On to samozřejmě NĚKDO zaplatí...K-M píše:Především bych to předělání dal někomu zaplatit. Ale hlavně, na každý prd je tisíc úředníků a stovky razítek a ti všichni povolí tohleto. Pochopím, že nějaký architektonický bohém navrhne volovinu, ale od toho jsou úřady, aby ho krotily.
Nástupní ostrůvky
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
Především bych to předělání dal někomu zaplatit. Ale hlavně, na každý prd je tisíc úředníků a stovky razítek a ti všichni povolí tohleto. Pochopím, že nějaký architektonický bohém navrhne volovinu, ale od toho jsou úřady, aby ho krotily.Absolut píše:Pánové asi takhle. Úprava náměstí proběhla podle vize architekta, který dělal Palladium a všechno tam okolo. Tam někde bych hledal důvod.
Jinak není samozřejmě problém během pár dní tam něco pravit/předělat, pokud si na to bude někdo dostatěčně nahlas stěžovat (viz samotné náměstí republiky a noční busy a následné odsazení obrub), nebo pokud se tam něco stane (viz ******* cinkátka na Poliklinice Barrandof místo jednoho zakrouceného zábradlí a velkého zrcadla. Na tom námrepu to bude o držku v zimě, až to namrzne.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Pánové asi takhle. Úprava náměstí proběhla podle vize architekta, který dělal Palladium a všechno tam okolo. Tam někde bych hledal důvod.
Jinak není samozřejmě problém během pár dní tam něco pravit/předělat, pokud si na to bude někdo dostatěčně nahlas stěžovat (viz samotné náměstí republiky a noční busy a následné odsazení obrub), nebo pokud se tam něco stane (viz ******* cinkátka na Poliklinice Barrandof místo jednoho zakrouceného zábradlí a velkého zrcadla. Na tom námrepu to bude o držku v zimě, až to namrzne.
Jinak není samozřejmě problém během pár dní tam něco pravit/předělat, pokud si na to bude někdo dostatěčně nahlas stěžovat (viz samotné náměstí republiky a noční busy a následné odsazení obrub), nebo pokud se tam něco stane (viz ******* cinkátka na Poliklinice Barrandof místo jednoho zakrouceného zábradlí a velkého zrcadla. Na tom námrepu to bude o držku v zimě, až to namrzne.
- Karotka
- Uživatel
- Příspěvky: 1180
- Registrován: 09.2.2005 20:59
- Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.
Zrovna na to koukám ve fotožurnále...K-M píše:Tak vidím že to ještě nikoho nevzrušilo... Všimli jste si něčeho na náměstí republiky? Celé náměstí v rovině, dokonce i vozovka zmizela, i TT je oddělena jen symbolicky, ale nástupní ostrůvky mají SCHOD v POLOVINĚ ŠÍŘKY CHODNÍKU! Na koncích je sice "nájezd" pro vozíčkáře, jenže - uprostřed těch nájezdů je staniční sloupek! A to prosím v době bezbariérovosti a v týdnu mobility...
Napadá mě, že to asi vymyslel někdo naprosto zhulenej - doslova. Aby bylo jasný, kde se může čadit a kde ne jinej (ne)smysl to mít nemůže.
DJ: taky chápu, jak to myslíš, asi jsi myslel v letech 1948-89, tedy "v době vlády KSČ"... pojmy (reálný) socialismus a komunismus jsou holt ošemetné.
teď budu zase "kdyby", nicméně moje představa je taková, že pokud by svobodná ČSR zůstala věrna středoevropské tradici, tramvaje by zas tak špatně nedopadly. souběžné úseky s metrem by určitě byly rušeny, to byl zkrátka duch doby.. no nic, jdu spát a zítra ráno hurá do T3 na BKV.
teď budu zase "kdyby", nicméně moje představa je taková, že pokud by svobodná ČSR zůstala věrna středoevropské tradici, tramvaje by zas tak špatně nedopadly. souběžné úseky s metrem by určitě byly rušeny, to byl zkrátka duch doby.. no nic, jdu spát a zítra ráno hurá do T3 na BKV.
