Vozovny - všeobecná diskuze
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
V Hloubětíně má jižní průčelí haly již kompletní šířku a zvolna se nám obaluje fasádou. Práce na posledním zbytku konstrukce (SZ roh) teď stojí, ale neustále jsou vidět pokroky na střeše. Objekt v jihovýchodní části areálu utěšeně roste, a první základ pro stavbu se objevil už i nahoře, v jámě u Kolbenovy ulice.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Během svátků v Hloubětíně pokračovala jen část činností, přesto lze obdivovat první víceméně kompletní fasádu (východní strana haly). A nejen zlobři mají vrstvy (kdo znáte Shreka...), ale i vozovny!
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Už zas je tu Hloubětín... Třetí pás konstrukce se zdá být právě dokončený, čímž prostor na severovýchodní straně haly dostal svůj tvar. Také objekt v jihovýchodním rohu areálu viditelně roste. Zbývá tedy něco přes půlku posledního pásu konstrukce, a většina objektů by měla dosáhnout na finální obrysy. Dle vizualizace ještě chybí jeden menší objekt poblíž soustruhu, a ovšem celá horní část podél Kolbenovy ulice (tam je pořád jen jáma).
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
V Hloubětíně už začali montovat poslední (pátý) pás konstrukce haly, dokončený čtvrtý už dal celé stavbě finální úctyhodnou délku. (Třetí stále nedokončen.) "Trojdomek" vedle měnírny získává na celistvosti. Z východní strany lze na střeše vidět pokládku vrstvy izolačních polystyrénů.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
V Hloubětíně je teď na co koukat - práce na střeše je vidět i z dálky, začíná se rýsovat i část fasády. Na druhé straně je čtvrtý pás konstrukce už komplet (takže delší než první dva), třetí stále ještě neúplný, žádný další zatím nezačal. (Foto sice mám, ale je to jen změť modrých tyčí, tak zde neplýtvám místem.)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Děkuji za díky - no a když už tapetovat, tak pořádně... Třetí pás konstrukce zřejmě ještě není kompletní, pracuje se tam patrně na základech toho zbytku, zato čtvrtý pás už taky přesáhl nejmíň půlku. Uvnitř začíná být vidět podlahová deska (odhaduji, že spodní úroveň pod kolejištěm haly?), jižní průčelí má docela už impozantní šířku, dle vizualizací už asi chybí jen poslední pole. Vedle měnírny vyrostl takový trojdomek, oko se v těch podobných plochách skoro ztrácí... A "náhodným výcvakem" foťáku v jiném místě plotu jsem zahlédl východní konec opěrné zdi, s docela půvabnou kulatou rampičkou
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Děkuji za reporty a už se těším na další
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Hloubětínská střecha se rýsuje, v rohu se objevil i první kousek stěny. Z druhé strany už začali montovat čtvrtý pás konstrukce.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Dnes jsem pro změnu obešel Hloubětínský areál tou delší stranou... Konstrukce haly se pomalu blíží do finále třetího pásu, na malé části už dokonce střecha začíná vypadat jako střecha. Na menší objekt vedle měnírny nastoupil lehčí materiál - a tím i raketové tempo: V pátek jen základová deska, dnes jasné obrysy stavby. V jihovýchodním rohu areálu se stavba vedle stávajícího objektu vyvinula v docela solidní věž (schodiště), začíná už ale růst i o něco větší pokračování. V horní části areálu stále běží zemní (či základové?) práce, objízdná kolej je zjevně po stavbě opěrné zdi dávno už zas funkční (v pátek spatřen průjezd 14T).
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Ještě v zimě hory (aneb deponie zeminy), teď pro změnu jáma: Zemní práce v horní části Hloubětínského areálu. Zbytek zmíním jen slovně - konstrukce haly nadále roste, už stojí velká část třetího pásu střechy (zatím v podobě holé konstrukce, samozřejmě). Vedle měnírny je již vybetonovaná menší základová deska. Celkově teď nic, co by na fotkách nějak vyniklo.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
V Hloubětíně již konstrukce haly zřejmě dosáhla ve dvou pásech na kompletní délku. Vzniká základ čehosi v prostoru vedle nové měnírny a stavba v sousedství stávajícího objektu na jihovýchodní straně areálu docela vyrostla do výšky Opěrná zeď k horní části areálu je zřejmě hotová i s římsou atd. (ani jsem to už nefotil), stojí různě nové sloupy. Nahoře u Kolbenovy se maká na základech, ale není to zvenku moc vidět, taky mi to nestálo za foto.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Teď to v Hloubětíně roste fakt rychle...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3858
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Díky, vypadá to optimisticky. Jinak kdo by si všiml vrtáků při jízdě po Štěrboholské/Jižní spojce, tak vězte, že v ÚD roste nový objekt lakovny.
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Jen malá vsuvka - Hloubětínská skládačka jde pěkně rychle Vpravo vzadu to menší taky leze nad zem, a i nahoře u zdi ke Kolbenově se dělají základy (je tam vidět vrták na piloty).
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3858
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Asi úplně nejsme ve , ale provizorní občasná výstupní by i teď pomohla v případě, že přijedou 2 sjeté vlaky - ten druhý může zaprvé umožnit výstup cestujícím, kteří chtějí vystoupit a zadruhé, než předchozí vlak opustí šturc, mohu provést změnu stanoviště (přehození PTG) a poté, co se úvrať uvolní, tak už jen přetáhnout řízení. Kdo by chtěl, mohl by samozřejmě dojet až do stálé výstupní. Ale pár vyřazených panelů a jeden přenosný sloupek. Rychlé, levné, účinné. Takhle tam prostě tvrdneme v kopci, zcela jalově zdržujeme lidi a ani si nelze následnou manipulaci jakkoliv připravit Pokud by ta předsunutá výstupní byla stálá, tak bych jako kaštan oprávněně pyskoval, proč mně to vysype 100 metrů v kopci před konečnou.
Toto řešení bylo zvoleno ještě za staré řepské smyčky - byla tam z vyřazených panelů (mezi Galandovou a smyčkou) občasná výstupní buď pro případ, že bylo ve smyčce plno, nebo snad pro vlaky, které končily na vnitřní koleji bez nástupní hrany (pamětníci jistě upřesní, děkuji). Asi to není nejdesignovější top řešení, ale je cítit snaha. Tady je před konečnou cítit akorát TOIka a snaha nikde