TT Kobylisy - Sídliště Bohnice
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT Kobylisy - Sídliště Bohnice
galuliatko: 1.) Sice pesen100 zahltil během chvilky (napsání mého dlouhého příspěvku) 3 otázkami/názory ve dvou starých a jednom novém vlákně a dá se předpokládat že je troll, ale člověk (my zde) by neměl být extrémně podezřívavý - člověk (tedy i p100) je tvor společenský a v opačném případě se společnosti stvává nebezpečným!!! Také to mohl být jen zapálený jedinec, neznalý mnoha věcí - ať již o provozu TF či i plánování a provozu TT. Čím dál více si myslím, že valná většina zde velmi rychle zapomenula, jak sama asi podobně zapáleně/otravně se zájmem o TRAM začínala.
2.) Nevím co není k věci na tvrzení p100, že Bohnice už dávno měly obsluhovat TRAM místo nezvládajících BUS!
3.) P_V určitě reagoval na chemika a OMH, kteří před tebou reagovali na mne.
4.) Ovšem popravdě, ani já si nebyl jist na koho reaguješ ty.
2.) Nevím co není k věci na tvrzení p100, že Bohnice už dávno měly obsluhovat TRAM místo nezvládajících BUS!
3.) P_V určitě reagoval na chemika a OMH, kteří před tebou reagovali na mne.
4.) Ovšem popravdě, ani já si nebyl jist na koho reaguješ ty.
Re: TT Kobylisy - Sídliště Bohnice
gabuliatko: P_V jistě reagoval na příspěvek od MM... lepší delší příspěvek kde je i menší část k tématu než hloupá otázka
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: TT Kobylisy - Sídliště Bohnice
P_V: Co je prosím na příspěvku uživatele pesen100 k tématu? Rád se nechám poučit. Děkuji.
Re: TT Kobylisy - Sídliště Bohnice
Jste offtopic. Furt lepší delší příspěvek k tématu, než tohle.
Re: TT Kobylisy - Sídliště Bohnice
a proto je třeba si pustit písničku ...
http://www.youtube.com/watch?v=2Z4m4lnjxkY
http://www.youtube.com/watch?v=2Z4m4lnjxkY
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: TT Kobylisy - Sídliště Bohnice
Do not feed the troll aneb nekrmte trolla, Vaše emotivní odezva ho jenom utvrzuje v tom že dělá svou práci dobře. http://cs.wikipedia.org/wiki/Troll_%28internet%29
Re: TT Kobylisy - Sídliště Bohnice
potvrzuju Nechápu, jak může být někdo tak hloupej a nedokáže pochopit, že má psát stručně a jasně. Takhle to téměř nikdo nečte a jen to spam. A spam se co? Maže
Re: TT Kobylisy - Sídliště Bohnice
pecičkovej elaborát, Milane, akorát to stejně nikdo nebude číst, protože je to šíleně dlouhý a nezáživný čtení...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT Kobylisy - Sídliště Bohnice
pesen100: Nevím jak dlouho to tu čteš, ale dle tvého stylu zamoření několika témat - vláken otázkami v nich nesčetněkrát omletými ti radím, prvně čti a pak se ptej.
Jinak teď v době škrtů a prohlášení v OVM (jež převzala další média - včetně novinek)
Jinak dále osobně - v návaznosti na stopnutou výstabu =M= D vidím potřebné TT:
3) (Želivského - Slávie - Bodalec -) Spořilov - Opatov (ulevení =M= C převzetím směru dosavadních nezvládajících BUS linek)
4) Modřany - Libuš (ulevení BUS linkám a částečně =M= C, přespěrováním části cestujících na kapacitně plně nevytíženou TT přes Podolské nábř. a KOMOKO - když v centru mohou TRAM jezdit ve špičce PD po minutě, tak tady by to v případě potřeby zvládly taky) Ovšem ještě bych to doplnil TT Dvorce - Lihovar, čímž by se mohla vést TRAM linka Libuš - Smíchovské nádraží =M= B
TT 1 Počernickou - (tak jako již mnoho desetiletí) určitě neprosaditelná výstavba (finanční důvody + technické, protože pod travnatým středovým pásem je nějaký vodovodní přivaděč, který by se musel přeložit).
K TT 6 Motol - Vypich můžu říct:
a) Je v jedné z variant návrhu nového UP (druhá byla Řepy - BH)
b) Byla by skvělá pro možnost výjezdů/zatažení mezi MO - centrem přes druhou TT. Dle mne je nezbytná pro zvýšení významu prodloužení =M= A (+ zkrácení intervalu na něm) a ulevení =M= B v centru a TT Anděl - Motol (ta by zase následně dokázala pojmout kapacitu souběžných BUS linek). Ovšem nejsem si jist, jestli tato vize by měla podporu alespoň zde - u šotoušů (natož u vedení města)!
