Metro D
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Metro D
Hlavní otázkou je, jak přesně zní rozsudek - domnívám se, že je pouze myšlena počínaje určitým dnem zakázána účast přihlašování do výběrových řízení a současně platné a vysoutěžené akce jsou platné.
Re: Metro D
No nevím, jestli je to tak jednoduché. Jestli se na dceřinou společnost oddělenou nově z Metrostavu ten zákaz taky nebude vztahovat. To by asi musela být nějaká nová. A nebo se bude muset nějak s někým dohodnout.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Metro D
Nakonec jsou to pro Metrostav tři roky. Kdo bude stavět metro?
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/davi ... paign=null
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/davi ... paign=null
Re: Metro D
Dnes se kromě Brexitu odehrává další událost. Probíhá soud s Davidem Rathem, obžalovaným za korupci. To by z hlediska dopravy nebylo až tak zajímavý. V kauze ale figuruje řada obžalovaných firem, a jednou z nich je Metrostav. Podle soudu by měl Metrostav zaplatit pokutu ve výši 25 mil. Kč, a po dobu následujících 10 let se nebude smět ucházet o žádnou veřejnou zakázku.
aktualizace 11:19 Novinky.CZ: Trest pro Metrostav: Soud zakázal Metrostavu účastnit se po tři roky soutěží na veřejné zakázky, zaplatit má 10 milionů. Řediteli Pavlu Pilátovi uložil tříletý podmíněný trest.
aktualizace 11:19 Novinky.CZ: Trest pro Metrostav: Soud zakázal Metrostavu účastnit se po tři roky soutěží na veřejné zakázky, zaplatit má 10 milionů. Řediteli Pavlu Pilátovi uložil tříletý podmíněný trest.
Naposledy upravil(a) parrot dne 31.1.2020 11:39, celkem upraveno 1 x.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Metro D
VS: To ještě byl plán, že bude společná Pankrác . Ale tak říkal jsem si, že v rámci úspor to přežilo...
Bobik: Tak druhá recyklace rusáků už běží myslím na první soupravě . Takže proč ne.D
Bobik: Tak druhá recyklace rusáků už běží myslím na první soupravě . Takže proč ne.D
Re: Metro D
A co to bylo za plan ? Deponace se samozrejme resi, vcetne provozniho osetreni, udrzby a mycky na trase. A vyrobce uz je, rekl bych, celkem jasny. Tim spis, kdyz kazdy dodavatel automatickeho metra pozaduje specificke pozadavky na stavebni provedeni trati a stavebni cast se jiz projektuje...
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Metro D
Humor je o vlákno vedle...
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Metro D
Witowski má i jasnou vizi pokud jde o budoucnost flotily. V roce 2027 by měl být zahájen provoz na nové trase D, kde budou jezdit automatické vlaky. Ty by se postupně měly rozšířit na trasu C a vytlačit z ní dnešní vlaky Siemens. „Tím pádem se vlaky od Siemensu budou postupně přesouvat na trasu B, kde staré ruské vlaky postupně zmizí. Ale to se bavíme o horizontu do roku 2040,“ říká Witowski.
https://zdopravy.cz/dpp-ceka-jednani-se ... rdy-23039/
https://zdopravy.cz/dpp-ceka-jednani-se ... rdy-23039/
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Metro D
Původní plán byl, že to bude 2 ku 1 s M1...
Ale vzhledem k tomu, že o nových vozech nikdo nemluvil a ani se neřeší jejich deponace natož nějaké VŘ, tak pochybuji, že se za 8 let stihne sehnat výrobce...
Ale vzhledem k tomu, že o nových vozech nikdo nemluvil a ani se neřeší jejich deponace natož nějaké VŘ, tak pochybuji, že se za 8 let stihne sehnat výrobce...
Re: Metro D
A na C bude místo M1 jezdit co ?
A ty M1 tam budou jezdit na Matru ?
A ty M1 tam budou jezdit na Matru ?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Metro D
Metro bez řidiče, ale podle toho, že v první etapě nebude Depo Písnice, tak tam stejně budou jezdit M1 ne?
Navíc město ani nemá vyřešené financování
Navíc město ani nemá vyřešené financování
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Metro D
V lednu začne hloubení štol pro metro D, budou součástí nové stanice
https://www.idnes.cz/praha/zpravy/dopra ... zpravy_rsr
https://www.idnes.cz/praha/zpravy/dopra ... zpravy_rsr
Re: Metro D
Obecne je sice snaha vest tunely mimo zastavbu, ale nema to nic spolecneho s panelaky. Naopak panelove domy, tim spis stavebnice z plejad Novych konstrukcnich soustav po Ronan Point jsou prostorove velmu tuhe jako celek a chovaji se jako krabice, coz mohly dokazat pri povodni, kde v rade pripadu byly paneove domy z poloviny podemlety vodou a ukazkove staly bez sebemensiho problemu dal. Jinak na Sidlisti Hloubetin je stavebnice T03B, tedy blokopanel.P_V píše: ↑14.8.2019 10:30Cihlové domy popraskají a trhliny se zas dají vyplnit maltou. Monolit také jakž takž drží pohromadě za četné armatury, i když praskne. Ale paneláky jsou nejvíc namáhané ve spojích panelů, kterých je jen několik málo, a když prasknou ty, je problém s velkým P. V panelové konstrukci se prostě napětí neumí rozložit do nějakých méně závažných trhlin, ale koncentruje se do bodů.
Viz např. jak prošly tunely III.A pod sídlištěm Skalka, umně se propletly mimo paneláky. Nebo IV.B pod hloubětínským sídlištěm. Tady v Krči budou procházet naštorc. I obecně je snaha vést tunely pod nezastavěnými plochami, aby bylo problémů co nejméně.
Re: Metro D
Cihlové domy popraskají a trhliny se zas dají vyplnit maltou. Monolit také jakž takž drží pohromadě za četné armatury, i když praskne. Ale paneláky jsou nejvíc namáhané ve spojích panelů, kterých je jen několik málo, a když prasknou ty, je problém s velkým P. V panelové konstrukci se prostě napětí neumí rozložit do nějakých méně závažných trhlin, ale koncentruje se do bodů.
Viz např. jak prošly tunely III.A pod sídlištěm Skalka, umně se propletly mimo paneláky. Nebo IV.B pod hloubětínským sídlištěm. Tady v Krči budou procházet naštorc. I obecně je snaha vést tunely pod nezastavěnými plochami, aby bylo problémů co nejméně.
Viz např. jak prošly tunely III.A pod sídlištěm Skalka, umně se propletly mimo paneláky. Nebo IV.B pod hloubětínským sídlištěm. Tady v Krči budou procházet naštorc. I obecně je snaha vést tunely pod nezastavěnými plochami, aby bylo problémů co nejméně.