Zájem je obrovský, jen z úcty k Autorovi s velikým "A" ho s tím lidé moc neotravují (asi začnou ).Bald píše:Samosebou čim větší o to bude zájem, tim víc mě to bude tlačit
Simulátory s dopravní tematikou
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Trainz
- majkrosoft918
- Uživatel
- Příspěvky: 235
- Registrován: 21.1.2007 1:06
- Kontaktovat uživatele:
Re: Trainz
zdravim,jak si rikal ze o to bude zajem.ono je o to velky zajem,zatim vsichni schanej jeste tu prvni kacenu co si vyrobil a ptaj se na tu co mas rozpracovanou.a chci se zeptat jestli bude jak na 2004 tak i 2006?to vys tvoje kacena je ve velkem ocekavani vsichni se na ni tesime.kdyztak dej prosim vedet na http://www.tramtrainz.net . dikyBald píše:Tak tu marně hledám obrázky svých tramvají...
Dávám sem tedy odkaz na 30 obrázků z výroby - klikni
Něco k tomu.
První kačena měla první jízdu v roce 2003, nebyla nikdy dokončená a projekt jsem odstavil. Loni jsem postavil zcela novou, původní jsou snad jen schody.
Bohužel Trainz neumožňuje animaci vertexů, takže měch je třídílný z pevných částí. Podvozky jsem rovněž nepoužil, stavím nové. Maticové transparenty na některých modelech jsou z T6A5, nově osazuju pragotrony s animací listů.
Součástí animace pantografu je sklopné pravé zrcátko.
Vozidlo má ruční řadič s režimem jízda/brzda. Lze také nastavovat střešní orientace, jejich součástí by měly být i boční orientace.
Otvírání/zavírání dveří je doprovázené zvukem dveřního motorku a piezo výstrahou.
Idea je skript na manuální nalistování pragotronu. Stejně jako v reálu orientace i konečná jde nastavit jen pro každý krajní článek samostatně.
Nevyřešený je enginespec - autopilot nezvládá tramvaj s reálnou hmotností, to je nutné doladit.
Na tramvaji pracuju jen nárazovitě ve volném čase. Nevím kdy dám první kousek na download, ale snad to bude brzo. Mělo to být do vánoc, ale nepovedlo se díky jiným projektům - raději stavím železnici a tramvaje lepim snad jen proto, že u nich pracuju
Samosebou čim větší o to bude zájem, tim víc mě to bude tlačit
Není šťastné jen měnit údaje configu, navíc autoři modelů často řvou, když se skinuje tímto způsobem.trainzjohny píše: Reskin, nebo překopávku uděláš tek, že jí dáš jiný kuid (změníš soubor config. txt)
Daleko lepší je dělat reskin jako alias, tzn soubor obsahuje pouze změněné textury a config, který si, zjednodušeně řečeno, volá originální model a ten oblepí změněnými texturami. Šetří to místo i plynulost hry, která nepatří k nenáročným na hardware a neporušuje to žádná autorská práva a tak dále. Na alias reskin nemusí být ani souhlas autora originálu.
Jediné nutné je mít originál samozřejmě nainstalovaný, jinak alias nemůže fungovat.
Pokud bude někdo chtít, pošlu takový skin na ukázku mailem.
Trainz
Tak tu marně hledám obrázky svých tramvají...
Dávám sem tedy odkaz na 30 obrázků z výroby - klikni
Něco k tomu.
První kačena měla první jízdu v roce 2003, nebyla nikdy dokončená a projekt jsem odstavil. Loni jsem postavil zcela novou, původní jsou snad jen schody.
Bohužel Trainz neumožňuje animaci vertexů, takže měch je třídílný z pevných částí. Podvozky jsem rovněž nepoužil, stavím nové. Maticové transparenty na některých modelech jsou z T6A5, nově osazuju pragotrony s animací listů.
Součástí animace pantografu je sklopné pravé zrcátko.
Vozidlo má ruční řadič s režimem jízda/brzda. Lze také nastavovat střešní orientace, jejich součástí by měly být i boční orientace.
Otvírání/zavírání dveří je doprovázené zvukem dveřního motorku a piezo výstrahou.
Idea je skript na manuální nalistování pragotronu. Stejně jako v reálu orientace i konečná jde nastavit jen pro každý krajní článek samostatně.
Nevyřešený je enginespec - autopilot nezvládá tramvaj s reálnou hmotností, to je nutné doladit.
Na tramvaji pracuju jen nárazovitě ve volném čase. Nevím kdy dám první kousek na download, ale snad to bude brzo. Mělo to být do vánoc, ale nepovedlo se díky jiným projektům - raději stavím železnici a tramvaje lepim snad jen proto, že u nich pracuju
Samosebou čim větší o to bude zájem, tim víc mě to bude tlačit
Dávám sem tedy odkaz na 30 obrázků z výroby - klikni
Něco k tomu.
První kačena měla první jízdu v roce 2003, nebyla nikdy dokončená a projekt jsem odstavil. Loni jsem postavil zcela novou, původní jsou snad jen schody.
Bohužel Trainz neumožňuje animaci vertexů, takže měch je třídílný z pevných částí. Podvozky jsem rovněž nepoužil, stavím nové. Maticové transparenty na některých modelech jsou z T6A5, nově osazuju pragotrony s animací listů.
Součástí animace pantografu je sklopné pravé zrcátko.
Vozidlo má ruční řadič s režimem jízda/brzda. Lze také nastavovat střešní orientace, jejich součástí by měly být i boční orientace.
Otvírání/zavírání dveří je doprovázené zvukem dveřního motorku a piezo výstrahou.
Idea je skript na manuální nalistování pragotronu. Stejně jako v reálu orientace i konečná jde nastavit jen pro každý krajní článek samostatně.
Nevyřešený je enginespec - autopilot nezvládá tramvaj s reálnou hmotností, to je nutné doladit.
Na tramvaji pracuju jen nárazovitě ve volném čase. Nevím kdy dám první kousek na download, ale snad to bude brzo. Mělo to být do vánoc, ale nepovedlo se díky jiným projektům - raději stavím železnici a tramvaje lepim snad jen proto, že u nich pracuju
Samosebou čim větší o to bude zájem, tim víc mě to bude tlačit
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele: