do černého, protože to je to, co jsem psal v minulém příspěvku - příslušná místní úprava využívá rozporu silničního zákona k drážnímu (a možná ještě nějakému dalšímu), a tím ona místní úprava i sám silniční zákon odporují ČR ratifikované nadřazené mezinárodní tzv. Vídeňské úmluvě = Když onu místní úpravu určil asi MHMP, tak jeho rozhodnutí by se mělo napadnout u nadřízeného úřadu (zde proti jiným městům ČR chybí kraj) - jímž je ministerstvo dopravy, pokud by ani nadřízený úřad nerozhodl "uspokojivě", tak by se měla podat žaloba ke správnímu soudu a v případě, že ani ten nerozhodne správně, tak by to bylo určitě (právě kvůli, již mnou uvedenému, rozporu silničního zákona s nadřazenou ratifikovanou mezinárodní smlouvou) na podání k Ústavnímu soudu!Bobik píše:Místní úprava je nadřazena čemu? Pouze zákonu o provozu na pozemních komunikacích, nebo všem zákonům?
PS: A pokud jsou na "inkriminovaných" místech špatné rozhledové podmínky a IAD tam původně (určitě to bylo minimálně v Ďáblicích) nerespektovala přednost TRAM, tak měla být k tomu donucena = kousek (5 až 10 metrů - aby alespoň OA to "běžně" nebrzdilo naopak při jejím opouštění TT) před průjezdným profilem TRAM měla být IAD donucena zpomalit (ať již objížděním středového ostrůvku či přejížděním zpomalovacích pásů) a pak těsně před TT osadit výrazné DZ (minimálně "dej přednost TRAM" - správně by to však mělo být "přejezd vícekolejný")!