Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Nebezpečná PČR
To už je skutečně nemožný - jak má být na silnicích pořádek, když během jedné sobotní šichty dvakrát tramvajáka předjížděj policajti z leva bez včasného varování, navíc vždy kdy obě koleje jsou určeny nejen TRAM, ale i IAD!!! Poprvé, nebýt prudkého brždění pomocí ČB jsem málem zramoval je i protijedoucí auto, mezi nímž a mnou těsně dokázali udělat myšku - sice jeli na maják, ale bez sirény, jen si v poslední chvíli (až takřka na úrovni mého čumáku) dvakrát zatroubili tím typickým klaksonem nových Octávek!!! No naštěstí to jen tak, tak stihli a ujeli, takže jsem ty kolejovky v poslední chvíli mohl pustit, díky čemuž jsem nepomlátil cestující. No a po druhé v nočních hodinách mě předjížděli naprosto bez majáku (a přitom by stačilo světlo - to by se od okolí ve tmě odráželo) při honbě za nesvítícím osobákem jedoucím cca 100 metrů přede mnou (těsně po tom co jsem se za něj zařadil za křižovatkou a následně jej netrklo ani mé dvojí probliknutí dálkovkami z na moment zhaslých reflektorů)!!! Pokládám si otázku, jestli policajti vlastně neudělali minimálně stejný (ne-li závažnější) přestupek, než jaký se jali pokutovat!!! A když nad tím uvažuji, tak si vzpomínám, že podobných excesů PČR jsem viděl (a o dalších od kolegů slyšel -např. v noci na Lazarské je brzdí TRAM čekající na čas odjezdu a ne vozidla parkující vedle ní v zastávce, či legitimování tramvajáka s výtkou o projetí červené před zastávkou) za moji nedlouhou praxi nesčetně.
PS: Jsem přesvědčen, že v tomto dlouhodobém nerespektování tramvají ostatními účastníky silničního provozu tkví příčina letošního zvýšeného počtu úmrtí na železničních přejezdech (za leden cca polovina, jako za celý loňský rok)!!! Nebo-li začalo to u tramvají a teď se to přenáší na železnici. Provozovatelé kolejových vozidel a PČR by měli okamžitě spojit své síly ke zvrácení tohoto šíleného stavu, ale ovšem musí začít prvně u sebe!!!
PS: Jsem přesvědčen, že v tomto dlouhodobém nerespektování tramvají ostatními účastníky silničního provozu tkví příčina letošního zvýšeného počtu úmrtí na železničních přejezdech (za leden cca polovina, jako za celý loňský rok)!!! Nebo-li začalo to u tramvají a teď se to přenáší na železnici. Provozovatelé kolejových vozidel a PČR by měli okamžitě spojit své síly ke zvrácení tohoto šíleného stavu, ale ovšem musí začít prvně u sebe!!!
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
http://www.google.ru/intl/ru/landing/transsib/en.html - projížďka transibiřskou magistrálou z Moskvy až do Vladivostoku na videu.
- mixik
- Uživatel
- Příspěvky: 617
- Registrován: 07.10.2008 23:04
- Bydliště: Přívory - Všetaty
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
díky oběma. my jsme totiš vydedukovali toto: Kloub, Teristor, 8 náprav (volitelné podle náprav), Double (oboustraná) 5 páru dveří (volitelné).
no taky nám to sedlo. ale jistota to nebyla
no taky nám to sedlo. ale jistota to nebyla
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
KT-kloubova tramvaj, 8-napravy, D- dvousmerna s rozvorem otocnych cepu 7,5m, 5- sire 2.5m. EDIT- nekdo byl rychlejsi. Hald na mobilu to trva.
