To bylo myšleno trochu jinak, já samozřejmě preferuji tramvaje, ale z toho, ža tamtudy občas chodím, soudím, že jde spíše o lidi, kteří by své auto za nějakou tramvaj jen tak nevyměnili. A pro obyvatelstvo starších domů je autobus 164, který je doveze na metro i tramvaj tak akorát. I proto jsem pro variantu spíše rychlodrážního charakteru ulicí Drahoňovského a podél Siemensu.Absolut píše:"Lidé tam mají většinou svoje auta" - boha jeho, to je demagogie jako na radnici P4
Nové tramvajové tratě
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Jakub
- Uživatel
- Příspěvky: 480
- Registrován: 22.12.2007 23:43
- Bydliště: Jedno z posledních nádraží, kde jsou komplet mechanická návěstidla.
Re: Nové tramvajové tratě
Re: Nové tramvajové tratě
Dobře, tak dalších pár variant.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Nové tramvajové tratě
Dovolil bych si opět poznamenat, že takto navržená trať, vedená zástavbou, je bez demolic, potkávaček nebo vyjímek z normy nevhodných k pojíždějí vozy s pevnými podvozky jistě nerealizovatelná.
Re: Nové tramvajové tratě
Velice děkuji!
Tak jsem se také o něco pokusil. A zastávka K Řepské škole je můj výmysl, ale škola kousek otamtud je
Tak jsem se také o něco pokusil. A zastávka K Řepské škole je můj výmysl, ale škola kousek otamtud je
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Postup na vložení přílohy (pro méně chápavé či počítačově nezručné)..slonik píše:Omlouvám se, že to píšu sem, ale také jsem něco nakreslit a vůbec to sem nedostanu. Jak se děláta příloha?
1/ Napsat text příspěvku - bez toho sem příloha vložit nelze
2/ kliknout na procházet, otevře se okno "zvolte soubor"
3/ vyhledat na disku požadovaný soubor s přílohou, který chci připojit a kliknout otevřít. V poli "název souboru" u šipky s bodem 2 by se měla objevit kompletní cesta zvoleného souboru
4/ Zde se napíše popiska přílohy
5/ Kliknout na přiložit soubor. Objeví se okno přenosu na server, které při úspěšném odeslání zmizí. Pro úspěšné odeslání přílohy je nutné splnit následující - velikost obrázku nesmí být větší jak 1024 x 1024 px a velikost souboru musí být pod 256 kb. Koncovka bmp není podporována.
6/ Kliknu na odeslat a čekám až se znovu načte diskuze i s mým novým příspěvkem.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Nové tramvajové tratě
Klikneš na "příloha" pod okénkem, do kterého píšeš text příspěvku. Přes tlačítko "procházet" vybereš název souboru. Je tam nějaký limit velikosti souboru, ale z hlavy to nevím, já většiou vkládám obrázek 800x600 pix velikosti do 150 kilo a to prolezlo vždycky.
Re: Nové tramvajové tratě
Omlouvám se, že to píšu sem, ale také jsem něco nakreslit a vůbec to sem nedostanu. Jak se děláta příloha?
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Nové tramvajové tratě
"Lidé tam mají většinou svoje auta" - boha jeho, to je demagogie jako na radnici P4
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Nové tramvajové tratě
Dovolil bych si poznamenat, že trať v zelené barvě, vedená zástavbou, je bez demolic, potkávaček nebo vyjímek z normy nevhodných k pojíždějí vozy s pevnými podvozky jistě nerealizovatelná.
Dále bych si dovolil poznamenat, že trať provedená ve žluté barvě je zajisté realizovatelná a bylo by možné zřídit zastávku Zličín v blízkosti metra s tím, že by pak trať pokračovala dál (podjezd pod ul. Řevnická buď nový samostatně nebo společný se zkušební tratí metra) a dále zřídit koncovou zastávku Metropole Zličín se smyčkou, zde lze vlézt na kus pozemku Depa Zličín...
