Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Petr » 27.3.2009 21:49

Štěrkujeme, štěrkujeme a za TIP Mopovi děkujeme
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od jara » 27.3.2009 21:35

Tak jsem ve večerních hodinách projel opět úsek Bílá Hora-Vypich. A pár věcí mě překvapilo. Podbíječka je již na nákladáku (připravena na odvoz??) a po trati se pohybovala trojička se šterkovacím vozíčkem, kterému osádku dělal jeden zdejší diskutér :-) Ale co bylo o něco více zajímavé po ukončení otevřeného tělesa a přechodu na BKV je na BKV umístěn kalifornaň. To je jen z důvodu přejezdu vozíčku z koleje na kolej nebo se chystá něco většího?

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2385
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od pawel » 27.3.2009 0:57

řeknu vám, je to radost vidět konečně při rekonstrukcích v praze jiné mašinky a vůbec postupy než to, co známe z dob BKV :)
mimochodem - stále se plánují S49 na poděbradské, tj.už letos?

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Bobik » 26.3.2009 22:54

Venca píše:Pokud se opravdu budou někde při rekonstrukci dávat S49, nešlo by právě tam použít sypací vozejk a podbíječku z metra? Tam už by ten problém profilu kol nebyl.
Chápu, že o tom uvažovat je poněkud předčasné, ale když to tady tak čtu, tak mě to napadlo. #-o
Nešlo, resp. šlo, ale nemáš je tam jak dostat krom naložení na gumokol a převozu po silnici.
(leda bys začal rekonstruovat z Hostivaře, či kde stojí :D )

Uživatelský avatar
nitro
Uživatel
Příspěvky: 81
Registrován: 23.1.2008 11:11

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od nitro » 26.3.2009 22:52

Karotka píše:vlastně i pracovní vozidla metra většinou stojí a nevydělávají, nechceme je někomu prodat a pak si je pronajímat?"
Nerikej dvakrat nebo se toho vazne nekdo chytne :wink:

Uživatelský avatar
Karotka
Uživatel
Příspěvky: 1180
Registrován: 09.2.2005 20:59
Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Karotka » 26.3.2009 22:48

MF píše:Zajímala by mě cena za dopravu toho vozejčku a následně spočítat kolikrát si ho budeme muset ještě půjčit a kolik by stálo si jej postavit a podle toho vycházet. (...)
V ideálním světě určitě ano. Ale teď se přece hledí na krátkodobé úspory, protože (hypothetická citace hurá-managera) "po nás potopa, příště už to bude platit někdo jiný, nepálí nás to... vlastně i pracovní vozidla metra většinou stojí a nevydělávají, nechceme je někomu prodat a pak si je pronajímat?"

Uživatelský avatar
Venca
Uživatel
Příspěvky: 102
Registrován: 24.4.2004 23:42
Bydliště: Poblíže několika tramvajových a jedné lodní zastávy.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Venca » 26.3.2009 21:51

Pokud se opravdu budou někde při rekonstrukci dávat S49, nešlo by právě tam použít sypací vozejk a podbíječku z metra? Tam už by ten problém profilu kol nebyl.
Chápu, že o tom uvažovat je poněkud předčasné, ale když to tady tak čtu, tak mě to napadlo. #-o

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MF » 26.3.2009 18:57

trainzjohny píše:Případně použít jednu zatlačovačku a trošku jí vylepšít - postavit nově, jako právě takovýhle vozík, pohon by se mohl nechat a bylo by to "jen reko".
Takováhle "rekonstrukce" by asi neprošla. Bylo by to úplně jiné vozidlo, čtyřnápravové a pro jiný účel.

Mimojiné zatlačovačka a její kola... pamatuji si dobu, kdy nám jednou při převozu na křižovatce Dělnická 12x vykolejila...

Uživatelský avatar
Brejšín
Uživatel
Příspěvky: 1402
Registrován: 03.5.2005 18:17
Bydliště: Kde dobře vařej

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Brejšín » 26.3.2009 18:25

Ne jsou v garážích nákladní dopravy v Hostivaři mimo kolejovou síť. Zhruba mezi Hasiči a zadní vrátnicí u autobusů.

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od trainzjohny » 26.3.2009 18:19

Případně použít jednu zatlačovačku a trošku jí vylepšít - postavit nově, jako právě takovýhle vozík, pohon by se mohl nechat a bylo by to "jen reko".

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MF » 26.3.2009 18:06

Zajímala by mě cena za dopravu toho vozejčku a následně spočítat kolikrát si ho budeme muset ještě půjčit a kolik by stálo si jej postavit a podle toho vycházet. Tady je výhoda, že je to už nějak schválené vozidlo a i kdyby ne, tak jezdí výhradně po stavbě. Mě by se osobně líbilo takové, které by mělo diesel-eletrický pohon (pro provoz po stavbě - pomalá rychlost) a na stavbu z vozovny by se přetáhl tramvají jako kdysi zatlačovačky. Ty se ale tahaly z nepochopitelných důvodů náklaďákem už z vozovny... Mimojiné co je s nimi? Stále korají v Hloubětíně?

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Bobik » 26.3.2009 18:00

trainzjohny píše: A pak by mě zajímala ještě jedna věc - může se podbíječka z metra použít na tramvajích ??? Že by se mohla v rámci DP více využít. (ano chápu, že by se muselo několik odborů DP dohodnout, ale to není zcela nereálné, doufám)
Jo tak to mě napadlo už při reko Olšalnské (a taky jsem se tu poptal). Co vím tak krom tebou zmiňovaných "problémů" je hlavně problém právě profil kola (hledej zpátky, někde tu můj dotaz a odpověď na něj je).

Uživatelský avatar
slonik
Uživatel
Příspěvky: 407
Registrován: 02.12.2008 16:15
Bydliště: 1, 6, 14, 25, 54

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od slonik » 26.3.2009 17:48

Depo jednoznačně Hostivař...

Kulík
Uživatel
Příspěvky: 22
Registrován: 17.5.2004 16:23
Bydliště: Praha

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Kulík » 26.3.2009 17:44

Pokud je mi známo tak podbíječka metra patří do stejné rodiny. Tak by nebyl zase až tak veliký problém ji využívat i na tramvajích - největší problém bude pravděpodobně profil kol a vybrat vhodné depo pro nakládku. Nicméně platí zde bod číslo jedna "Nikdy se to tak nedělalo".
A to by se na přímých tratích dal použít i sypák co má metro - pravda je trošku větší, ale po drobných úpravách...

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od trainzjohny » 26.3.2009 17:36

Tak mě napadlo, neuvažuje DP nad výrobou něčeho podobného ??? Když se teď nebude BKVéčkovat, tak by použitelnost takového vozítka byla docela značná.

A pak by mě zajímala ještě jedna věc - může se podbíječka z metra použít na tramvajích ??? Že by se mohla v rámci DP více využít. (ano chápu, že by se muselo několik odborů DP dohodnout, ale to není zcela nereálné, doufám)

Odpovědět