Ano to přesně u 4 podvozkové tramvaje jde, dát PTG doprostředMM-Mikulovsky píše:Jiná věc je zobousměrnění - jak je vůbec "složena" Wroclavská 19T? Má uspořádání "výzbroje" provnatelné se starou kachnou, kde je jedno stanoviště hlavní, či s REKO KTN, kde si jsou stanoviště rovna? Navíc kolik a kde by obousměrná 15T měla PTG - 2 na koncích či jeden uprostřed jako 19T (či jednosměrná RT6N1)?
MMM a problém pantograf
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rusko a země bývalého SSSR
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
MMM a problém pantograf
7080: No ovšem pozor ubrání/přidání vložených článků není problém po technické stráne (a tím pádem snad nemůže ani po právní) - někdo o variabilnosti délky 15T tu na TF navíc psal.
Jiná věc je zobousměrnění - jak je vůbec "složena" Wroclavská 19T? Má uspořádání "výzbroje" provnatelné se starou kachnou, kde je jedno stanoviště hlavní, či s REKO KTN, kde si jsou stanoviště rovna? Navíc kolik a kde by obousměrná 15T měla PTG - 2 na koncích či jeden uprostřed jako 19T (či jednosměrná RT6N1)?
Jiná věc je zobousměrnění - jak je vůbec "složena" Wroclavská 19T? Má uspořádání "výzbroje" provnatelné se starou kachnou, kde je jedno stanoviště hlavní, či s REKO KTN, kde si jsou stanoviště rovna? Navíc kolik a kde by obousměrná 15T měla PTG - 2 na koncích či jeden uprostřed jako 19T (či jednosměrná RT6N1)?