Nehody_flame
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
Re: Nehody_flame
Díky za tipy s odkazy:D Já myslím, že teď už ta osoba nic říkat nemusí, tohle bohatě stačí na to, abych měl o něm kompletní obrázek co to je za ......
Re: Nehody
Tady ještě pro zasmání a pak už to smažte celý
Více třeba tady: http://www.drift-forum.cz/viewtopic.php ... ht=#113164
Nebo takové videjko z provozu: http://www.youtube.com/watch?v=rkgwJtHijmA
V Milovicích na letišti bys tramvaj nepotkal...
Pánové se honili po městě v autě a nevyšlo to jako vždycky no ...Trhyy píše: To opravdu tramvaják musel riskovat, když za náma minimálně 100metrů nic nejelo ? Opravdu nemoh těch pár vteřin počkat ?
Více třeba tady: http://www.drift-forum.cz/viewtopic.php ... ht=#113164
Nebo takové videjko z provozu: http://www.youtube.com/watch?v=rkgwJtHijmA
V Milovicích na letišti bys tramvaj nepotkal...
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nehody
Mnohem zajímavější obrazek je tento: http://www.rapidcom.cz/images/content/l ... chlost.jpg
Jedná se tam sice o povrch RapidStop (ten červený před přechody) namísto hloubětínského asfaltu, ale pro názornost stačí.
Ukazuje, že i vozem s nejlepšími brzdovými schopnostmi z rychlosti 60 km/h nezpomalíte ani na polovinu ani po 15 metrech brždění.
Tím pádem bych se nebál, onoho odhadu, že tam jel něco kolem 100km/h. Zvlášť když řidič se zde bojí napsat svou skutečnou rychlost (zřejmě do protokolu uvedl něco daleko jiného).
Nicméně tento případ je ve své podstatě úplně stejný jako případ ukradené tramvaje. Oba prostě něco porušili a vše, co se kolem toho řekne je jedno, protože záleží jen na soudu, komu dá větší trest.
Jedná se tam sice o povrch RapidStop (ten červený před přechody) namísto hloubětínského asfaltu, ale pro názornost stačí.
Ukazuje, že i vozem s nejlepšími brzdovými schopnostmi z rychlosti 60 km/h nezpomalíte ani na polovinu ani po 15 metrech brždění.
Tím pádem bych se nebál, onoho odhadu, že tam jel něco kolem 100km/h. Zvlášť když řidič se zde bojí napsat svou skutečnou rychlost (zřejmě do protokolu uvedl něco daleko jiného).
Nicméně tento případ je ve své podstatě úplně stejný jako případ ukradené tramvaje. Oba prostě něco porušili a vše, co se kolem toho řekne je jedno, protože záleží jen na soudu, komu dá větší trest.
Re: Nehody
Možná se ti to bude zdát divný, ale momentálně mám jinačí starosti, než se scházet s nějakým nagelovaným chlapečkem z mělníka. A krom toho - cobychom si asi tak povídali? Řekl bych ti něco o tom, jak se jezdí ve městě, ohodnotil bych tvůj psychický stav a šel bych. Tvoje názory mě nezajímají, když ani nejsi schopen přiznat, kolik jsi jel a nepřipouštíš si obecné ohroženíTrhyy píše: Hele ty hrdino, já už se po 3. ptám jestli budeš hrdina i v reálu a řekneš mi to do očí a ne jenom za klávesnicí.
Tak kdy a kde ?
Re: Nehody
Tak, tady jsem našel tabulku pro klasický Favorit, BMW bude mít jistě parametry o něco lepší. http://www.fce.vutbr.cz/PKO/0M2/zastave ... lerace.pdf Skutečná brzdná dráha (tedy ta stopa 30m) se získá odečtením hodnoty z 1. tabulky od hodnoty z tabulky druhé (druhá tabulka zahrnuje i reakční čas, tedy dobu, po kterou se nebrzdí). Brzdná dráha 31m tam vychází při rychlosti 70km/h (suchý asfalt), ovšem to je případ, kdy na konci už vozidlo stojí. Stihlo by tedy akorát před tramvají zabrzdit a nemohlo by způsobit její vykolejení. Rychlost tedy musela být vyšší než 70km/h a to ne o málo.