K TT 5 Modřany - Komořany osobně by se mi po trase (mnou letos na jaře prošlých) vlečkách líbila, ale obsluhu určitě bez problémů (narozdíl od Libuše) zvládají BUS linky = její realizace spadá do říše neopodstaněných / neodůvodnitelných snů.
Jinak teď v době škrtů a prohlášení v OVM (jež převzala další média - včetně novinek)
se spíše boj, že některé TT budou opuštěny - nejvíce se bojím např. o Trojskou! Jedinou její poloviční záchranou by mohlo být, mnou nedávno zde navržené, vedení TT do Bohnic cca od zastávky Nad Trójou (jež by byla v nové mírně severozápadní poloze) a potažmo tedy =M= C na Nádraží Holešovice (a případně následným zkrácením pásmování v PD na něm z Ládví na Holešovice).Svoboda chce přezkoumat i překrývání tras (např. stejné trasy tramvají a metra), což ušetří asi 15 procent nákladů. Zrušení slev pro děti a důchodce je prý až na posledním místě.
Jinak dále osobně - v návaznosti na stopnutou výstabu =M= D vidím potřebné TT:
3) (Želivského - Slávie - Bodalec -) Spořilov - Opatov (ulevení =M= C převzetím směru dosavadních nezvládajících BUS linek)
4) Modřany - Libuš (ulevení BUS linkám a částečně =M= C, přespěrováním části cestujících na kapacitně plně nevytíženou TT přes Podolské nábř. a KOMOKO - když v centru mohou TRAM jezdit ve špičce PD po minutě, tak tady by to v případě potřeby zvládly taky) Ovšem ještě bych to doplnil TT Dvorce - Lihovar, čímž by se mohla vést TRAM linka Libuš - Smíchovské nádraží =M= B
TT 1 Počernickou - (tak jako již mnoho desetiletí) určitě neprosaditelná výstavba (finanční důvody + technické, protože pod travnatým středovým pásem je nějaký vodovodní přivaděč, který by se musel přeložit).
K TT 6 Motol - Vypich můžu říct:
a) Je v jedné z variant návrhu nového UP (druhá byla Řepy - BH)
b) Byla by skvělá pro možnost výjezdů/zatažení mezi MO - centrem přes druhou TT. Dle mne je nezbytná pro zvýšení významu prodloužení =M= A (+ zkrácení intervalu na něm) a ulevení =M= B v centru a TT Anděl - Motol (ta by zase následně dokázala pojmout kapacitu souběžných BUS linek). Ovšem nejsem si jist, jestli tato vize by měla podporu alespoň zde - u šotoušů (natož u vedení města)!
K TT 5 Modřany - Komořany osobně by se mi po trase (mnou letos na jaře prošlých) vlečkách líbila, ale obsluhu určitě bez problémů (narozdíl od Libuše) zvládají BUS linky = její realizace spadá do říše neopodstaněných / neodůvodnitelných snů.
Re: TT Kobylisy - Sídliště Bohnice
tramvajová trať do Bohnic měla být postavena dávno bydlí tam hodně lidí měla být v několika variantách
1/Služská-Písečná-Čimický háj-Dunajecká-Na Pazderce-Krakov-Zhořelecká-Odra-Katovická-Podhajská Pole a zpět na Čimický háj
2/ spojit Kobylisy se Sídlištěm Čimice,Ďáblicemi a Čakovicemi:Podhajská Pole,Řepínská,Libeňská,Čimice,Sídliště Čimice,
Spořická,Osecká,Skládka Chabry,U Spojů,Na Štamberku,Kokořínská,Ďáblice,Na Lukách a Obchodní centrum Čakovice a třeba i dál...
1/Služská-Písečná-Čimický háj-Dunajecká-Na Pazderce-Krakov-Zhořelecká-Odra-Katovická-Podhajská Pole a zpět na Čimický háj
2/ spojit Kobylisy se Sídlištěm Čimice,Ďáblicemi a Čakovicemi:Podhajská Pole,Řepínská,Libeňská,Čimice,Sídliště Čimice,
Spořická,Osecká,Skládka Chabry,U Spojů,Na Štamberku,Kokořínská,Ďáblice,Na Lukách a Obchodní centrum Čakovice a třeba i dál...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT Kobylisy - Sídliště Bohnice
9001, mart337: Více méně s Vámi nyní souhlasím - jen s dodatkem, že ono už jen vypracovávání takových nesmyslných nápadů, jako jsou obsaženy v návrhu nového UP Prahy (jako např. zejména právě TT mezi dvěma částmi ZOO):
1.) Samo o sobě stojí nemalé peníze (a čas).
