Noční linkové vedení - připomínky a návrhy
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Noční linkové vedení - připomínky a návrhy
Tak co vím (od OO) bylo několik návrhů změn:
- zrušit prodloužený provoz v Pá a So
- zkrátit interval noček na 20 min. se zrušením "čekaček" - garantovaných přestupů
- ovšem zachovat ujeté vozokilometry = minimálně o víkendu začít denní provoz později
Dohoda mezi MHMP, ROPIDEM a DPP nenastala (údajně díky argumentaci DPP, že přeci nebudou rušit spoje lidem jedoucím brzo ráno do práce, kvůli posílení spojů pro ožraly) - změny proto se nepředpokládají dříve než cca od ledna.
PS: Při intervalu 20 minut na nočních spojích je (jak již willyjeff psal) výhodnější zavedení 24 hodinového provozu na některých linkách než zachování speciálních nočních.
Musím podotknout, že toto jsem cca před rokem tady (v linkovém vedení) také uváděl a z tohoto předpokladu vycházel můj návrh změn linkového vedení o 9-ti linkách celodenních + 4 obvodových (provozovaných cca v době dnešního denního provozu = 4:30 - 0:30) + 3 (až 4) doplňkových (provozovaných jen v určitou denní dobu či jen dny = jako např. dnešní 4 či 6 jen v PD cca 5:00 - 20:00).
Jó a o tomto směru tlaků už hovořili mí instruktoři před třemi roky v základním kurzu!
- zrušit prodloužený provoz v Pá a So
- zkrátit interval noček na 20 min. se zrušením "čekaček" - garantovaných přestupů
- ovšem zachovat ujeté vozokilometry = minimálně o víkendu začít denní provoz později
Dohoda mezi MHMP, ROPIDEM a DPP nenastala (údajně díky argumentaci DPP, že přeci nebudou rušit spoje lidem jedoucím brzo ráno do práce, kvůli posílení spojů pro ožraly) - změny proto se nepředpokládají dříve než cca od ledna.
PS: Při intervalu 20 minut na nočních spojích je (jak již willyjeff psal) výhodnější zavedení 24 hodinového provozu na některých linkách než zachování speciálních nočních.
Musím podotknout, že toto jsem cca před rokem tady (v linkovém vedení) také uváděl a z tohoto předpokladu vycházel můj návrh změn linkového vedení o 9-ti linkách celodenních + 4 obvodových (provozovaných cca v době dnešního denního provozu = 4:30 - 0:30) + 3 (až 4) doplňkových (provozovaných jen v určitou denní dobu či jen dny = jako např. dnešní 4 či 6 jen v PD cca 5:00 - 20:00).
Jó a o tomto směru tlaků už hovořili mí instruktoři před třemi roky v základním kurzu!
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Stále to nevylučuje mojí větu: Vždycky bude bezpečnější, když půjde o jedno vozidlo. To je nevyvratitelné. A to bez ohledu na akčnost řidiče.9001 píše:Asi jako když zastřelili toho frajera v Hostivaři? Seděl od řidiče 4 nebo 5 sedaček....
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
To jako že s nima tráví čas i na koncích ? Nepřehánějj.9001 píše:Řidič stejně neuhlídá první a když vzadu bude mít hejno bezdomáčů, tak s tím stejně nic neudělá. A ono pojízdné ubytovny jsou i ty sola. Viz některé fotky na netu kolující...
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Agentura IPP či Palmovka to nebyla, kde jsem to zaslechl, nicméně jsem slyšel, že se pohrává s myšlenkou zrušení prodlouženého provozu o víkendech a tím pádem noční po 20min - v sole. Jenže jak už bylo řečeno, zatím nikdo nic neví a osobně to považuju za pokusný balonek vypuštěný buď Ropidem nebo magistrátem.
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Ano moc toho nevyřeší, ale smrdící houmlesáka vyhodí. Už proto že s ním přece nebudou jezdit.9001 píše:Přece se tu pořád proklamuje jak MP toho moc nevyřeší a stejně nejsou ve všech vozech...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Asi jako když zastřelili toho frajera v Hostivaři? Seděl od řidiče 4 nebo 5 sedaček.
Znovu opakuji. To opravdu není problém, když jezdí prakticky do půl druhé soupravy a k tomu v ty nejrušnější dny??
Znovu opakuji. To opravdu není problém, když jezdí prakticky do půl druhé soupravy a k tomu v ty nejrušnější dny??
