky s diletačním stykem.
Jak se tam pořád něco opravuje, tak jsou i místa, kde jsou třeba tři svary na 1m délky kolejnice. Tam se pak nelze divit, že dojde při svařování ke změně struktury v kolejnici (zakalení) a následuje poblíž svaru křehký lom. Ovšem s tím už v daném stavu nelze nic dělat, ty nuselské obloučky jsou zralé na přeskládání bkv a nové kolejnice.
Zajímavý je též oblouk na Ostrčilově náměstí, tam sie žádné lomy nejsou, ale panely ujely o několik cm z původní osy kolejí, díky čemuž oblouk připomíná směrový a výškový polygon, při jízdě oběma směry je cítit silné "kopnutí" do vozu.
Přikládám foto křehkého lomu mezi zast. Svatoplukova a Divadlo na Fidlovačce. Na fotce je učebnicově vidět dvě věci:
1) křehký lom kousek od svaru
2) "ujeté" bkv v oblouku - příčný posun žlabů panelů
To místo nehledejte, už je svařené, a dokonce docela hezky (dojem z jízdy, podívat jsem se na to nebyl)
-
- Uživatel
- Příspěvky: 136
- Registrován: 03.3.2005 20:01
- Bydliště: Blízko mě je obratiště Zvonařka a pod mým barákem je vedena železniční trať - tak kde to může být?
- Kontaktovat uživatele:
Prasklá kolejnice v úseku Otakarova - Divadlo Na Fidlovačce
tak dneska jsem jel tramvají a když jsem šel z domova tak jsem nevěřil vlastním očím. Na trati byla ve dvou místech úplně prasklá kolejnice. Dá se s tím něco dělat a kdy už se dočkáme komplexní rekonstrukce. Díky
Re: TT
Myslím, že to nejsou jehovisté, ale církev Ježíše krista svatých posledních dnů alias mormoni (jestli se teda nepletu )MOp píše:na rohu sidli jehoviste, paklize se nemylim.. Klidne jim to pak projed skrz, alespon nebudou neustale otravovat