Ostrava!!!
Moderátor: TRAM-FÓRUM
"Vlnitý plech" měl být už pár týdnů odstavený, ale má prodloužené kilometry. Viděn před 30 minutama u Vodárny na lince d-3.Pepa píše:wow...ta K2 ještě jezdí? myslel jsem, že je již odstavená....norton píše:nebojte, nebojte, oni se do toho zase navezou škodováci a bude po waně v Praze. Tlačenka je vždy ten nejspolehlivější prostředek...
Jinak v Ov teď je k vidění nejstarší i nejmladší vůz v provozu - wana 1311 a K2 804 (vlnitý plech) z roku 1966. A celkem často se i míjejí, takže fotografové, nespěte:)
musim zajet do Ostravy...
NEW
Jinak dneska na témže místě, ale kolem 9 hodiny viděna "wana" 1312 se sedačkami zabalenými do igelitu, s podlahou zatíženou všelijakými krámy a s techniky vezoucími se uvnitř.
Taktak takové lidi jako tramvajak, na ty pozor... sem tam se vždycky nějaký "památkář" najde, ale tito lidé jsou obvykle svému okolí na obtíž (nedejbože, když jsou na rozhodovacím postu) Normální lidé pak jen nadávají Táta co si vzpomínám tak mi také jednou říkal, že když se tu rozhodovalo o T1 tak to byla velká sláva, ale také zazněly názory proti. Protože jaksi tehdá si mnoho lidu představovalo moderní tramvaj renesančně-barokně vyzdobenou se vším všady... a teď najednou značně okleštěná téměř strohá tramvaj, ovšem na první pohled značně futuristická A dnes tu máme to samé Takže z toho si nic nedělejte, vozů se eště v Praze prostřídá....Gagarin píše:Hele, a co si myslíš, že si říkali podobně konzervativní pražští občané v padestátých a šedesátých létech, kdy se staré dvounápravové secesní tramvaje houfně nahrazovali ouplně designově jinými a na tu dobu velmi moderními tramvajemi řady T? Přesně to, co teď jako argument používáš ty. Jenže, pokud by lidé v 50. letech, nedebože, skutečně prosalili zachování starých tramvají, tak by sme se v nich vozili ještě dnes! Ptal sem se na to svojí babičky, která mi řekla, že i tehdy měli starší (bez urážky) lidé problémy s moderními téčky. A taky si představovali ty "obry" v centru Prahy a připadalo jim to nevhodné. Pokud bysme uvažovali tak jako Ty, tak bysme dodnes bydleli v jeskyních. Města se přece do přírody nehodí!tramvajak píše:Už jsem o tom psal na svých stránkách - Ostrava je relativně mladý město, má jen nepatrný množství historickejch domů, jinak samý paneláky a moderní či průmyslová architektura. Tam se takovýhle design dobře hodí. Jenomže praha, to je něco ouplně jinýho. Představte si wanu v ostravským provedení třeba v Letenský... Musíme vzhled vozu posuzovat nejen z úhlu kaštanů, jestli poznaj, jedná-li se o starou či novou tramvaj. Musíme brát v úvahu také to, jestli se do toho konkrétního města vůbec hodí.
- Gagarin
- Uživatel
- Příspěvky: 295
- Registrován: 18.11.2003 16:49
- Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
- Kontaktovat uživatele:
Hele, a co si myslíš, že si říkali podobně konzervativní pražští občané v padestátých a šedesátých létech, kdy se staré dvounápravové secesní tramvaje houfně nahrazovali ouplně designově jinými a na tu dobu velmi moderními tramvajemi řady T? Přesně to, co teď jako argument používáš ty. Jenže, pokud by lidé v 50. letech, nedebože, skutečně prosalili zachování starých tramvají, tak by sme se v nich vozili ještě dnes! Ptal sem se na to svojí babičky, která mi řekla, že i tehdy měli starší (bez urážky) lidé problémy s moderními téčky. A taky si představovali ty "obry" v centru Prahy a připadalo jim to nevhodné. Pokud bysme uvažovali tak jako Ty, tak bysme dodnes bydleli v jeskyních. Města se přece do přírody nehodí!tramvajak píše:Už jsem o tom psal na svých stránkách - Ostrava je relativně mladý město, má jen nepatrný množství historickejch domů, jinak samý paneláky a moderní či průmyslová architektura. Tam se takovýhle design dobře hodí. Jenomže praha, to je něco ouplně jinýho. Představte si wanu v ostravským provedení třeba v Letenský... Musíme vzhled vozu posuzovat nejen z úhlu kaštanů, jestli poznaj, jedná-li se o starou či novou tramvaj. Musíme brát v úvahu také to, jestli se do toho konkrétního města vůbec hodí.
a pročpak by se nehodila ?tramvajak píše:Už jsem o tom psal na svých stránkách - Ostrava je relativně mladý město, má jen nepatrný množství historickejch domů, jinak samý paneláky a moderní či průmyslová architektura. Tam se takovýhle design dobře hodí. Jenomže praha, to je něco ouplně jinýho. Představte si wanu v ostravským provedení třeba v Letenský... Musíme vzhled vozu posuzovat nejen z úhlu kaštanů, jestli poznaj, jedná-li se o starou či novou tramvaj. Musíme brát v úvahu také to, jestli se do toho konkrétního města vůbec hodí.
Už jsem o tom psal na svých stránkách - Ostrava je relativně mladý město, má jen nepatrný množství historickejch domů, jinak samý paneláky a moderní či průmyslová architektura. Tam se takovýhle design dobře hodí. Jenomže praha, to je něco ouplně jinýho. Představte si wanu v ostravským provedení třeba v Letenský... Musíme vzhled vozu posuzovat nejen z úhlu kaštanů, jestli poznaj, jedná-li se o starou či novou tramvaj. Musíme brát v úvahu také to, jestli se do toho konkrétního města vůbec hodí.
wow...ta K2 ještě jezdí? myslel jsem, že je již odstavená....norton píše:nebojte, nebojte, oni se do toho zase navezou škodováci a bude po waně v Praze. Tlačenka je vždy ten nejspolehlivější prostředek...
Jinak v Ov teď je k vidění nejstarší i nejmladší vůz v provozu - wana 1311 a K2 804 (vlnitý plech) z roku 1966. A celkem často se i míjejí, takže fotografové, nespěte:)
musim zajet do Ostravy...
nebojte, nebojte, oni se do toho zase navezou škodováci a bude po waně v Praze. Tlačenka je vždy ten nejspolehlivější prostředek...
Jinak v Ov teď je k vidění nejstarší i nejmladší vůz v provozu - wana 1311 a K2 804 (vlnitý plech) z roku 1966. A celkem často se i míjejí, takže fotografové, nespěte:)
Jinak v Ov teď je k vidění nejstarší i nejmladší vůz v provozu - wana 1311 a K2 804 (vlnitý plech) z roku 1966. A celkem často se i míjejí, takže fotografové, nespěte:)