Co se nevešlo. Pokud chcete znát názory jiných i na netramvajová témata, ptejte se zde. Máte něco, o co se chcete podělit s ostatními? Pak pište sem...
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od 9001 » 27.5.2013 23:24
MOp píše:jendelin.i píše:Se zájmem jsem si přečetl článek "Rychlostní výhybka". Našel jsem ho přes starší "Aktualizováno", jelikož vím, že vyšel nedávno.
Bylo by možné doplnit link na tento článek do obecné stránky o výhybkách? (
http://prazsketramvaje.cz/view.php?cisl ... 2006041496)
je uvedena v navestidlech, kam patri.
Nechci prudit, ale do souvisejích článků pod výhybky rozhodně odkaz patří. Hledat přes návěstidla by mě nenapadlo.
Třeba to samé platí pro smyčku Černkokostelecká. Odkaz na původní podobu v textu úplně zanikne. Je to škoda. Neříkám, že je potřeba to udělat hned a všude, ale při nové stránce je to chyba.
-
MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od MOp » 27.5.2013 23:20
jendelin.i píše:Se zájmem jsem si přečetl článek "Rychlostní výhybka". Našel jsem ho přes starší "Aktualizováno", jelikož vím, že vyšel nedávno.
Bylo by možné doplnit link na tento článek do obecné stránky o výhybkách? (
http://prazsketramvaje.cz/view.php?cisl ... 2006041496)
je uvedena v navestidlech, kam patri.
-
jendelin.i
- Uživatel
- Příspěvky: 219
- Registrován: 22.9.2008 10:56
- Bydliště: 1500m přes kopec k 10 (+17 už teď 2000m)
Příspěvek
od jendelin.i » 27.5.2013 21:30
Se zájmem jsem si přečetl článek "Rychlostní výhybka". Našel jsem ho přes starší "Aktualizováno", jelikož vím, že vyšel nedávno.
Bylo by možné doplnit link na tento článek do obecné stránky o výhybkách? (
http://prazsketramvaje.cz/view.php?cisl ... 2006041496)
-
Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3859
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Karosák » 09.5.2013 2:11
V tom Olmu na T3xx jsou klasické kryty i žárovičky jako u nás (viz poslední FŽ), na Variiích ve stejných ampulích někde žárovky, někde LED (zřejmě dle série). Že se nemá v slunném dni svítit mi přijde logické a zhasínám, ale odpisy zadních dvouvláknovek jsou teda slušný, už ani nevím, kolikrát jsem to do knihy psal a kolikrát nechával měnit žárovičky před výjezdem
-
Afterman
- Uživatel
- Příspěvky: 149
- Registrován: 14.9.2012 21:43
Příspěvek
od Afterman » 08.5.2013 15:35
P_V píše:Vynález LED ještě do pomocného osvětlení vozidel nedorazil?
No jelikož se spotřeba nekvalitních žárovek do brzdových světel, transparentu. atd pohybuje na vozovně v desítkých týdně je to dobrá otázka, ale LEDky by zase dlouho vydržely a to nepříchází v úvahu, na tom by přece jistí lidé nemohli vydělat.
-
P_V
- Uživatel
- Příspěvky: 4085
- Registrován: 23.11.2003 18:49
Příspěvek
od P_V » 08.5.2013 13:44
Vynález LED ještě do pomocného osvětlení vozidel nedorazil?
-
Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Příspěvek
od Bobik » 08.5.2013 7:20
No, Praze se na to dlabalo, dokud se hlavně v létě nezačaly vypalovat kryty poziček. Takže se to oficiálně zarazilo (což chápu).
Jestli maj jinde jiný kryty a nevypaluje se jim to, netuším.
-
Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3859
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Karosák » 08.5.2013 2:38
Všimněte si, že v té Olomouci, ale viděl jsem to i v Ově jezdí stále s rozsvícenýma pozičkama. V jiných městech jsem tomu nevěnoval pozornost. Ale u těcho dvou jsem si toho všiml určitě, loni v létě i ve Vratislavi. To jen v Praze běháme zhasínat? Až na vyjímky
-
Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Příspěvek
od Absolut » 07.5.2013 16:07
Tak jsem mrknul na vyřazování T3M od r. 2007: S novou kabinkou jich bylo 28, se starou kabinkou 23. Velmi zásadní rozdíl
-
Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Příspěvek
od Absolut » 07.5.2013 15:20
DG7021: To není pravda. Jednak 8073 měla starou kabinu, a pak hlavně mezi starými T3M bylo víc kabinek, než nekabinek. Takže se logicky vyřazovalo víc kabinek. Ostatně dodnes je jich při důsledném řazení do souprav nadbytek. Mimochodem mě namátkou napadá spousta dalších vyřazených vozů bez kabinek, třeba 8034, 8035, 8099...
-
DG7021
- Uživatel
- Příspěvky: 972
- Registrován: 08.11.2010 12:07
Příspěvek
od DG7021 » 07.5.2013 12:40
Také děkuji za SJ i dílenské novinky. Mám triviální otázku--co způsobilo, že 8023 (tedy uzavřená kabina) již PÚ nedostane, zatímco otevřené zadní vozy typu 8049 a 8021 na PÚ chodí? Obecně se mi zdá, že se poslední dobou vyřazovaly spíše přední T3M - 8006, 8022, 8039, 8066, 8070, 8073, 8075, 8104, 8106 atd. - a poměr provozních uzavřených a otevřených se již blíží 1:1.
-
Encore
- Uživatel
- Příspěvky: 132
- Registrován: 16.2.2007 10:52
Příspěvek
od Encore » 06.5.2013 20:07
Díky za SJ
Už jsem úplně zapomněl, že T3 měly tónovaná skla
Aspoň některé teda
-
9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od 9001 » 02.5.2013 21:39
Díky za fotky z Košic a Olomouce. Jenom malá poznámka. Asi dostanu rovnou na budku, ale mě osobně přijdou fotky jedna jako druhá a prakticky nic neříkající. Tramvaj zleva doprava, nahoru dolu a okolí nic. T3, KT8 jsou prakticky až na pár detailů všude stejné. Chtělo by trochu víc zapojit fantazii.
-
Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Příspěvek
od Bobik » 29.4.2013 6:21
Co si tak vzpomínám na fotky po nehodě, tak by měla být.