Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4465
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 26.2.2019 17:18

https://www.idnes.cz/praha/zpravy/oprav ... zpravy_zdo
V opravovaném úseku jsou čtyři zastávky, a to Italská, Vinohradská tržnice, Jiřího z Poděbrad a Radhošťská. Definitivní podobu při opravě získá zastávka Italská ve směru do centra. Zbylé budou předělány až při chystané celkové proměně Vinohradské ulice

Uživatelský avatar
bokša
Uživatel
Příspěvky: 57
Registrován: 05.12.2006 9:20

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od bokša » 25.2.2019 13:59

Syrda píše:Vinohradská
http://www.dpp.cz/omezeni-dopravy/i-p-p ... -tramvaji/
Netušíte někdo - budou se posouvat zastávky na náměstí Jiřího z Poděbrad, nebo se s tím čeká na celkovou revitalizaci náměstí?

Uživatelský avatar
Syrda
Uživatel
Příspěvky: 306
Registrován: 25.6.2005 16:04
Bydliště: Hradec Králové - Praha

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Syrda » 22.2.2019 23:43

Vinohradská
http://www.dpp.cz/omezeni-dopravy/i-p-p ... -tramvaji/

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 1035
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od mart337 » 22.2.2019 17:40

Nevím jestli to patří sem. Výluka IPP.

https://www.novinky.cz/krimi/498104-dut ... vlova.html

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 1035
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od mart337 » 22.2.2019 17:38

P_V píše:Na ty podpěry ještě přijdou I profily rovnoběžně s mostem a podepřou most podélně. Od Štrosu už Íčko je.
No v nějakých zprávách jsem záběry z toho nasouvání I profilu už viděl. Bylo to docela zajímavý pozorovat.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4082
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 21.2.2019 11:06

Na ty podpěry ještě přijdou I profily rovnoběžně s mostem a podepřou most podélně. Od Štrosu už Íčko je.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4465
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 21.2.2019 10:42

Vltavská:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

prochy2
Uživatel
Příspěvky: 21
Registrován: 29.11.2013 13:42

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od prochy2 » 26.1.2019 20:36

V Plzeňské a Makovského se budou v létě měnit oblouky z roku 2010. Od té doby se jen navařovaly a brousily. S ohledem na provoz 4 linek a v dolní části 5 linek a navíc výjezdů / zátahů na výměnu nárok některé už určitě mají.

Zatíženější radiálu asi Praze nemáme...

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 23.1.2019 13:30

P_V: Však Plzeňská také jede od té doby jen v režimu lokálních oprav. Jen dolní úsek Radlická - Tomáškova, je ještě z doby dávno před BKV a kolejivo již zkrátka dožilo. A zaplaťpánbůh, že se tomu někdo pravidelně věnuje. Třeba se osvědčí navařování tvrzené vrstvy a po výměně to bude žít zase o nějaký pátek déle.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6708
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od demon » 23.1.2019 6:23

P_V píše:Shoduje se to jen v té Nádražní a o ní se tu zas psalo, že kvůli nějakým nevyřešenostem nebude..
Nádražní bude, jen se nebudou rekonstruovat koleje. Výluka bude kvůli přeložce sítí...

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1542
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Radek » 23.1.2019 6:13

Otázka je, jestli do sebe nemíchají silniční a tramvajové uzavírky.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4082
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 22.1.2019 22:44

26.12.2018
https://www.tyden.cz/rubriky/domaci/pra ... 08020.html
Podle strategie rozvoje má DPP v roce 2019 naplánovány opravy hned několika tramvajových tratí. Jde o opravu kolejí v Nádražní ulici na Zlíchov, trať z žižkovské Ohrady na Palmovku, rekonstruovány budou koleje mezi ulicí Vladimírova a vozovnou Pankrác na Praze 4 a také na Bubenském nábřeží a v ulici Komunardů v Praze 7. Konec oprav je plánován na rok 2020, pouze v případě úseku Ohrada-Palmovka se všechny práce uskuteční v roce 2019.
20.1.2019
https://www.novinky.cz/domaci/495187-no ... peklo.html
Rekonstrukce ale čekají i tramvajové tratě. Ta největší bude od března do července v ulici Vinohradská. Od července do listopadu pak budou práce probíhat v ulici Nádražní a přes léto bude úplně přerušena doprava v úseku Hlubočepy–Smíchovské nádraží.
V dubnu a květnu čeká opravy Strossmayerovo náměstí, v červnu a červenci Plzeňská ulice a na podzim poté křižovatku Na Poříčí s Těšnovem a Bubenské nábřeží.
Tak jako tedy co? :roll: Buď se nasadí údernické tempo, jaké tu nebylo ani když se doháněl konec dotační EU sedmiletky, nebo jsou to zprávy z náhodného generátoru. Shoduje se to jen v té Nádražní a o ní se tu zas psalo, že kvůli nějakým nevyřešenostem nebude.

Vrací se též tradiční letní uzavírka Plzeňské. Čekal bych, že od zmizení BKV a položení otevřeného svršku to tam bude v pohodě a nanejvýš rychlé místní opravy. A ono ne.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 13.1.2019 5:49

9001 píše:Pak je otázka jestli by DP neměl sáhnout po pořádné repanelizaci úseku...
Ale ona se tam ta pořádná repanelizace dělá. Tahle bude už několikátá. Problém je v tom, že repanelizací jako takovou si vždycky pomůžeš jen na pár let. Pokud chceš něco trvanlivějšího, pak je nutná rekonstrukce. Repanelizace totiž vždycky znamená jen přeskládání/výměnu panelů a srovnání spodku. A na tom spodku se to vždycky do pár let zase rozjede. Pokud nechceš, aby se to rozjíždělo, musíš hrábnout do toho spodku - jenže to už je rekonstrukce. A do tý se pochopitelně nikomu nechce, když rekonstrukce se změnou polohy celé ulice je na spadnutí. Že je na spadnutí už přes deset let, není vina DP. DP se do rekonstrukce v současné poloze - s tím, že než se politici "konečně" dohodnou, uplyne minimálně dalších deset let, takže se to vyplatí - samozřejmě sám od sebe pustit nemůže. Minimálně proto, protože jednak mu to nikdo nepovolí a jednak mu na to nikdo nedá peníze.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 12.1.2019 17:07

von Špilberk píše:Chtěl jsem to napsat už dřív, ale zapomněl jsem: Na školení 3 bylo řečeno, že u Nádražní je prý nějaká změna v projektu, a že se asi ani letos rekonstrukce (přeložky) Nádražní nedočkáme. Ví někdo něco :?: #-o
Pak je otázka jestli by DP neměl sáhnout po pořádné repanelizaci úseku...

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4465
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 12.1.2019 16:13

Chtěl jsem to napsat už dřív, ale zapomněl jsem: Na školení 3 bylo řečeno, že u Nádražní je prý nějaká změna v projektu, a že se asi ani letos rekonstrukce (přeložky) Nádražní nedočkáme. Ví někdo něco :?: #-o

Odpovědět