Takhel nějak jsem to myslel, no... Ale blbě ais napsal218 píše:Nevybudovali, to ne, ale jestli jsem příspěvek DJ LA DÉFENSE správně pochopil, tak "díky" socialismu to tady spíš vydrželo (přežilo). Moc tak rozsáhlých tramvajových provozů v západní Evropě není. Takže možná by Praha dopadla jako spousta západoevropských měst, kde tramvaje ustoupily IGK (Paříž, Londýn, Záp. Berlín,...). Jasně, jsou i města, kde tramvaje zůstaly (Mnichov, Vídeň,...).
Re: Doris
No já to myslel drobátko jinak teda, ale když už tak, smyčky do toho počítat nebudu:Petr píše:Já snad špatně čtu - to jako že za socialismu se toho hodně vybudovalo ? No já nevím... Nikdy jsem to sice nepoměřoval, ale mám takový pocit, že soudruzi nám toho spíš víc zrušili, než postavili. Musel bych tedy hodně pátrat, neb z hlavy to nepřednesu, ale do období socialismu spadají snad jen TT Kobylisy - Ďáblice, Kbelská - Lehovec, Ohrada - Palmovka, Černokostelecká - Dílny, Motol - Řepy, Trojská a víc mě tak nějak nenapadá... Zrušené byly tratě na Václaváku, v Koněvově, Opletalově, Hybernské, Příkopech, Celetné, Pařížské, Radlické, Budějovické, Ryšánka + Kačerov... Ale asi si opravdu sednu a budu porovnávat... Je to téma k zamyšlení
-trať ulicí Na Florenci (25.4.1948)
-trať Vysočany-Nový Hloubětín (7.10.1948)
-trať Střešovice-Petřiny (26.11.1950)
-trať Nové Strašnice-Černokostelecká (24.7.1952)
-trať Zahradní město-Hostivař (3.1.1954)
-trať Michelská-Záběhlice (31.12.1955)
-trať Černokostelecká-ÚDDP (2.5.1967)
-trať na Zvonařku (29.6.1967)
-trať Moráň-Palackého náměstí (29.7.1968) i když šlo o náhradu za Resslovu ulici to je pravda
-trať Střelničná-Sídliště Ďáblice (3.1.1971)
-trať v Opletalově ulici (26.6.1972)
-dále se domnívám, že šlo i o prodloužení tehdy do Divoké Šárky, trať Trojskou, Hostivař-Nádraží Hostivař, Krejcárek-Palmovka, de facto i Modřany-Braník (byť se postavila, až za ČR, ale projekt byl nachystán od poloviny 80. let, ale nebudeme ji počítat), Motol-Řepy. Většinu smyček, vozvonu Hloubětín. Faktem, je že co se postavilo tehdy se i často rušilo, jenže doba byla orientovaná na levnou naftu, tak co se divit. Jedinou opravdovou škodou bylo zrčušení tratí na Pankráci, v Horní polovině VN. Z dnešního hlediska pochopitelně. Všechno je to o kdyby. Já to jen myslel, tak, že kdyby jsme už v době socialismu měli, to co teďka, že máme polovinu z toho. Protože za 17 let vybudovat, dvě trati + jedno obratiště je docela dost málo.
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
OK. Dalo by se na to pohlížet i takto, kdyby člověk nevěděl, kolik toho zrušit nestačili ač chtěli. Původní plány počítaly, že metro bude všespasitelné a likvidovat se měly všechny souběžné tratě, tramvaje v podstatě měly napájet jen okraje města.218 píše:Nevybudovali, to ne, ale jestli jsem příspěvek DJ LA DÉFENSE správně pochopil, tak "díky" socialismu to tady spíš vydrželo (přežilo). Moc tak rozsáhlých tramvajových provozů v západní Evropě není. Takže možná by Praha dopadla jako spousta západoevropských měst, kde tramvaje ustoupily IGK (Paříž, Londýn, Záp. Berlín,...). Jasně, jsou i města, kde tramvaje zůstaly (Mnichov, Vídeň,...).
Nevybudovali, to ne, ale jestli jsem příspěvek DJ LA DÉFENSE správně pochopil, tak "díky" socialismu to tady spíš vydrželo (přežilo). Moc tak rozsáhlých tramvajových provozů v západní Evropě není. Takže možná by Praha dopadla jako spousta západoevropských měst, kde tramvaje ustoupily IGK (Paříž, Londýn, Záp. Berlín,...). Jasně, jsou i města, kde tramvaje zůstaly (Mnichov, Vídeň,...).
