Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Co se nevešlo. Pokud chcete znát názory jiných i na netramvajová témata, ptejte se zde. Máte něco, o co se chcete podělit s ostatními? Pak pište sem...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10212
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rychlostní výhybka

Příspěvek od 9001 » 27.5.2013 23:24

MOp píše:
jendelin.i píše:Se zájmem jsem si přečetl článek "Rychlostní výhybka". Našel jsem ho přes starší "Aktualizováno", jelikož vím, že vyšel nedávno.
Bylo by možné doplnit link na tento článek do obecné stránky o výhybkách? (http://prazsketramvaje.cz/view.php?cisl ... 2006041496)
je uvedena v navestidlech, kam patri.
Nechci prudit, ale do souvisejích článků pod výhybky rozhodně odkaz patří. Hledat přes návěstidla by mě nenapadlo.

Třeba to samé platí pro smyčku Černkokostelecká. Odkaz na původní podobu v textu úplně zanikne. Je to škoda. Neříkám, že je potřeba to udělat hned a všude, ale při nové stránce je to chyba.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rychlostní výhybka

Příspěvek od MOp » 27.5.2013 23:20

jendelin.i píše:Se zájmem jsem si přečetl článek "Rychlostní výhybka". Našel jsem ho přes starší "Aktualizováno", jelikož vím, že vyšel nedávno.
Bylo by možné doplnit link na tento článek do obecné stránky o výhybkách? (http://prazsketramvaje.cz/view.php?cisl ... 2006041496)
je uvedena v navestidlech, kam patri.

Uživatelský avatar
jendelin.i
Uživatel
Příspěvky: 219
Registrován: 22.9.2008 10:56
Bydliště: 1500m přes kopec k 10 (+17 už teď 2000m)

Rychlostní výhybka

Příspěvek od jendelin.i » 27.5.2013 21:30

Se zájmem jsem si přečetl článek "Rychlostní výhybka". Našel jsem ho přes starší "Aktualizováno", jelikož vím, že vyšel nedávno.
Bylo by možné doplnit link na tento článek do obecné stránky o výhybkách? (http://prazsketramvaje.cz/view.php?cisl ... 2006041496)

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3859
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od Karosák » 09.5.2013 2:11

V tom Olmu na T3xx jsou klasické kryty i žárovičky jako u nás (viz poslední FŽ), na Variiích ve stejných ampulích někde žárovky, někde LED (zřejmě dle série). Že se nemá v slunném dni svítit mi přijde logické a zhasínám, ale odpisy zadních dvouvláknovek jsou teda slušný, už ani nevím, kolikrát jsem to do knihy psal a kolikrát nechával měnit žárovičky před výjezdem :?

Afterman
Uživatel
Příspěvky: 149
Registrován: 14.9.2012 21:43

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od Afterman » 08.5.2013 15:35

P_V píše:Vynález LED ještě do pomocného osvětlení vozidel nedorazil?
No jelikož se spotřeba nekvalitních žárovek do brzdových světel, transparentu. atd pohybuje na vozovně v desítkých týdně je to dobrá otázka, ale LEDky by zase dlouho vydržely a to nepříchází v úvahu, na tom by přece jistí lidé nemohli vydělat.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4085
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od P_V » 08.5.2013 13:44

Vynález LED ještě do pomocného osvětlení vozidel nedorazil?

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od Bobik » 08.5.2013 7:20

No, Praze se na to dlabalo, dokud se hlavně v létě nezačaly vypalovat kryty poziček. Takže se to oficiálně zarazilo (což chápu).
Jestli maj jinde jiný kryty a nevypaluje se jim to, netuším.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3859
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od Karosák » 08.5.2013 2:38

Všimněte si, že v té Olomouci, ale viděl jsem to i v Ově jezdí stále s rozsvícenýma pozičkama. V jiných městech jsem tomu nevěnoval pozornost. Ale u těcho dvou jsem si toho všiml určitě, loni v létě i ve Vratislavi. To jen v Praze běháme zhasínat? Až na vyjímky :lol:

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od Absolut » 07.5.2013 16:07

Tak jsem mrknul na vyřazování T3M od r. 2007: S novou kabinkou jich bylo 28, se starou kabinkou 23. Velmi zásadní rozdíl :)

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od Absolut » 07.5.2013 15:20

DG7021: To není pravda. Jednak 8073 měla starou kabinu, a pak hlavně mezi starými T3M bylo víc kabinek, než nekabinek. Takže se logicky vyřazovalo víc kabinek. Ostatně dodnes je jich při důsledném řazení do souprav nadbytek. Mimochodem mě namátkou napadá spousta dalších vyřazených vozů bez kabinek, třeba 8034, 8035, 8099...

Uživatelský avatar
DG7021
Uživatel
Příspěvky: 972
Registrován: 08.11.2010 12:07

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od DG7021 » 07.5.2013 12:40

Také děkuji za SJ i dílenské novinky. Mám triviální otázku--co způsobilo, že 8023 (tedy uzavřená kabina) již PÚ nedostane, zatímco otevřené zadní vozy typu 8049 a 8021 na PÚ chodí? Obecně se mi zdá, že se poslední dobou vyřazovaly spíše přední T3M - 8006, 8022, 8039, 8066, 8070, 8073, 8075, 8104, 8106 atd. - a poměr provozních uzavřených a otevřených se již blíží 1:1.

Encore
Uživatel
Příspěvky: 132
Registrován: 16.2.2007 10:52

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od Encore » 06.5.2013 20:07

Díky za SJ :-) Už jsem úplně zapomněl, že T3 měly tónovaná skla :-) Aspoň některé teda :)

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10212
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od 9001 » 02.5.2013 21:39

Díky za fotky z Košic a Olomouce. Jenom malá poznámka. Asi dostanu rovnou na budku, ale mě osobně přijdou fotky jedna jako druhá a prakticky nic neříkající. Tramvaj zleva doprava, nahoru dolu a okolí nic. T3, KT8 jsou prakticky až na pár detailů všude stejné. Chtělo by trochu víc zapojit fantazii.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od Bobik » 29.4.2013 6:21

Co si tak vzpomínám na fotky po nehodě, tak by měla být.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4085
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od P_V » 28.4.2013 23:48

Díky za článek o trati do Nového Hloubětína.
Tato hluboká orba je Trhyyho výtvor?

Odpovědět