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Po zapátrání v PC jsem našel toto:
Článkové tramvaje ČKD:
první místo
K - kloubové vozidlo
druhé místo
T - trakční vozidlo (motorové)
B - vlečné vozidlo
třetí místo
počet náprav
4 - čtyřnápravové vozidlo
6 - šestinápravové vozidlo
8 - osminápravové vozidlo
čtvrté místo
vzdálenost otočných čepů
A - 6,7 jednosměrné vozidlo
B - 7,5 jednosměrné vozidlo
C - 6,7 dvousměrné vozidlo
D - 7,5 dvousměrné vozidlo
páté místo
šířka vozidla
2 - 2,2 m
5 - 2,5 m
6 - 2,6 m
Článkové tramvaje ČKD:
první místo
K - kloubové vozidlo
druhé místo
T - trakční vozidlo (motorové)
B - vlečné vozidlo
třetí místo
počet náprav
4 - čtyřnápravové vozidlo
6 - šestinápravové vozidlo
8 - osminápravové vozidlo
čtvrté místo
vzdálenost otočných čepů
A - 6,7 jednosměrné vozidlo
B - 7,5 jednosměrné vozidlo
C - 6,7 dvousměrné vozidlo
D - 7,5 dvousměrné vozidlo
páté místo
šířka vozidla
2 - 2,2 m
5 - 2,5 m
6 - 2,6 m
- mixik
- Uživatel
- Příspěvky: 617
- Registrován: 07.10.2008 23:04
- Bydliště: Přívory - Všetaty
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Pánové mám asi trapnou otázku.
ale neví někdo co znamená zkratka KT8D5? hlavně mě zajímá ta 5ka. jestli to je počet dveří.
díky nemohu to nikde najít.
ale neví někdo co znamená zkratka KT8D5? hlavně mě zajímá ta 5ka. jestli to je počet dveří.
díky nemohu to nikde najít.
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Tak jsem si dneska pěkně užíval...
Když mi ve tři ráno zazvonil budík, že bych měl jako vstávat, málem jsem ho vyhodil z okna, Nu což, do práce se ale musí, tak před čtvrtou pěkně do posledního spoje nočního busíku. Nástup 4:44, takže jsem by v práci o třičtvrtěhodiny dříve. Přípravím si tramvaj (9085), a dám si ještě dvacet. 5:04 do ulic. Náhle se ozvalo drobné prasknutí, koukám, že tramvaji zhaslo komplet vnější osvětlení. Juknu do jističů, reflektory i obrysovky spadlé. Tak je nahodím, a pozoruji, že nevěřím vlastním očím. Zůstal svítit jen levý reflektor. Ostatní žárovičky dostaly asi šlupku. Komunikace s dipečinkem "ano pane řidiči, u vozovny Motol zajistíme výměnu", říkám si, proč nevymění "červenáčkové" žárovky. No, ale raději nepřemýšlet. Jedu si tedy po Praze jak jednooký Žižka, každý kolega mně upozorňuje, že nesvítím, já se snažím dávat najevo, že o tom vím. Kolega IGBT nadšeně posílá SMS, abych si asi ujasnil, jak jsem tupý . Na odpověď nereaguje. Ale to je u něj normální U Olšanské náměstí stojí červenáčkové v autě. Koukají po mně. Hlavou mi proběhne myšlenka, že mi jedou vyměnit žárovičky. Kdepak. Jenom mi dělají doprovod až k vozovně. Asi kdyby mi to kvůli žárovičkám zdechlo. No, kdyby aspoň jeli přede mnou, svítili by mi na cestu. Přijíždím k vozovně, čeká na mne 9062. Dostávám od ní dvoje klíče (každá tramvaj má jedny "provozní" a druhé rezervní). Je mi to divný. Divnost dostupuje vrcholu a já neodolám a volám výpravčímu. On konstatuje, že jaksi se tenhle vůz měl posílat do Hloubětína kvůli kilometrům. Takže mi dali dvoje klíče, aby mi to mohl Hloubětín někdy někde vyměnit. Super. Očekávám nejhorší šlupku 9082 Po nějaké době zachrchlá vysílačka "pane řidiči na Spojovací bude zase výměna". To jsem nadšenej říkám si. Hloubětín mi přivezl 9087. Takový krásný den. Před třetí lezu na Andělu z tramvaje. Přesunuju se mezi cestující, zapínám noťas a pokračuju v rozpracované stránce. Před Klamovkou málem slítnu ze sedačky. Další frajírek to ohnul vlevo před rozjetou tramvaj. Střídající kolega to ubrzdil, ale o fous. Opucuju kalhoty a jedu domů. A přemýšlím o tom, proč naši Městští strážníci neřeší auta parkující na zákazu stání před Ministerstvem obrany, na zákazu zastavení na náměstí Svobody, na chodníku před ruským ekonomickým centrem. A proč řeší, že auto nestojí 5 metrů od hranice křižovatky (ale cca 4,89) za situace, kdy se hranice křižovatky nedá pod hromadou sněhu zjistit. Pak mi to dochází. Protože já jsem jen obyčejný člověk. Tři vyjmenovaní hrozí tím, že by majitelem auta mohla být nějaká celebrita a mohli by dostat přes prsty... Ale to asi není moc spravedlivé, co?
