Málo kdy se stane, že by zmrtvěly oba vozy naráz, takže když přijede kompatibilní dvojice, tak se sune vcelku v pohodě, jinak se nakupluje co je a jede se.JANEK L. píše:Jestli to dobře chápu, tak když se na Trojský porouchá 2xT3m a přijede za nim dvojče T3R.P, tak se musí počkat ještě na další dvojče nebo kloubovku, aby tyristorky byly odtlačeny.BerryML píše:Ale no tak, máme nejen sunutí, ale i vlečení, a taky kombinovaný vlak, že? A kdyby šlo do tuhýho, vytáhneš kábl, spojíš s následujícím vlakem a máš poměr 3:1. Nezapomeň že T3 můžeš řadit sopravy až snad o 5 vozech....
Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 274
- Registrován: 12.11.2007 17:18
- Bydliště: dříve Praha, potom Neratovice a nyní opět Praha
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Jestli to dobře chápu, tak když se na Trojský porouchá 2xT3m a přijede za nim dvojče T3R.P, tak se musí počkat ještě na další dvojče nebo kloubovku, aby tyristorky byly odtlačeny.BerryML píše:Ale no tak, máme nejen sunutí, ale i vlečení, a taky kombinovaný vlak, že? A kdyby šlo do tuhýho, vytáhneš kábl, spojíš s následujícím vlakem a máš poměr 3:1. Nezapomeň že T3 můžeš řadit sopravy až snad o 5 vozech....
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Třetí vůz ještě sepne, ale měnírna by to vážně asi nevydržela, za běžného provozu ne. Otázkou taky je, kolik by toho sneslo omezovací relé na prvním voze.PvvS píše:No kdyz v kosicach zvysovali napeti uz pro trojicky... Tak tady by na styrch kablech a zasuvkach byl ubytek az hruza. Pocitam ze uz treti vuz by vesele ignoroval snahy o rozjeti.BerryML píše:Nezapomeň že T3 můžeš řadit sopravy až snad o 5 vozech....
- PvvS
- Uživatel
- Příspěvky: 1403
- Registrován: 15.11.2003 20:20
- Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
No kdyz v kosicach zvysovali napeti uz pro trojicky... Tak tady by na styrch kablech a zasuvkach byl ubytek az hruza. Pocitam ze uz treti vuz by vesele ignoroval snahy o rozjeti.BerryML píše:Nezapomeň že T3 můžeš řadit sopravy až snad o 5 vozech....
- BerryML
- Uživatel
- Příspěvky: 438
- Registrován: 27.3.2008 16:25
- Bydliště: Oni za to nemůžou, to je fáma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Vzhledem k tomu, že je to focený na Kotlářce, tak určitě...
- Ondras
- Uživatel
- Příspěvky: 17
- Registrován: 15.7.2009 22:38
- Bydliště: Na půl cesty mezi linkami 3,9,14,24 a 4,6,10,16,22
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Náhoda?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- BerryML
- Uživatel
- Příspěvky: 438
- Registrován: 27.3.2008 16:25
- Bydliště: Oni za to nemůžou, to je fáma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
I to se může lehce stát
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Jenom pak našlápneš a vyletí měnírnaBerryML píše:Nezapomeň že T3 můžeš řadit sopravy až snad o 5 vozech....
- BerryML
- Uživatel
- Příspěvky: 438
- Registrován: 27.3.2008 16:25
- Bydliště: Oni za to nemůžou, to je fáma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Ale no tak, máme nejen sunutí, ale i vlečení, a taky kombinovaný vlak, že? A kdyby šlo do tuhýho, vytáhneš kábl, spojíš s následujícím vlakem a máš poměr 3:1. Nezapomeň že T3 můžeš řadit sopravy až snad o 5 vozech....
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
A jak se to dvojče dostane mezi ty dva rozpojený vagóny, aby odsunulo ten první?DavidD píše:No to mam pocit, že spíš se to rozdělí na dvojče a sólo a to celé 2x..JANEK L. píše:Takže dvě dvojčata sunout dvojče.
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
No to mam pocit, že spíš se to rozdělí na dvojče a sólo a to celé 2x..JANEK L. píše:Takže dvě dvojčata sunout dvojče.DavidD píše:No dvojče sunout dvojče na Trojské nemůže pokud jde o T3. To je to samé jako sólo ku sólu. Poměr 1:1. Muselo by to být dvojče sunout sólo.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 274
- Registrován: 12.11.2007 17:18
- Bydliště: dříve Praha, potom Neratovice a nyní opět Praha
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Takže dvě dvojčata sunout dvojče.DavidD píše:No dvojče sunout dvojče na Trojské nemůže pokud jde o T3. To je to samé jako sólo ku sólu. Poměr 1:1. Muselo by to být dvojče sunout sólo.JANEK L. píše:Jestli jsem to pochopil správně, tak na Trojský a na Barrandově musí dvojče sunou dvojče nebo solo a rovině u dvojčete stačí když přední vůz sune zadní.
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
No dvojče sunout dvojče na Trojské nemůže pokud jde o T3. To je to samé jako sólo ku sólu. Poměr 1:1. Muselo by to být dvojče sunout sólo.JANEK L. píše:Jestli jsem to pochopil správně, tak na Trojský a na Barrandově musí dvojče sunou dvojče nebo solo a rovině u dvojčete stačí když přední vůz sune zadní.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 274
- Registrován: 12.11.2007 17:18
- Bydliště: dříve Praha, potom Neratovice a nyní opět Praha
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Jestli jsem to pochopil správně, tak na Trojský a na Barrandově musí dvojče sunou dvojče nebo solo a rovině u dvojčete stačí když přední vůz sune zadní.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
D1/2 par.49 odst.5
Zkráceně: poměr provozuschopných motorových skupin k provozuneschoným musí být 1:1 Vyjímku tvoří případy v úseku o podélném sklonu 8% a vyšším, kdy je to poměr 2:1. Jsou-li vlaky sestaveny z vozů typu T3R.P, T6A5 a KT bez cestujících, může být poměr 1:1
Zkráceně: poměr provozuschopných motorových skupin k provozuneschoným musí být 1:1 Vyjímku tvoří případy v úseku o podélném sklonu 8% a vyšším, kdy je to poměr 2:1. Jsou-li vlaky sestaveny z vozů typu T3R.P, T6A5 a KT bez cestujících, může být poměr 1:1