XSC píše:"Ten dokonce vyzval, aby byly nejpozději do konce dubna přerušeny probíhající obnovy kanalizace a plynovodů. Tyto práce by totiž v budoucnu mohly být v kolizi s plánovaným umístěním trati."
Ta trať tam přece variantně vždy byla. Navíc bych čekal, že staré rozvody ještě respektují původní trať až na Můstek. Jestli někdo naprojektoval rekonstrukci, která s TT nepočítá, tak to není chyba současné radnice, ale pěkný bordel, který zbyl po té minulé. Ani bych se nedivil, kdyby za tím byla snaha tehdejší radnice P1 výstavbu TT zablokovat.
No nevím v čem je pěkný bordel. Když to vezmu, tak dost dlouhou dobu se s tramvají na Václaváku vůbec nepočítalo. Pokud se pamatuju, tak byly tendence souběžné tratě s metrem rušit. Nějaký čas se třeba mluvilo o tom, že tramvaje by neměly jezdit po Vinohradské a Sokolovské a pod., že tam stačí metro.
V zásadě když to vezmu, tak Václavák je vlastně stavba NOVÉ tratě. Že tam kdysi tramvaj jezdila, to podle mne neznamená, že veškerá infrastruktura musí respektovat starou trasu. Navíc to nové trasování je jinudy, nevede středem náměstí, ale po stranách. A podniky, které spravují ing. sítě, těžko můžou vědět, co si politické vedení města usmyslí, architekti navrhnou a změní v poměrně krátké době. Rekonstrukce sítí jsou chystány několik let, to není hudba měsíců. Staré rozvody podle mne respektovat starou trasu ani nemusí (to nevím), protože s výstavbou metra došlo k reko náměstí podle mne i se sítěmi a ty zase s obnovou tramvaje nepočítaly.
Jinak by mne zajímalo, jak to projde s hlukovou zátěží na Václaváku. Dnešní normy jsou dost přísné a tohle se podle mne bude muset schvalovat jako nová trať.