Když mi ve tři ráno zazvonil budík, že bych měl jako vstávat, málem jsem ho vyhodil z okna, Nu což, do práce se ale musí, tak před čtvrtou pěkně do posledního spoje nočního busíku. Nástup 4:44, takže jsem by v práci o třičtvrtěhodiny dříve. Přípravím si tramvaj (9085), a dám si ještě dvacet. 5:04 do ulic. Náhle se ozvalo drobné prasknutí, koukám, že tramvaji zhaslo komplet vnější osvětlení. Juknu do jističů, reflektory i obrysovky spadlé. Tak je nahodím, a pozoruji, že nevěřím vlastním očím. Zůstal svítit jen levý reflektor. Ostatní žárovičky dostaly asi šlupku. Komunikace s dipečinkem "ano pane řidiči, u vozovny Motol zajistíme výměnu", říkám si, proč nevymění "červenáčkové" žárovky. No, ale raději nepřemýšlet. Jedu si tedy po Praze jak jednooký Žižka, každý kolega mně upozorňuje, že nesvítím, já se snažím dávat najevo, že o tom vím. Kolega IGBT nadšeně posílá SMS, abych si asi ujasnil, jak jsem tupý . Na odpověď nereaguje. Ale to je u něj normální U Olšanské náměstí stojí červenáčkové v autě. Koukají po mně. Hlavou mi proběhne myšlenka, že mi jedou vyměnit žárovičky. Kdepak. Jenom mi dělají doprovod až k vozovně. Asi kdyby mi to kvůli žárovičkám zdechlo. No, kdyby aspoň jeli přede mnou, svítili by mi na cestu. Přijíždím k vozovně, čeká na mne 9062. Dostávám od ní dvoje klíče (každá tramvaj má jedny "provozní" a druhé rezervní). Je mi to divný. Divnost dostupuje vrcholu a já neodolám a volám výpravčímu. On konstatuje, že jaksi se tenhle vůz měl posílat do Hloubětína kvůli kilometrům. Takže mi dali dvoje klíče, aby mi to mohl Hloubětín někdy někde vyměnit. Super. Očekávám nejhorší šlupku 9082 Po nějaké době zachrchlá vysílačka "pane řidiči na Spojovací bude zase výměna". To jsem nadšenej říkám si. Hloubětín mi přivezl 9087. Takový krásný den. Před třetí lezu na Andělu z tramvaje. Přesunuju se mezi cestující, zapínám noťas a pokračuju v rozpracované stránce. Před Klamovkou málem slítnu ze sedačky. Další frajírek to ohnul vlevo před rozjetou tramvaj. Střídající kolega to ubrzdil, ale o fous. Opucuju kalhoty a jedu domů. A přemýšlím o tom, proč naši Městští strážníci neřeší auta parkující na zákazu stání před Ministerstvem obrany, na zákazu zastavení na náměstí Svobody, na chodníku před ruským ekonomickým centrem. A proč řeší, že auto nestojí 5 metrů od hranice křižovatky (ale cca 4,89) za situace, kdy se hranice křižovatky nedá pod hromadou sněhu zjistit. Pak mi to dochází. Protože já jsem jen obyčejný člověk. Tři vyjmenovaní hrozí tím, že by majitelem auta mohla být nějaká celebrita a mohli by dostat přes prsty... Ale to asi není moc spravedlivé, co?