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Re: Doris
Já snad špatně čtu - to jako že za socialismu se toho hodně vybudovalo ? No já nevím... Nikdy jsem to sice nepoměřoval, ale mám takový pocit, že soudruzi nám toho spíš víc zrušili, než postavili. Musel bych tedy hodně pátrat, neb z hlavy to nepřednesu, ale do období socialismu spadají snad jen TT Kobylisy - Ďáblice, Kbelská - Lehovec, Ohrada - Palmovka, Černokostelecká - Dílny, Motol - Řepy, Trojská a víc mě tak nějak nenapadá... Zrušené byly tratě na Václaváku, v Koněvově, Opletalově, Hybernské, Příkopech, Celetné, Pařížské, Radlické, Budějovické, Ryšánka + Kačerov... Ale asi si opravdu sednu a budu porovnávat... Je to téma k zamyšleníDJ LA DÉFENSE píše:Já s tebou naprosto souhlasím... Až na jednu drobnost, nebýt socialismu, tak v dnešní době nemáme ani polovinu sítě, to si laskavě uvědomme... Jinak máš fakt pravdu DP Praha se neumí zatím chovat k zákazníkovi.
Re: Doris
Já s tebou naprosto souhlasím... Až na jednu drobnost, nebýt socialismu, tak v dnešní době nemáme ani polovinu sítě, to si laskavě uvědomme... Jinak máš fakt pravdu DP Praha se neumí zatím chovat k zákazníkovi.Yvona píše:...
V provozu se přesvědčuji, že klienti nejsou pro DP důležití (viz info o výlukách, zrušení Xek, apod...) . Natož, aby pro klienty DP budoval po městě elektr.info tabule o časech příjezdů linek. Když se nad tím tak zamyslíme, tak trať na Barrandov je tak jediná, čím se můžeme chlubit, což je na hl.město hodně málo,ehm 17 let po revoluci.
Re: Doris
Jenže ČR není Německo. To jsem se přesvědčila v Cottbusu v sobotu, kdy jsme tam byli na výletě a bylo to spíše k n....í. Praha je hodně zaostalé město, co se týče MHD, i když se prezentuje, jako světový unikát (dnešní noviny Express, v kterých článek o tom "unikátu" bavil mě a mé kolegy).Bokša píše:Nevíte někdo, odkdy (a jestli vůbec) se budou montovat na zastávky informační tabule DORIS (nebo jak se ta věc jmenuje .
S velkou slávou je před lety namontovali na barrandovskou trať, ale nechápu, proč jsou např. na zastávce Hlubočepy (kde nastoupí tak 20 lidí za půlrok), ale nejsou např. na Andělu či SN, odkud lidé na Barrandov jezdí.
Ostatně nechápu, proč nejsou všude po centru, když v pohodě fungují na Malostranský. V Německu je maj (skoro) na každý zastávce....
V provozu se přesvědčuji, že klienti nejsou pro DP důležití (viz info o výlukách, zrušení Xek, apod...) . Natož, aby pro klienty DP budoval po městě elektr.info tabule o časech příjezdů linek. Když se nad tím tak zamyslíme, tak trať na Barrandov je tak jediná, čím se můžeme chlubit, což je na hl.město hodně málo,ehm 17 let po revoluci.
Tak vidím že to ještě nikoho nevzrušilo... Všimli jste si něčeho na náměstí republiky? Celé náměstí v rovině, dokonce i vozovka zmizela, i TT je oddělena jen symbolicky, ale nástupní ostrůvky mají SCHOD v POLOVINĚ ŠÍŘKY CHODNÍKU! Na koncích je sice "nájezd" pro vozíčkáře, jenže - uprostřed těch nájezdů je staniční sloupek! A to prosím v době bezbariérovosti a v týdnu mobility...
Re: Doris
protože to stojí moc peněz a až na pár blbejch remcavejch kaštanů stávající stav nikomu nevadí tak uvažuje DPBokša píše:Nevíte někdo, odkdy (a jestli vůbec) se budou montovat na zastávky informační tabule DORIS (nebo jak se ta věc jmenuje .
S velkou slávou je před lety namontovali na barrandovskou trať, ale nechápu, proč jsou např. na zastávce Hlubočepy (kde nastoupí tak 20 lidí za půlrok), ale nejsou např. na Andělu či SN, odkud lidé na Barrandov jezdí.
Ostatně nechápu, proč nejsou všude po centru, když v pohodě fungují na Malostranský. V Německu je maj (skoro) na každý zastávce....