No jo, ale ty peníze už asi evidentně sehnal někdo jiný a už je rozdánoradek31 píše:kdybys ale sehnal pár desítek mil. Kč na úplatky, tak by se s tím určitě dalo něco podniknout
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
No jo, ale ty peníze už asi evidentně sehnal někdo jiný a už je rozdánoradek31 píše:kdybys ale sehnal pár desítek mil. Kč na úplatky, tak by se s tím určitě dalo něco podniknout
opravdu velmi dobrý článek, bohužel logika na politiky neplatíMartin Šubrt píše:Tak nějak jsem se nesmířil s aktuálním návrhem prodloužení metra směrem na letiště a dovolil jsem si napsat jistý článek. S tramvajemi to ovšem také v mnohém souvisí. http://subrt.blog.idnes.cz/c/5823/Smutn ... aze-6.html
Ty se nachází na zkušebních tratích v depech, takže třeba na ZL by mohla být vidět. Pak se v metru používá ještě třetí druh - inerční (výkyvná) skoba, která zasáhne jen při rychlosti vyšší než 20 km/hod. Ty se používají na začátku obratových kolejí.Martin píše:Tonda Ježek: Jsou někde k vidění i ty sklopné skoby?
Jabberwocky píše:Tonda Ježek: Uf, líběj vodpustit, jemnostpane metráku, ale já nerozumím ani slovo. Co je kraken? Co je LZA, SOP, ARS? A je poruchovost tak velká i na jiných trasách? Jo a co jsou ty skoby? Díky.
Od nového GVD, který začal platit na B od 1.5. tohoto roku je pro krakeny vyhrazeno několik oběhů (to bude těch 12 souprav, já si to z hlavy nepamatuji), ale jezdí jich občas více, ale i méně a to vzhledem k velké poruchovosti (ARS, dveře,...). Není snad den, aby se neměnil kraken do depa za zálohu (nejvíce výměn jsem za jeden den zaznamenal 5).7080 píše:Podle grafikonu jezdí 12 souprav s tím, že jich je provozních 18. Škodovka už dokázala vyvinout novou podobu zabezpečovače, která není tak veliká a vejde se do kabiny. Není už potřeba montovat do vozu udírnu. Bohužel o tuto verzi DP neprojevil zájem. Prý to není potřeba.