Nechci strašit, ale velká krize je již v rozjezdu. Hodně řidičů odešlo. Odešlo protože zaměstnavatel si řidičů neváží. Vím, o čem mluvím. Nabírají se ukrajinci a jiné slovansky hovořící země. Hodně špatná vizitka dělá jazyková bariéra. V požadavcích na místo řidiče tramvaje by měl být doplněk: Znalost českého jazyka slovem i písmem.Oskar píše:Blizzy: K druhé otázce: Řekl bych, že ne... Kurz řidiče tramvaje je poměrně drahá záležitost, takže to by musela být opravdu hodně velká krize, aby DPP přijímal nové řidiče na méně než 1,0 úvazku.
Je těžké, když se dispečer nemůže dohodnout s rusky mluvícím řidičem na závadě a vůbec. Bohužel tento případ se již stal.
Nedoporučuji nikomu dělat řidiče tramvaje. Bude jen póvl, tedy pokud to nebude protekční řidič. Pokud je řidič tramvaje protekční, tak má zelenou všude a nehoda nenehoda, jazyk,nejazyk, bude jednička i když je to totální propadák před klientelou Viz Bc.Mgr.Prd Prd Prd.Lucinka Helmová z vozovny KObylisy, ta je příklad protekčního řidiče, která by bez protekce neměla šanci stisknout ani tlačítko Zvonek. Z takových řidičů si DP dělá reklamu, nebo řidiči protekčáci sami v médiích. Je to asi tak, jako by si firma dělala reklamu na druhojakostní zboží).
Takže na této paní je vidět, že každý technický analfabet může získat papíry, jen když ví, na jaká "místa" má zajít. (nechci nikoho urazit, jen dávám příklad, který se skutečně mezi námi řidič pohybuje, a není jediný).
Řidič tramvaje, co to vlastně je? Jen póvl sloužící lidem, kteří jeho práci neumí ocenit. Jeho zaměsntavatel taktéž ne. Dnes má popelář víc peněz, nežli řidič tram a bus. Kde se stala chyba? Jo, to ať vášnivý uchazeč zjistí na vlastní kůži. Věřím, že po x měsících ježdění s tram už nebude tak vášnivý.