- mixik
- Uživatel
- Příspěvky: 617
- Registrován: 07.10.2008 23:04
- Bydliště: Přívory - Všetaty
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
no na 112 u zoo jsou lidi jak šílení. mají tam automat a zastavím ve stanici a všichni letěj ke mě. abych jim neujel. asi jsem poslední bus. přitom interval tam je dobrej.
tam v létě jsem schopnej na CéDéčku vyprodat 2 balíky. mám smůlu na to.
tam v létě jsem schopnej na CéDéčku vyprodat 2 balíky. mám smůlu na to.
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Ještě jsem neměl tu čest, někdy v listopadu jsem si staré vyměnil za nové (asi ale úplně stejné) a mám jich ještě spoustu a protože není práce, tak mi asi na dlouho ještě zůstanou.mixik píše:tak řidiči busu prodávají lístky....
včera jsem začal prodávat ty nový co nám tiskne automat, a hned jsem dostal vynadáno od kupujícího.
že sem si ho koupil v automatu a já chci přirážku.
lidi mě ty lístky vracej (ani se nedivím) protože ten tisk není skoro vidět. zajímaví je, že když jim řeknu že mají možnost sms jízdenky, tak najednou nikdo nemá kredit.
- mixik
- Uživatel
- Příspěvky: 617
- Registrován: 07.10.2008 23:04
- Bydliště: Přívory - Všetaty
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
tak řidiči busu prodávají lístky....
včera jsem začal prodávat ty nový co nám tiskne automat, a hned jsem dostal vynadáno od kupujícího.
že sem si ho koupil v automatu a já chci přirážku.
lidi mě ty lístky vracej (ani se nedivím) protože ten tisk není skoro vidět. zajímaví je, že když jim řeknu že mají možnost sms jízdenky, tak najednou nikdo nemá kredit.
včera jsem začal prodávat ty nový co nám tiskne automat, a hned jsem dostal vynadáno od kupujícího.
že sem si ho koupil v automatu a já chci přirážku.
lidi mě ty lístky vracej (ani se nedivím) protože ten tisk není skoro vidět. zajímaví je, že když jim řeknu že mají možnost sms jízdenky, tak najednou nikdo nemá kredit.
- Karotka
- Uživatel
- Příspěvky: 1180
- Registrován: 09.2.2005 20:59
- Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.
Re: Pražská lítačka
Jo, někde u Chocně to bylo, rozmáznutý na sloupu... že prej e pericolo sporgersi (ne že bych tu chtěl někoho nabádat k opakování historie )OMH píše:1. Jan Perner - Pragensburg
> To už jsem někde né zrovna pozitivně viděl, toto jméno.
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražská lítačka
Chudák Jaroslav FoglarOMH píše:http://kluby.adam.cz/spjf/litacka/index ... laseni.phpWinoga píše:Zdravím všechny příznivce městské hromadné dopravy a dovoluji si vás pozvat na soutěž v užívání PID, která se uskuteční v pátek 19.02.2010 v Praze a jejíž start a cíl bude před budovou železničního nádraží Praha - Vyšehrad. Přehled pravidel a registrační formulář najdete na adrese: http://kluby.adam.cz/spjf/litacka/. Winoga, organizátor.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3859
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Tak se přihlásíme hromadně taky ne
"Sundej brejle, pokecáme..."
"Sundej brejle, pokecáme..."
Re: Pražská lítačka
http://kluby.adam.cz/spjf/litacka/index ... laseni.phpWinoga píše:Zdravím všechny příznivce městské hromadné dopravy a dovoluji si vás pozvat na soutěž v užívání PID, která se uskuteční v pátek 19.02.2010 v Praze a jejíž start a cíl bude před budovou železničního nádraží Praha - Vyšehrad. Přehled pravidel a registrační formulář najdete na adrese: http://kluby.adam.cz/spjf/litacka/. Winoga, organizátor.
1. Jan Perner - Pragensburg
> To už jsem někde né zrovna pozitivně viděl, toto jméno.