Nevíte někdo, odkdy (a jestli vůbec) se budou montovat na zastávky informační tabule DORIS (nebo jak se ta věc jmenuje .
S velkou slávou je před lety namontovali na barrandovskou trať, ale nechápu, proč jsou např. na zastávce Hlubočepy (kde nastoupí tak 20 lidí za půlrok), ale nejsou např. na Andělu či SN, odkud lidé na Barrandov jezdí.
Ostatně nechápu, proč nejsou všude po centru, když v pohodě fungují na Malostranský. V Německu je maj (skoro) na každý zastávce....
Nástupní ostrůvky
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
Je to imho změna k horšímu. Dále k tématu: Miniatiurizace - DP-ARENA, Miniatiurizace - reakce - DP-ARENAI.am.good píše:Čuzz, když jsem si dnes přečetl úvodníček, tak jsem si vzpoměl, co sem chci napsat už nějakou dobu. Všimli jste si někdo, že v zastávce Vinohradské hřbitovy ZC jsou čísla linek výrazně menší, než je obvyklé?? To je jako nějaká změna pro lepší přehlednost, udělat to menší? Nevíte o tom někdo víc?
No, kdyby na Moráni u chodníku neparkovala auta, tak by řešení bylo.Ale když z jízdních pruhů jsou udělaná parkovišťátka, tak pak se nesmíme divit "že nic řešit nelze, jak říkají úřady"Radek píše:Už se to tady myslím obecně řešilo: spousta automobilových pruhů je nadstandardně široká, ovšem policie nechce povolovat jejich zúžení ve prospěch například tramvajového ostrůvku.
Pokud jde o Biskupcovu, není to jediná problematická zastávka. Zhruba stejně špatně je to na Moráni: významný přestupní a nástupní/výstupní bod, ostrůvek velice úzký, od přechodu uprostřed ulice nevede přístupová cesta, ostrůvek není bezbariérový, parkování automobilů a chodci, kteří se proplétají na refýž mezi nimi a tak dále. A nepletu-li se, tak v této oblasti už několik chodců zemřelo.