Ztuha jde každý nový řadič. Pokud jde lehce, je už ochozený.... Když přišla 9111 měl jsem z řadiče MOZOLY, než se ochodil. Některý se ochodí dřív jiný později. Stejné jako když chodily T6. Některé dlouhé páky byly tuhé, jiné měkké. Po měsících ochození se to srovnalo....radek31 píše:(...)ad řadiče - ty si fakt nevšímáš toho, že některé (na 15,11) jdou nádherně lehce, nemusí se vyklápět silou, rozjezd je plynulejší atd. zatímco jiné jsou posilovací (zvlášť na vyklopení), při rozjezdu málo jemné za manipulační polohou atp.?
Škoda 14T (Porschetra)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1713
- Registrován: 02.7.2004 16:41
- Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského
nevím, jestli už ten problém není odstraněný, ale jezdil jsem kromě 23 s každou 14T v MO a 19 se při brzdě prostě chovala jinak a všimnul jsem si toho okamžitě při prvním zastavení z 50 km/h a při každé šichtě na 9119 (10 směn)Mr.Cross píše:Myslím že to trochu přeháníš 9119 jsem měl a žádnej rozdíl v brzdě jsem opravdu nepostřehl no ale já to tak často nemám tak třeba se pletu...
A co se týče řadiče já snima nemám žádný problém na začátku se objevovala stejná závada a tu výrobce odstranil!
Ještě že jsi nejezdil v prvnim softu na 9111 to by tě asi odvezli do Bohnic...
na konci srpna jsem měl během 5 dnů 4x 14T - 2x 9119, potom 15 a 17 a fakt je, že ta 19 prostě brzdila divně, nelineárně - slezu z 19, sednu do 15 a první čeho si všimnu je, jak 15 krásně brzdí
ale naposledy jsem na 19 jezdil před měsícem, takže už to možná nedělá
přikládám takový srandovní nákres, jak mi to připadalo
ad řadiče - ty si fakt nevšímáš toho, že některé (na 15,11) jdou nádherně lehce, nemusí se vyklápět silou, rozjezd je plynulejší atd. zatímco jiné jsou posilovací (zvlášť na vyklopení), při rozjezdu málo jemné za manipulační polohou atp.?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Myslím že to trochu přeháníš 9119 jsem měl a žádnej rozdíl v brzdě jsem opravdu nepostřehl no ale já to tak často nemám tak třeba se pletu...radek31 píše:každá 14T je originál
liší se v mnoha ohledech a někdy i .....
A co se týče řadiče já snima nemám žádný problém na začátku se objevovala stejná závada a tu výrobce odstranil!
Ještě že jsi nejezdil v prvnim softu na 9111 to by tě asi odvezli do Bohnic...
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1713
- Registrován: 02.7.2004 16:41
- Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského
každá 14T je originálPepa píše:a jakej je rozdíl mezi 9115 a zbytkem poršat (v MO)?
liší se v mnoha ohledech a někdy i dost výrazně
kvalita řadiče - s kvalitním řadičem se lépe, plynuleji rozjíždí i brzdí (všechny stojí za prd, ale některé jsou použitelné, jako třeba na 9115)
nastavení omezovače - některé oblouky, které se dají jet třeba 25 km/h bez škubnutí pustí 9115 bez omezení (omezí třeba na 25 nebo 35) zatímco 11 je omezí na 15 km/h (9111 - někdy omezuje ještě desítky metrů za obloukem, ale možná to je už opravené)
nastavení kamer (velmi dobré na 15, nevzpomenu si z hlavy která to má nejhůř)
brzdy - většina je OK, ale 9119 je strašná (všechny brzdí lineárně, ale 19 brzdí napřed normálně, pak má dlouho úsek, kdy je brzda pořád stejná i když se řadičem přidává a pak v parkovací poloze nastoupí hrozně silně - nechápu proč to tak je, ale mám na ní naježděno spoustu km a dělá to jen 19) - ale už jsem jí dlouho neměl, tak třeba už je to opravené, ale pochybuju
zrcátka - třeba 17 měla dlouho (možná to ještě má) pravé zrcátko tak nastavené, že řidič nevidí podél tramvaje - celá ta kapsa je otočená doleva a nejde dostatečně natočit pomocí el. nastavování - depo na to samozřejmě kašle i po urgencích (stejně jako na nastavování kamer a další závady)
to jsou ty největší rozdíly, drobnosti nepíšu
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Okolo 18:30 tam měla větší nehodu 9115. Pokud tam následně měla nehodu i 9120....zdepa píše:dnes kolem 20 hodiny se objevila informace o nehodě školáků s 9120 u sazka arény. prý je to větší. neviděl jsem.
Zde byl text. Ten byl mou autocenzurou odstraněn. Nemám sílu vést neplodnou polemiku s uživatelem 9001. (Z tohoto důvodu odstraněn i jeho příspěvek!) Děkuji za pochopení.
Naposledy upravil(a) Petr dne 26.9.2007 10:42, celkem upraveno 2 x.
- Smurfx
- Uživatel
- Příspěvky: 352
- Registrován: 27.10.2004 17:39
- Bydliště: Praha - Řepy
- Kontaktovat uživatele:
Jo jo, to je skvělý. To číslo 14 cestujících je tak možná maximum pro "pohodlné" cestováníValema píše:tak ale plostě toto mně nejvíc dostavá xixi cituji ,,Porschetra (oficiálně 14T, protože její optimální kapacita pro pohodlné cestování je 14 cestujících a tramvaják) je nový typ hypermoderní nízkopodlažní tramvaje v Praze, kterou dal Pavel Bém občanům v roce 2005 jako vánoční dárek."
- Neral
- Uživatel
- Příspěvky: 312
- Registrován: 19.11.2003 22:46
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
Radek píše:Kdo to byl, přiznejte se!
http://necyklopedie.wikia.com/wiki/Porschetra