No viditelně myslíš, že jde o dobrý vtip, ale:petr03 píše:Copak se stalo 9209 dnes rano. Spatrena kolem 9 pri zatahu na pankrac, zadni prava plenta pryc, a otevrene zadni dvere. Ze by MM mel sluzbu ....
1.) Měl jsem sice dnes ranní - dokonce s 15T, ale rozhodně jinou, protože mne se dnes určitě s ní nic nestalo!
2.) Moje silvestrovsko novoroční příhoda s 9207 byla, že:
a) S jistými neduhy jsem ten vůz převzal od ranního řidiče a konečný příkaz PD zněl, že pokud nebudu mít omezenou jízdu, tak s ní mám jezdit až do zatažení i za cenu uzavření/uzamčení/vyřazení z provozu 2. dveří salónu a nemusím to už ani volat. Dveře jsem od té doby neuzamykal - byť občas snahu o otevření pouze naznačili svým odskočením od karosérie, ale dále se od sebe nerozjely. Pak se však ovšem na běžný "povel" (vyklopením řídící páky/tlačítkem na panelu/dálkovým ovládáním) opět uzavřely a následně zase mnohokrát fungovaly zcela normálně.
b) Při mé velké závadě - stání v oblouku Práv. fak. ZC a současné signalizaci výpadku napětí 600 (po jedné hod. ranní) udělal jsem s vozem jen to co přikázal PD (celý restartovat) + stáhl/zvedl PTG, aniž by to sice pomohlo, ale ani se neobjevil žádný další problém! Přesně to co já ještě se shodným výsledkem (nezměněným stavem vozu) opakoval známý dispečer, jenže ten následně ještě "něco zkusil" (nedokáži popsat co, protože jsem neměl možnost vidět "co vše stiskl", ale než to udělal, tak PD řekl doslova "něco ještě zkusím") - načež mu však už nešla zapnout ani baterie a prohlásil "katalogová mrtvola" a rozhodl o nutnosti sunout.
c) Po odstavení v obratišti Výstaviště jsem u vozu zůstal sám s RR, jejíž dva členové při probírání co se původně s vozem událo dospěly, že by také něco zkusili popřepínat, ale nemohly se ani shodnout, kde se to nachází (jednalo se o ruční odpojovač/uzemňovač a ruční odpojení baterie) - což jsem jim hned řekl (byť napůl s pomocí "chytrého" nákresu rozmístění zařízení, jenž je umístěn zevnitř dvířek skříně na věci řidiče). Takže následné zprovoznění vozu RR bylo i s malou mou pomocí jí.
d) Po návratu s vozem na PA, jej přede mnou mistr nazval EXPERIMENTÁRNÍM - dle tónu hlasu a dalších slov, to bylo určitě ve významu pohrdavém, a že ať si zase technici ŠT na něm něco zkusí.
e) Včera jsem o té mé příhodě mluvil s pár kolegy a někteří z nich pro ten konkrétní vůz (9207) měli ohodnocení "šrot" apod., protože prý ještě přede mnou měli s ním sami problémy (či o někom dalším věděli, jemuž se prý také pokazil)!
To, že se často "přimotám" k něčemu pokaženému není a ani nemůže být důkazem, že jsem to zavinil - či mne chceš nařknout, že desítky mnou nahlášených trvale zablokovaných ROV či EOV, porouchaných SSZ (zejména nesvítící nějaké "čočky", či viditelné poruchy detekce TRAM) apod. jsem také zavinil? Dle mne je to naopak důkazem, že velká část kolegů "hází bobek/kašle" na své povinnosti a hromadu věcí neoznamuje (občasných poruch vozů nezapíše do jejich knih) a pak jejich nápravu ve větší míře iniciuje jen pár jedinců, z nichž jeden jsem já!