A jaké má evidenční číslo?7001 píše:Tak nízkopodlažní KT dnes dopoledne dorazilo po vlastní ose do vozovny Hloubětín Má zatím jen jeden polopantograf.
KT8D5 a KT8D5.RN2P
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Do Belugy resp. A300-600ST se samozrejme trup A380 nevejde ani náhodou, Beluga transportuje krídla apod. trupy A380 se prepravují dokonce i na speciálních lodích, vyrobených v Cíne, po mori i po Labi.
Pro porovnání Beluga http://photos.airliners.net/photos/2/5/6/763652.jpg
vs.
A380-800 http://www.planepictures.net/netshow.ph ... ount=false
Pro porovnání Beluga http://photos.airliners.net/photos/2/5/6/763652.jpg
vs.
A380-800 http://www.planepictures.net/netshow.ph ... ount=false
moderátor Proxy píše: Příspěvky sloučeny.
BTW Domnívám se, že diskuze o rozměrech letadel se na tramvajové fórum příliš nehodí
Diky obchodni politice Ceskych drah je to levnejsi poslat autem. Drahy nemaji zajem o to podobne zajimave zakazky ziskat.fricoolinek2 píše: A to se vezlo ze Šumperka až sem na náklaďáku ???
To musí bejt dost nákladný !
Ale mělo vízt aspoň rozdělený na ty 3 články, vždyť by to snad v ÚDDP dali dohromady né ?
Jaké novostavby? Něco mi uniklo? Tím myslíte toto TKT Kvatro od ČKD Pragoimex? Dle http://www.ckdpragoimex.cz/cz/indexcz.htmMartin.KT8D5 píše:Já mluvim o těch nvostavbách. Takže to nebude končit 9098, ale pravděpodobně 9100...
bezpodminecne souhlasim, jen doplnim, ze stavba koleji je zbytecna. nase republika ma nejhustsi sit zeleznicni infrastruktury na 1 m2 v cele evrope. jde pouze a jen o jeji udrzbu a rekonstrukci, aby to nevypadalo jako za Marie Terezie, kdy se stavela.Ladislav Kubera píše:Řekl bych, že větším nebezpečím než nadměrný náklad je ten stav nasr... u řidičů, kteří spěchají do nemocnice nebo na hřbitov. Nerad bych, aby se ta diskuze dostala do stejných dimenzí jako debata o zimních pneu, ale silniční přeprava nadměrných nákladů je běžná věc. Je ovšem možno navrhnout změnu zákonů, aby byly přepravy nadměrů po silnici v ČR zakázány. Třeba by to prospělo rozvoji železniční přepravy. Koleje by se stavěly do všech míst, kam je potřeba nadměrný náklad dopravit.
Projiti takoveho zakona vidim jako vicemene nerealne. Zvlaste u strany s modrym ptakem. Precijen se jedna o zakaz urciteho typu podnikani a do toho nikdo nepujde.
Paklize se na to podivas o trosku vice zjistis, ze velkym problemem nadmernych nakladu jsou jeho rozmery, nikoliv hmotnost. Tudiz urcite nezanedbatelne procento nakladu stejne na silnici musi, jelikoz zeleznicni gabarit ti takovou prepravu proste nedovoli.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
A to se vezlo ze Šumperka až sem na náklaďáku ???Martin.KT8D5 píše:Ano na 3 vlakem...fricoolinek2 píše:A jak jinak by jsi KT8D5R.N2 převážel, rozdělenou na 3 články ???
To musí bejt dost nákladný !
Ale mělo vízt aspoň rozdělený na ty 3 články, vždyť by to snad v ÚDDP dali dohromady né ?
Mimochodem areál Parsu Šumperk ani areál ÚDDP nemaj napojení na železnici ???
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Vždyť mají u Airbusů Belugy ! (Doufám, že víte vo co gou)m@rtin píše:No já si pánové myslím, že toto je větší nářez a nějaký převoz KT8 je proti tomu slabý odvar....
http://planepictures.net/netshow.php?id=197304
To možná bylo jen kolem fabriky a ne v provozu
Martin.KT8D5: To je otázka, jestli musí tramvaj na silnici nebo ne. To je otázka obchodní. Jestli byla rekonstruovaná tramvaj objednána vcelku a transport tak objednán, nebude dopravní firma navrhovat něco jiného. Pokud je to přepravitelné dle regulí. Jiná otázka je, proč si to neumíme opravit v Praze. Ale to se můžeme třeba ptát, proč se sem vozí benzín z Rakouska (ÖMV), když je to nebezpečné a máme tady taky rafinérie.
U přeprav nadměrů bývám málokdy, protože mým oborem jsou normální kamiony. Když ale někdy vypomáhám u nadměru s doprovodem, vždycky se najde pako, které se nacpe tam, kam nemá. Nadměrný náklad a tím spíše tramvaj s normální šířkou nezpůsobí na silnici zdržení větší než bouračka. A těch jsou na silnicích stovky a není to kvůli nadměrům. Howgh!
U přeprav nadměrů bývám málokdy, protože mým oborem jsou normální kamiony. Když ale někdy vypomáhám u nadměru s doprovodem, vždycky se najde pako, které se nacpe tam, kam nemá. Nadměrný náklad a tím spíše tramvaj s normální šířkou nezpůsobí na silnici zdržení větší než bouračka. A těch jsou na silnicích stovky a není to kvůli nadměrům. Howgh!