- PvvS
- Uživatel
- Příspěvky: 1403
- Registrován: 15.11.2003 20:20
- Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nehody_flame
Odklizeno bokem .
- PvvS
- Uživatel
- Příspěvky: 1403
- Registrován: 15.11.2003 20:20
- Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nehody
Depak, 9001 s nim nema nic spolecnyho.
Re: Nehody
Tak náhodu Trhyy ?= 9001?Trhyy píše:Ale aspoň že tu jsou i normální lidi co uvažujou reálně viz. třeba uživatel 9001.
To snad radši ani ne, ještě cestou způsobíš další nehodu. :) Zase se ukazuje, že co BMW, to *****. Čest vyjímkám (a to Trhyy není).Trhyy píše:A když seš takovej hrdina za klávesnicí, seš schopnej mi to říct osobně ? Neni problem se sejít.
Re: Nehody
Hele ty hrdino, já už se po 3. ptám jestli budeš hrdina i v reálu a řekneš mi to do očí a ne jenom za klávesnicí.chemik87 píše:Pardon, omlouvám se všem slušným lidem, ale jestli mě někdo vytáčí, tak jsou to nagelovaní frajírci v černejch BMW, kteří si dokazují nevím co. Asi v mládí nevyrůstali v úplné rodině... Je těžké přiznat chybu
Dobře, budeme diskutovat.
§ 18 Rychlost jízdy
(1) Rychlost jízdy musí řidič přizpůsobit zejména svým schopnostem, vlastnostem vozidla a nákladu, předpokládanému stavebnímu a dopravně technickému stavu pozemní komunikace, její kategorii a třídě, povětrnostním podmínkám a jiným okolnostem, které je možno předvídat; smí jet jen takovou rychlostí, aby byl schopen zastavit vozidlo na vzdálenost, na kterou má rozhled
Dobře, no, spočítejme si to. BMW jede X km/h. Náhle mu tam pomalou jízdou (do 10 km/h) vjede tramvaj. Auto jede. Řidič si uvědomuje překážku. Reakční čas je pár vteřin. Řidič šlape na brzdu a 30 metrů na ní stojí. BMW naráží do tramvaje. Tramvaj vylétává z kolejí jako papír.
Kolik se rovná X, že řidič nebyl schopen zastavit?
Tak kdy a kde ?
Re: Nehody
A kde bereš jistotu, že ta 80km/h je správně. Kdyby se mi něco podobného stalo, tak taky budu svoji rychlost uvádět co nejnižší. Jedno je jisté - po 30m brzdění mělo vozidlo ještě dost energie, aby vykolejilo tramvaj. Skutečnou rychlost tak bude muset určit vyšetřování, což nebude složité (naštěstí fyzika je jen jedna).9001 píše:Jinak uživatel Trhy má pravdu. Zní sice pro většinu z vás hodně špatně, ale faktem, je že soud bral VÝRAZNÉ překročení rychlosti, což 70 km/h ( 80km/h hodně hraniční) není Zvláštˇprotokolové vjádření řidiče, že auto viděl mu to jasně prohrává.
Re: Nehody
Můžu se zeptat, kolik ti je let?Trhyy píše: Jasně, tramvaj za nic nemůže, jenom mi měla dát přednost. Nevinné auto dá dycky přednost a podívá se jakou rychlostí auto co jede po hlavní jede a podle toho se rozhodne jestli vjede do silnice, nebo počká, pokud ty to neděláš a jenom se podíváš jak je auto daleko, tak se neřaď neprávem mezi slušný řidiče.
Tobě bych taky zažil někdy něco podobnýho a k tomu aby tě tam taky takovejdle chytrej člověk jako seš ty nechal v tom autě schořet.
A když seš takovej hrdina za klávesnicí, seš schopnej mi to říct osobně ? Neni problem se sejít.
