fricoolinek2 píše:Už mne to štve to hanění 14T - pokud není vyloženě špička, tak je to pro mne osobně jasně nejpohodlnější tramvaj. Pohodlné sedačky (ve velkém počtu), a (na rovných úseích) pohodlná jízda. JJ, zabrat sedadlo v 1. článku, na člověka netáhne, neprouděj kolem něj lidi. Pohoda.
Souhlasím, ale když je špička, tak to je opravdu děsné. A navíc, kolikrát už jsem se do narvané 14T nedostal i když nebyla špička, stačí jenom aby se 14T zdržela.
Proxy píše:Souhlasím. 14T jsou aktuálně moje neoblíbenější tramvaj. Články nad podvozky se ukazují jako dobrý nápad - jsou to oddíly, kde je klid, vždy místo k sezení a jsou dobře vytopené
Na druhou stranu se z nich moc ve špičce nejde dostat.
Proxy píše:Dokonce nevadí ani boční sezení, protože mám pocit, že jízda 14T je plynulejší a tišší než u ostatních vozů. Ale možná je to jen můj pocit, protože nejvíc jezdím tramvají mezi Smíchovem a Barrandovem...
S první větou absolutně nesouhlasím, kdykoli jedu linkou č. 20 (úsek Vozovna Vokovice až Malostranské náměstí), je to pořád rozjezd a brždění, když někde náhle padne červená, tak na sebe lidé v článcích s bočním sezením padají. A s tím tichem - 14T je opravdu hlučná. Mnohem víc než třeba KT8N.
Proxy píše:Naopak v poslední době nemám rád T3R.PLF. Kvůli schodům uvnitř si většina cestujících neví pořádně kam stoupnout. Nejvíc se mi nelíbí jízdní vlastnosti, když je vůz v soupravě. Zvláště ve vlečňáku jsou velmi cítit nárazy spřáhel při zastavení a rozjezdech.
S prvními dvěma větami opět nesouhlasím. Dát wany do souprav byl špatný nápad (doporučil bych Vario LF2), ale jako sólo vozy jsou velmi dobré. Kapacitu mají díky zvýšené délce větší než T3. Taky se mi líbí design (až na dělený nárazník s hákem na odtah, plech nebo co to je kolem spřáhla a spáry po lepení).