Nové tramvajové tratě
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Proč se zároveň musí zrušit smyčka KO?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
To P+R je dobrý výsměch To bude tak na 20-30 aut ne? Když v tom ještě mají být busy...
Re: Nové tramvajové tratě
Za takovou práci bych se styděl.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Proto jsou to také názvy pracovní, ne?
Re: Nové tramvajové tratě
Z Kobylis do Zdib tramvají. Praha a kraj už hledají projektanta tratě
https://prazsky.denik.cz/z-regionu/z-ko ... 81130.html
Názvy zastávek musel někdo vymýšlet s velkou snahou, aby byly co nejvíce nicneříkající... Kobyliská v místě tradičně pojmenovaném Počeradská, U kostela dešifrujte jako Zdiby. A hned pak konečná Sedlec kdesi za dálnicí. To tedy když už se tam bude stavět trať, proč by se měla vyhnout průmyslové zóně a lídlu, a nejspíš i tomu Sedlci?
edit: mapa. Tesco patrně lobbovalo víc než Lídl, takže bude mít vlastní zastávku i konečnou.
https://prazsky.denik.cz/z-regionu/z-ko ... 81130.html
Názvy zastávek musel někdo vymýšlet s velkou snahou, aby byly co nejvíce nicneříkající... Kobyliská v místě tradičně pojmenovaném Počeradská, U kostela dešifrujte jako Zdiby. A hned pak konečná Sedlec kdesi za dálnicí. To tedy když už se tam bude stavět trať, proč by se měla vyhnout průmyslové zóně a lídlu, a nejspíš i tomu Sedlci?
edit: mapa. Tesco patrně lobbovalo víc než Lídl, takže bude mít vlastní zastávku i konečnou.
Naposledy upravil(a) P_V dne 30.11.2018 14:09, celkem upraveno 2 x.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
A tu o karkulce .lupinek píše:Auto zde vadit rozhodně nebudou most bude jen pro MHD+IZS a kola s pěší.
Re: Nové tramvajové tratě
Auto zde vadit rozhodně nebudou most bude jen pro MHD+IZS a kola s pěší.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Nové tramvajové tratě
Se obávám, že než nový most vznikne, bude Barrandovský most dávno opraven.
Re: Nové tramvajové tratě
Jelikož bude Barrandovský most docela dlouho v rozkopu, tak přes ten nový most asi budou přesměrovány všechny autobusy. Možná i natrvalo.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Nové tramvajové tratě
Klidně. Když to nijak nevadilo doteď.... Stejně je to s tou IZS vesměs akorát citový vydírání, podobné výkřikům "a co naše děti!"...kruťák píše: A co IZS pojede delší cestou? To si politicky obhájíš?
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
A co IZS pojede delší cestou? To si politicky obhájíš?9001 píše:Já bych tam dal OKS
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Bobik: No stres Nechám to dojít do správního řízení, tam se to ukecá...
von Špilberk: Jsme tak smart, že na oblafnutí parkování stačí spadnutý list na RZ .
Já bych tam dal OKS... Na Krejcárku to prošlo, tak proč by to nešlo tady... Ono i z pohledu provozu tram bude ten cyklopruh docela o ústa...
von Špilberk: Jsme tak smart, že na oblafnutí parkování stačí spadnutý list na RZ .
Já bych tam dal OKS... Na Krejcárku to prošlo, tak proč by to nešlo tady... Ono i z pohledu provozu tram bude ten cyklopruh docela o ústa...
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Nové tramvajové tratě
Myslím, že pokud pokuty přijde dostatečně rychle po "činu", tak vyřešit může. A ani nemusí být drastická. Ono pokud se někomu do měsíce naskládá 10-20 pokut za 500.- (což při nedělání si hlavy s předpisy u většiny není problém), už je to znát. Spíš není politický zájem, protože by se muselo něco dělat a to dělání pak obhajovat - viz oblíbený politický sport někam prsknout značku či semafor pro uspokojení uřvané části voličstva a dál se o to nestarat, tedy hlavně o to zda a nakolik takové řešení má smysl.P_V píše:Problém je že auto překáží, to už dodatečný poplatek nevyřeší.
Re: Nové tramvajové tratě
Problém je že auto překáží, to už dodatečný poplatek nevyřeší.von Špilberk píše:Tak snad jsme, sakra, nějaké to smart město, ne Dají se kamery a kdo to projede neoprávněně, tomu přijde pokuta.
Metropolitní plán si sice jako řešení vymyslel v sousedství další dva mosty pro auta, z Jeremenkovy a z Podolské u vodárny, ale ty jsou zatím jen na papíře a hodně dlouho v takové podobě vydrží. A ten z Jeremenkovy na levém břehu ústí jen několik metrů od toho tramvajového, na druhém konci nadjezdu nad tratí, čili úplně zbytečně budou dva vedle sebe místo jednoho.
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Nebo se na začátek dají pasti na mamuty a bude to I když to by si pak zase stěžovali z IZS, že tam nemůžou...