(D) Berlín
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- PvvS
- Uživatel
- Příspěvky: 1403
- Registrován: 15.11.2003 20:20
- Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
- Kontaktovat uživatele:
Hmm splitokovy vexle jsou k videni i v zastavkach ..MOp píše:jo to by bylo, jenze kvuli uzsi skrini ti to drazni urad neposveti.. mas pak u ostruvku diru 15 cm a to neni zrovna zanedbatelne.. je to stejne, jako splitky u predsazenych vyhybek.. to take není v zastavkach zatim povoleno a jedna se jen o cca 5 cm..pawel píše:ještě jedna věc: BVG se podle informací na svém webu chystá během příštích 5 let vyřazovat další Tatry, co takhle T6A2 do práglu:) nebo KT4D do Liberce? to by bylo něco.
jo to by bylo, jenze kvuli uzsi skrini ti to drazni urad neposveti.. mas pak u ostruvku diru 15 cm a to neni zrovna zanedbatelne.. je to stejne, jako splitky u predsazenych vyhybek.. to take není v zastavkach zatim povoleno a jedna se jen o cca 5 cm..pawel píše:ještě jedna věc: BVG se podle informací na svém webu chystá během příštích 5 let vyřazovat další Tatry, co takhle T6A2 do práglu:) nebo KT4D do Liberce? to by bylo něco.
- Tonda Ježek
- Uživatel
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 30.11.2003 22:54
- Kontaktovat uživatele:
- Tonda Ježek
- Uživatel
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 30.11.2003 22:54
- Kontaktovat uživatele:
Pár foteček:
http://mhdcr.biz/tram/berlin/tram,fotky-berlin.htm
http://mhdcr.biz/tram/berlin/tram,fotky-berlin.htm
Je třeba opravit omyl, která tu uvedl "marek". Do Berlína bylo z ČKD dodáno celkem 474 vozů v tomto členění:
474 KT4D / 1976-1987/ 99 KT4Dt / 1983-1987/ a pak 118 T6A2D a 59 B6A2D v letech 1988-1991. Všechny, kromě KT4D již byly z výroby tyristorové s výzbrojí TV 3, pro T6A2D pochopitelně upravenou pro vlek.
Výzbroje jsou na vozech dodnes a valná část jich byla v průběhu modernizací repasována v DP Praha. Pro názornost snad jen poznámka, že modernizace se dosti nesla duchem "co je neněmecké, to je špatné" a proto v konečném efektu stála /dle neoficielních informací/ téměř trojnásobek toho, co nová vozidla v letech 1990 a 1991.
474 KT4D / 1976-1987/ 99 KT4Dt / 1983-1987/ a pak 118 T6A2D a 59 B6A2D v letech 1988-1991. Všechny, kromě KT4D již byly z výroby tyristorové s výzbrojí TV 3, pro T6A2D pochopitelně upravenou pro vlek.
Výzbroje jsou na vozech dodnes a valná část jich byla v průběhu modernizací repasována v DP Praha. Pro názornost snad jen poznámka, že modernizace se dosti nesla duchem "co je neněmecké, to je špatné" a proto v konečném efektu stála /dle neoficielních informací/ téměř trojnásobek toho, co nová vozidla v letech 1990 a 1991.
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Na prvním obrázku se mi líbí, že někdo opravil prototyp KT4D. Ale samotná KT4D se mi líbí stejně jako T5 (jen prototyp 8000) - jsou to pěkné tramvaje ze sedmdesátých let.Afenot píše:Proxy: Líbí se Ti víc ty obrázky nebo ta KT4D?
Druhý obrázek se mi líbí kvůli Pražskému hradu v pozadí a netradiční tramvaji (na české podmínky). Někdo možná považuje focení na Mánesově mostě za provařené, ale mně se to místo líbí.
Tak jsem prohlížel fotky zejm.berlínských vozů T6A2 a dost mě překvapilo, že mají všechny dveře v rovině - toho jsem si nikdy dřív nevšim. ještě dotaz: zůstala vozům po modernizaci původní výzbroj TV3? podle zvuku bych tipoval spíš něco jiného, ale je možné, že je to jen jinak seřízeno nebo tak něco. také podvozky vypadají dost odlišně.