T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 274
- Registrován: 12.11.2007 17:18
- Bydliště: dříve Praha, potom Neratovice a nyní opět Praha
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Praha bude mít cabrio tram?
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Perfekt! akorát ty prachy bych na to radši našel - stejně se to zaplatit musí, teď nebo do těch 3 let... a to samé KT, jak psal kolega výše u 15T, za mě, dřevo v KT to byla oslovina...demon píše:V obou případech se mění při prohlídkách stupňů PÚ a PO, tj. tak do dvou tří let bude vyměněno všechno.
Je třeba si uvědomit, že nejde o levnou záležitost, prachy v lese nerostou ani si je DP netiskne.
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Javor, že kráTkého co sem to psal za debility?MM-Mikulovsky píše:Aby jsme si rozuměli - nemělo to být "kráTKého" času?chlapecx píše:...... Já ybch byl pro, kdyby se to vyměnilo postupem již velmi krásného času všude
S tím by jsem souhlasil, ale žel jde to nějak pomalu (snad jen při nějakém stupni "kontroly" v UDDP) já tvrdím, že by se to mělo vyměnit "nárazověji" = místo nějakého vyššího stupně čištění (příp. opravy/náhrady) toho polstrování!
PS: Obdobné přesvědčení mám o nahrazení kluzkých "dřevěných"/překližkových sedadel v "původních" 15T za plastová (jako ve faseliftovaných 15T).
TAky bych to viděl, že by to mělo se urychlit aby dřív, než to všude vymění (ze 3 let je u nás často 10), nezačali pak první RPčka šrotovat
kluzké "dřevo" v 15T se mění, co vím, taky, sice taky pomalu... ale než v 15, ještě dřív bych se toho hnusu velmi rád zbavil v Kachnách.... včetně taky plyše.... v KT by měly být taky už plasty všude tam podle mýho názoru to dřevo se vůbec NEMĚLO dostat.... seděly by tomu ty plasty nejvíc
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6711
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
V obou případech se mění při prohlídkách stupňů PÚ a PO, tj. tak do dvou tří let bude vyměněno všechno.
Je třeba si uvědomit, že nejde o levnou záležitost, prachy v lese nerostou ani si je DP netiskne.
Je třeba si uvědomit, že nejde o levnou záležitost, prachy v lese nerostou ani si je DP netiskne.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Aby jsme si rozuměli - nemělo to být "kráTKého" času?chlapecx píše:...... Já ybch byl pro, kdyby se to vyměnilo postupem již velmi krásného času všude
S tím by jsem souhlasil, ale žel jde to nějak pomalu (snad jen při nějakém stupni "kontroly" v UDDP) já tvrdím, že by se to mělo vyměnit "nárazověji" = místo nějakého vyššího stupně čištění (příp. opravy/náhrady) toho polstrování!
PS: Obdobné přesvědčení mám o nahrazení kluzkých "dřevěných"/překližkových sedadel v "původních" 15T za plastová (jako ve faseliftovaných 15T).
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
co ty plastový Fainsy? Pokračuje to, nebo to už zamrzlo a dál se měnit nebude? Já ybch byl pro, kdyby se to vyměnilo postupem již velmi krásného času všude
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Wana do RP.
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Od aut už omlácená je, tak teď ještě od tramvají
A RP do wany nebo obráceně?
A RP do wany nebo obráceně?
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Nová wana je pokřtěná. V 15:13 se potkala s R.P v zastávce Solidarita ZC. Wana má poškozenou plentu a spřáhlo a RP spřáhlo.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Klasickou zásuvku sice maj, ale ta je jednak zamčená a jednak zapojená tak, že po odparkování se vypne (ochrana měniče).9001 píše: A nemají R.P i klasickou zásuvku 230V? Nebo ta je vypnutá?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Bobik: A nemají R.P i klasickou zásuvku 230V? Nebo ta je vypnutá?
Jinak dobrý nápad. Navíc tramvaj by mohla utáhnout na konečné i notebook
Jinak dobrý nápad. Navíc tramvaj by mohla utáhnout na konečné i notebook
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Jasně to byl překlep, sypu si popílek na hlavu.demon píše:8360+8361 určitě ne, ostatní souhlasí. Jen nevím proč si radši nepůjčili něco z Kobylis, které mají na rozdíl od Hloubětína nadstav.
Správně se mělo jednat o soupravu 8362+8363.
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Když se podíváte na Ebay ( kde dost nakupuji)
https://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=c ... r&_sacat=0
tak adaptéry mají
Input: DC12-24V
Mám několik a za 5 let žádný problém - nevyhořely, nezahřívají se - prostě fungují
https://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=c ... r&_sacat=0
tak adaptéry mají
Input: DC12-24V
Mám několik a za 5 let žádný problém - nevyhořely, nezahřívají se - prostě fungují
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Ale přežije to v pohodě, proč by nepřežilo? Záleží na adaptéru (s výstupem USB, přes kterej se pak přicvakne ono zařízení), co se do toho strčí, ale ty se dělají i 12-24V. Akorát se na to při pořizování onoho adaptéru musí myslet, že má umět zvládat i těch 24V a ne jen 12V.
P.S. Náklaďáky maj taky 24V "všude", i v autozásuvce.
P.S. Náklaďáky maj taky 24V "všude", i v autozásuvce.
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Autozásuvka má přeci 12V, to by to "externí zařízení" asi nepřežilo.