"dostane RZ"
To už je jen taková třešnička na dortě. Nejdřív homologace vozidla, které nikde jako silniční ještě schváleno nebylo. Možná se jim jen podaří úředně přeměnit trolejbus na elektrobus, no ale pak to jaksi nebude "trolejbusem kolem světa" a v Česku a možná i v dalších zemích, kde si na papíry potrpí, si už klacky nezvedne.
Pokud se jim podaří prošťouchnout byrokratický špunt v Česku, tak to bude velmi záslužný čin. Dokud trolejbusy v Česku jezdily jen pod dráty, tak byl status drážního vozidla výhodnější. Ale s příchodem hybridních Tbusů a s příchodem nových hlukových předpisů, se ta výhodnost proměnila na nevýhodu.
Trolejbusem kolem světa
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Trolejbusem kolem světa
Na FB ČT odpovídal kluk co to plánuje. V Rusku prý mnohdy neřeší Tbus jako drážní vozidlo = dostane RZ a prý je i nechají připojit na sít.
Re: Trolejbusem kolem světa
Ten informační web je na informace dosti skoupý, jako by ani nevěděli do čeho jdou. Možná ten trolejbus nějak vytuní, že tu dálku dá...
Ale, jak s ním vůbec vyjedou? Je to drážní vozidlo. Udělat z něj papírově vozidlo silniční, které by na ty papíry mohlo jezdit nejen v ČR, nejen v EU, ale dokonce i mimo EU, by byl pozoruhodný výkon.
Pak se možná naivně domnívám, že na Sibiři není žádná silniční síť, sjízdná s něčím choulostivějším než terénní vozidla.
Ale, jak s ním vůbec vyjedou? Je to drážní vozidlo. Udělat z něj papírově vozidlo silniční, které by na ty papíry mohlo jezdit nejen v ČR, nejen v EU, ale dokonce i mimo EU, by byl pozoruhodný výkon.
Pak se možná naivně domnívám, že na Sibiři není žádná silniční síť, sjízdná s něčím choulostivějším než terénní vozidla.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Trolejbusem kolem světa
https://vtm.zive.cz/clanky/chteji-objet ... fault.aspx
Neuvěřitelný. Když jsem viděl článek s uvedeným datem, tak asi budete tušit, kam jsem si to zařadil.
No ale ne, není to apríl.
https://www.trolejbusem.cz/trolejbus
Není to úplná šílenost? Ok, kdyby vzali třeba C 734/934 nebo B 732/932/952, tak snad, ale totok?
Jak se se jezdí na ten agregát? Dynamika, maximálka, spotřeba. Je vůbec stavěn na dlouhodobou zátěž? Když už, tak nedával by větší smysl přívěsnej?
Neuvěřitelný. Když jsem viděl článek s uvedeným datem, tak asi budete tušit, kam jsem si to zařadil.
No ale ne, není to apríl.
https://www.trolejbusem.cz/trolejbus
Není to úplná šílenost? Ok, kdyby vzali třeba C 734/934 nebo B 732/932/952, tak snad, ale totok?
Jak se se jezdí na ten agregát? Dynamika, maximálka, spotřeba. Je vůbec stavěn na dlouhodobou zátěž? Když už, tak nedával by větší smysl přívěsnej?