PS: Já jezdim (ať už jako řidič OA, či TRAM), tak abych NEOHROŽOVAL jiné účastníky provozu na PK. Proto nejsem slušným řidičem?
Moderátoři: Díky za smazání tamtoho, já bych si to po sobě uklidil sám v následujících minutách po zveřejnění
Re: Nehody
Nechci se zaplétat do diskuse o této konkrétní nehodě - k tomuto obecnému tvrzení mám ale obecnou připomínku: Dát přednost znamená počínat si tak, aby ten, co přednost má, nemusel náhle měnit rychlost nebo směr jízdy. Takže pokud jede někdo po hlavní a já mu tam vjedu tak, že musí přibrzdit (rozuměj: nikoliv prudce), tak to možná není moc galantní, ale je to v pořádku. Kdyby toto všichni účastníci silničního provozu akceptovali, mohl by být provoz výrazně plynulejší. Jenže arogantní řidiči člověka brutálně vytroubí a po několika takových zkušenostech půlka lidí čeká, až na kilometr neuvidí auto - a před křižovatkou se tvoří kolony...Trhyy píše: I když bych jel 30 a tramvaj mi tam vjela, tak je řidič prase, protože tam má ceduli že ti má dát přednost v jízdě a těčka, takže žádný umožnování dokončit odbočení.
Re: Nehody
Pardon, omlouvám se všem slušným lidem, ale jestli mě někdo vytáčí, tak jsou to nagelovaní frajírci v černejch BMW, kteří si dokazují nevím co. Asi v mládí nevyrůstali v úplné rodině... Je těžké přiznat chybu
Dobře, budeme diskutovat.
§ 18 Rychlost jízdy
(1) Rychlost jízdy musí řidič přizpůsobit zejména svým schopnostem, vlastnostem vozidla a nákladu, předpokládanému stavebnímu a dopravně technickému stavu pozemní komunikace, její kategorii a třídě, povětrnostním podmínkám a jiným okolnostem, které je možno předvídat; smí jet jen takovou rychlostí, aby byl schopen zastavit vozidlo na vzdálenost, na kterou má rozhled
Dobře, no, spočítejme si to. BMW jede X km/h. Náhle mu tam pomalou jízdou (do 10 km/h) vjede tramvaj. Auto jede. Řidič si uvědomuje překážku. Reakční čas je pár vteřin. Řidič šlape na brzdu a 30 metrů na ní stojí. BMW naráží do tramvaje. Tramvaj vylétává z kolejí jako papír.
Kolik se rovná X, že řidič nebyl schopen zastavit?
Dobře, budeme diskutovat.
§ 18 Rychlost jízdy
(1) Rychlost jízdy musí řidič přizpůsobit zejména svým schopnostem, vlastnostem vozidla a nákladu, předpokládanému stavebnímu a dopravně technickému stavu pozemní komunikace, její kategorii a třídě, povětrnostním podmínkám a jiným okolnostem, které je možno předvídat; smí jet jen takovou rychlostí, aby byl schopen zastavit vozidlo na vzdálenost, na kterou má rozhled
Dobře, no, spočítejme si to. BMW jede X km/h. Náhle mu tam pomalou jízdou (do 10 km/h) vjede tramvaj. Auto jede. Řidič si uvědomuje překážku. Reakční čas je pár vteřin. Řidič šlape na brzdu a 30 metrů na ní stojí. BMW naráží do tramvaje. Tramvaj vylétává z kolejí jako papír.
Kolik se rovná X, že řidič nebyl schopen zastavit?
Re: Nehody
Takže ty nevíš kolik si jel, ale víš, že chyba je na straně tramvajáka? ZajímavéTrhyy píše:Nevim a i kdybych věděl, rozhodně to nebudu psát na forum o tramvajích kde je to samej inženýr
- PvvS
- Uživatel
- Příspěvky: 1403
- Registrován: 15.11.2003 20:20
- Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nehody
A tohle je problem novych aut. Kdyby tam byla S120, tak se akorat hadici uklidi do kanalu a je pokoj. Takhle tam musej i hasici ..