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Vždycky bude bezpečnější, když půjde o jedno vozidlo. To je nevyvratitelné. A to bez ohledu na akčnost řidiče.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Přece se tu pořád proklamuje jak MP toho moc nevyřeší a stejně nejsou ve všech vozech...7080 píše:Jenže, když je na voze hlídka MP, tak ten jeden vůz uhlídá, druhý vůz už ne.9001 píše: Takže to zkusím položit znovu. Je to opravdu rozdíl? Řidič stejně neuhlídá první a když vzadu bude mít hejno bezdomáčů, tak s tím stejně nic neudělá. A ono pojízdné ubytovny jsou i ty sola. Viz některé fotky na netu kolující...
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Jenže, když je na voze hlídka MP, tak ten jeden vůz uhlídá, druhý vůz už ne.9001 píše: Takže to zkusím položit znovu. Je to opravdu rozdíl? Řidič stejně neuhlídá první a když vzadu bude mít hejno bezdomáčů, tak s tím stejně nic neudělá. A ono pojízdné ubytovny jsou i ty sola. Viz některé fotky na netu kolující...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Takže to zkusím položit znovu. Je to opravdu rozdíl? Řidič stejně neuhlídá první a když vzadu bude mít hejno bezdomáčů, tak s tím stejně nic neudělá. A ono pojízdné ubytovny jsou i ty sola. Viz některé fotky na netu kolující...gabuliatko píše:protože by se z 2. vozů staly pojízdné ubytovny9001 píše:MOp: Proč by měli jezdit jenom kachny a škodovky?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
protože by se z 2. vozů staly pojízdné ubytovny9001 píše:MOp: Proč by měli jezdit jenom kachny a škodovky?
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Si pamatuju, celkem nedávno tu někdo psal "ověřenou zprávu z ROPIDu", že na základě přepravních průzkumů (přecpané spoje) se od září budou dávat soupravy či jejich ekvivalenty na dvě nejvytíženější linky (51,59). Teď nemůžu konkrétní příspěvek dohledat, nevím, kdo ho psal, a podle klíčových slov mi to vždy vyhodí tisíc příspěvků... je to tak měsíc, dva zpátky, nedlouho po tom, co vyšly ty výsledky přepravních průzkumů.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Spíš agentura IPP nebo Palmovka A nemá v tomhle směru náhodou hlavní slovo ROPID popřípadně politické tlaky z Magistrátu?
MOp: Proč by měli jezdit jenom kachny a škodovky?
1) hodně řidičů má v noci hadr, takže je jim celkem jedno co se děje i v sole.
2) Jaký je rozdíl mezi 9 co projíždí po půlnoci přes VN v soupravě a soupravě třeba na 52? Dnes už i vlastně na prodloužených denních spojích.
3) Když se něco bude dít v zadním článku kachny pochybuji, že si toho řidič všimne. U 14T už tuplem a i kdyby tak pochybuji, že by to šel nějak řešit. (v tomhle se mu naprosto nedivím.)
MOp: Proč by měli jezdit jenom kachny a škodovky?
1) hodně řidičů má v noci hadr, takže je jim celkem jedno co se děje i v sole.
2) Jaký je rozdíl mezi 9 co projíždí po půlnoci přes VN v soupravě a soupravě třeba na 52? Dnes už i vlastně na prodloužených denních spojích.
3) Když se něco bude dít v zadním článku kachny pochybuji, že si toho řidič všimne. U 14T už tuplem a i kdyby tak pochybuji, že by to šel nějak řešit. (v tomhle se mu naprosto nedivím.)
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Momentálně je to kachna, pravděpodobně k tomu dojde až od prosince, ale je to věštění z křišťálové koule. Je to jedna z možných variant, ale protože ani pomazaní v podniku nevědí, co se urodí v hlavách vrchního organizátora provozu, potažmo u vlastníka podniku, tak zatím zůstává stávající stav.Pavel Vrtiška píše:Ahoj, mezi řidiči se šušká, že by od 1.9.2011 měly všechny noční linky začít jezdit v soupravách(2 krát T3/T6,KT8,14T,15T) a také,že se má zrušit stanice Lazarská a interval zkrátit ze 30min na 20. Ví někdo, co je na tom pravdy?
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Jó, o těch intervalech 20 minut se mluví, ale většinou jsou to zprávy z agentury JPP. Ovšem o dvojicích, případně KT a škodovkách se nikde nemluví