2.) V případě rozhodnutí o jejich realizaci se důvod č.1 následně stává argumententem, proč to nejde udělat jinak - byť lépe!
1.) Samo o sobě stojí nemalé peníze (a čas).
2.) V případě rozhodnutí o jejich realizaci se důvod č.1 následně stává argumententem, proč to nejde udělat jinak - byť lépe!
Re: TT Kobylisy - Sídliště Bohnice
Tak se tedy omlouvám, vycházel jsem zřejmě ze starší verze UP. Tam byla přímá verze, tzn. bez této úpravy a smyčky. Procházel jsem si portál a hledal tu starší diskuzi, ale nenašel jsem ji. Pokud se pamatuju byla snad součástí diskuze o TT Suchdol.
Jinak asi opravdu se může tato diskuze ukončit. Za prvé proti této trati jsou jak Praha 6, tak Praha 8. A peníze se na toto asi jen tak neseženou. Alespoň v nejbližších deseti letech ne. Jsou daleko důležitější věci. A ani na ty neni kde pořádně brát. Za současné situace budeme mít problém vůbec udržet v provozu stávajíc síť, natož ji jakkoli rozšiřovat.
Jinak asi opravdu se může tato diskuze ukončit. Za prvé proti této trati jsou jak Praha 6, tak Praha 8. A peníze se na toto asi jen tak neseženou. Alespoň v nejbližších deseti letech ne. Jsou daleko důležitější věci. A ani na ty neni kde pořádně brát. Za současné situace budeme mít problém vůbec udržet v provozu stávajíc síť, natož ji jakkoli rozšiřovat.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT Kobylisy - Sídliště Bohnice
Možná by stálo za úvahu tuhle diskuzi ukončit. Když se podíváme, že se uvažuje i konzerování prodloužení A, tak možná budeme do pár let rádi, že neskončíme jako Bratislava a staré T3 nebudou měněny za SORky.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT Kobylisy - Sídliště Bohnice
mart337: Asi se neuklidním - když tady meleš pořádnou lež jak Eiffelovu věž!
1.) Ulicí Pod Hrachovkou si TT nenakreslil jen nějaký arch., ale je součástí obou dvou variant návrhu nového UP Prahy (druhá z nich tam počítá dokonce i s obratištěm)- viz. http://www.uppraha.cz/uploads/assets/vy ... syPDF.html, kde to je vždy číslo mapového listu 2 ve výkresech V4 a V4v! (Kdyby ses náhodou nevyznal v mapě bez popisů ulic, tak si tvar jich a TT v nich můžeš porovnat s touto mapou.)
2.) Nechtít je vždy mnohem horší než, že něco skutečně nejde - ono totiž všechno (v nějakých možnostech) jde, jen když se chce!!!
1.) Ulicí Pod Hrachovkou si TT nenakreslil jen nějaký arch., ale je součástí obou dvou variant návrhu nového UP Prahy (druhá z nich tam počítá dokonce i s obratištěm)- viz. http://www.uppraha.cz/uploads/assets/vy ... syPDF.html, kde to je vždy číslo mapového listu 2 ve výkresech V4 a V4v! (Kdyby ses náhodou nevyznal v mapě bez popisů ulic, tak si tvar jich a TT v nich můžeš porovnat s touto mapou.)
2.) Nechtít je vždy mnohem horší než, že něco skutečně nejde - ono totiž všechno (v nějakých možnostech) jde, jen když se chce!!!
Re: TT Kobylisy - Sídliště Bohnice
Hele klídek, zase Ti nějak ujíždějí nervy. Když jsem psal o mostě a náspu, tak jsem psal o trati dle UP, který ty odsuzuješ kvůli velkému stoupání do Bohnic. Já Ti naopak tvrdím, že to stoupání díky tomu, že kvůli řece musí být vše vysoko (přemostění) a díky natažení trati díky tunelu západně od oblasti Sklenářky - Hrachovky až po sídliště Bohnice. A celá tato trasa vůbec nemá nic co do činění s ulicí Pod Hrachovkou, která vede mezi novou a starou částí ZOO. Tato trať podle UP je vedena západně od ZOO, blíž k Podhoří. To že si nějaký architekt nacpe svoji variantu do ulice pod Hrachovkou a pak to nějak vytočí nahoru do Bohnic - to je jiná.
A že nejde všechno propojit do ideální sítě, to je prostě realita.
A že nejde všechno propojit do ideální sítě, to je prostě realita.