Martin píše:No nevím, nevím, MOpe...
Jak už píše Béďa, tak na "hrbaté" se rekonstruuje (například most přímo proti smyčce Hlubočepy). Navíc se má stát odklonovou trasou při stavbě koridoru podél Berounky. Dokonce se i uvažovalo o zvětnému vybudování kolejiště v Hlubočepích...
A s tou 232 mezi Lysou a Milovicemi už mi to příjde jako totální nesmysl, neboť jde o trať se špičkovým intervalem 30 minut, navíc do prudce se rozvíjejících Milovic, kam vlaky jezdí vytížené (pokud vím, tak busů tam moc nejezdí). A navíc se má trať stát součástí nové elektrifikované trati Praha-Lysá-Vlkava-Mladá Boleslav...
Milovice jsou také hovadina (dle mne), když jsem tam byl ke konci prázdnin, tak nejel jediný vlak, který by nebyl alespoň z poloviny plný.
Zrušení trati mi přijde jako nesmysl, možná tak zrušení osobní dopravy, ale to je v těchto dvou případech nesmysl. Stoupni si někdy na SN a počítej kolik lidí jezdí ve špičce směrem na Rudnou. Je jich opravdu hodně, někdy se v osmsetdesítce i stojí. 173 má to štěstí, že je to odklonová trasa k 171, takže tam i kdyby zrušili osobní dopravu, tak koleje zvostanou.
K odklonům: Koridor podél Berounky se má stavět stejně jako se nyní staví úsek Hostyvař - Uhříněves. Tudíž výluky jen jedné koleje, ale je možné, že se po hrbaté bude jezdit. Ve znovuzrození Hlubočep nevěřím...
210 zrušení nepředpokládám, také jezdí docela plná. Když jsem tam byl ve všední den, tak jezdí hodně lidí odpoledne z práce domů právě vlakem.
(Doufám, že se to dá číst, je toho nějak moc)