Nabízí se šotosen vlakotramvajové TT Sídliště Řepy - Zličín - Chrášťany - Rudná - Chýně - Hostivice s odbočnou větví směr Rudná - Hořelice. Takový oboustranný přestupní napaječ obcí na rychlodráhu Praha-Kladno a na m-B s tím, že cestující někam na Smíchov by klidně mohli jet dál... Hihi
Dále bych si dovolil poznamenat, že trať provedená ve žluté barvě je zajisté realizovatelná a bylo by možné zřídit zastávku Zličín v blízkosti metra s tím, že by pak trať pokračovala dál (podjezd pod ul. Řevnická buď nový samostatně nebo společný se zkušební tratí metra) a dále zřídit koncovou zastávku Metropole Zličín se smyčkou, zde lze vlézt na kus pozemku Depa Zličín...
Nabízí se šotosen vlakotramvajové TT Sídliště Řepy - Zličín - Chrášťany - Rudná - Chýně - Hostivice s odbočnou větví směr Rudná - Hořelice. Takový oboustranný přestupní napaječ obcí na rychlodráhu Praha-Kladno a na m-B s tím, že cestující někam na Smíchov by klidně mohli jet dál... Hihi
- Jakub
- Uživatel
- Příspěvky: 480
- Registrován: 22.12.2007 23:43
- Bydliště: Jedno z posledních nádraží, kde jsou komplet mechanická návěstidla.
Re: Nové tramvajové tratě
Já si ale myslím, že tam to ani lidé tolik nepotřebují, mají většinou svá auta nebo využijí 164 a přestoupí si. Nikdy jsem tam neviděl návaly, které by 164 nepobrala...
Kdežto speciálně další zastávka v sídlišti (Drahoňovského) bude jistě hojně využívána.
Kdežto speciálně další zastávka v sídlišti (Drahoňovského) bude jistě hojně využívána.
- Matošo
- Uživatel
- Příspěvky: 279
- Registrován: 06.6.2007 11:46
- Bydliště: Vršovice - z okna koukám na konečnou čtyřky
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
jenže zase to míň lidí napojí na tramvaj...Josef píše:Lepší je trasa A. (ta žlutá) vede méně obydlenou oblastí, což znamená, že by se nemuselo tolik zasahovat do soukromí lidí hlukem.
Re: Nové tramvajové tratě
Lepší je trasa A. (ta žlutá) vede méně obydlenou oblastí, což znamená, že by se nemuselo tolik zasahovat do soukromí lidí hlukem.
Re: Nové tramvajové tratě
A každá správná diskuze má mít mapový podklad...Jakub píše:Jedna z možností by byla také vést TT ze smyčky ulicí Drahoňovského (podél železnice), kde by se dala zřídit nové zastávka, poté by trať přemostila železnici a vydala by se po rychlodráze podél objektu Siemensu až do Zličína, kde by jen přemostila zkušební kolej Siemensu. Zároveň by se dala napojit plánovaná trať na Bílou horu, která by mohla vést ulicí Na Radosti a poté Slánskou.
Očekávám nějaký názorový střet (tedy klady x zápory, výhody x nevýhody) (je to plán od boku, tedy čekám spíše ty nevýhody).
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- Jakub
- Uživatel
- Příspěvky: 480
- Registrován: 22.12.2007 23:43
- Bydliště: Jedno z posledních nádraží, kde jsou komplet mechanická návěstidla.
Re: Nové tramvajové tratě
Jedna z možností by byla také vést TT ze smyčky ulicí Drahoňovského (podél železnice), kde by se dala zřídit nové zastávka, poté by trať přemostila železnici a vydala by se po rychlodráze podél objektu Siemensu až do Zličína, kde by jen přemostila zkušební kolej Siemensu. Zároveň by se dala napojit plánovaná trať na Bílou horu, která by mohla vést ulicí Na Radosti a poté Slánskou.
Očekávám nějaký názorový střet (tedy klady x zápory, výhody x nevýhody) (je to plán od boku, tedy čekám spíše ty nevýhody).
Očekávám nějaký názorový střet (tedy klady x zápory, výhody x nevýhody) (je to plán od boku, tedy čekám spíše ty nevýhody).
Re: Nové tramvajové tratě
Dnes jsem si to tam ( na Zličíně ) prohlížel a ono by tam bylo místo i pro smyčku...marek kubík píše:Ahoj,já bych ji ved po trase linky 164,až po křižovatku ulic Hrozenkovská-nedašovská,z této ulice by odbočila do ulice u zličínského hřiště,pak by TT vedla až na křižovatku ulic na radosti-řevnická a po této ulici by vedla až na terminál Praha Zličín.