Přece neřekne jeden z nich, že jel na stůj. I když provoz světel je dost nespolehlivý - světla vypadávají určitě nepadnou volna proti sobě.MM-Mikulovsky píše:Právě teď informovala TV Prima, že Drážní inspekce vyšetřuje zastavení dvou tramvají proti sobě na jednokolejce na Rámusáku, což se mělo stát cca ve 3/4 na devět večer (kdy - včera?).
Oba řidiči měli tvrdit, že při vjezdu měli volno!
Jednokolejky
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
Re: Jednokolejky
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jednokolejky
Právě teď informovala TV Prima, že Drážní inspekce vyšetřuje zastavení dvou tramvají proti sobě na jednokolejce na Rámusáku, což se mělo stát cca ve 3/4 na devět večer (kdy - včera?).
Oba řidiči měli tvrdit, že při vjezdu měli volno!
Oba řidiči měli tvrdit, že při vjezdu měli volno!
Re: Jednokolejky
Já souhlasím, myslím, že z toho děláš přílišnou vědu.
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jednokolejky
Jak říkám, Milane - vědecky, moc vědecky. Prostě jeď jak jeď, ono to nějak vyjde.MM-Mikulovsky píše:Pokud hází vozy při cestě z konečné k Poliklinice Modřany, tak jedou asi špatnou technikou jízdy (Tak jako mnozí kolegové, cca půl na půl odbrzdím/lehce našlápnu jízdu a využívám spádu s váhou vozidla, které následně držím pod brzdou a možná proto vozy "sedí" - viz. sdělení z loňského školení). Když často jedu pod brzdou, tak sotva plnou rychlostí - ovšem život není peříčko, ale je o kompromisech a všichni cestující chtějí někam dojet (často stihnou nějaký přípojný BUS např. ZC u Nádr. či Polikliniky v Modřanech), takže nejčastěji (dle vozu, času - např. jel-li těsně přede mnou spoj jiné linky nechávám si "jej ujet" atd.) mimo výše jmenovaná kritická místa jedu cca 50 +/- 5km, v nich cca o 10km míň.
PS: Nejproblematičtější úseky pro "házení" s RPéčky jsou vyjmenovány podle procenta výskytu (a částečně rychlosti) nesnesitelnosti (v 1. hází všechny, v posledních dvou cca jen 1/4 - ovšem možná je to i tím, že pod mosty najíždím pod brzdou, aby PTG "měl krapek víc času" na složení). Ovšem naše rozpory ve výskytu se liší třeba také protože: 1.) Každý z nás „má větší štěstí“ na vozy v opačném stavu (každé RP je originál) - statistiku si o něm a číslech vozů skutečně nevedu. 2.) Každý člověk (a tedy i mi dva) má „hranici ustání“ (s držením i bez, které se dle PP nemá) někde jinde. Protože to vím, tak využívám nastavení zpětného zrcátka do vozu. 3.) Nazýváme "modřanskou TT" rozdílně dlouhý úsek.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1183
- Registrován: 28.8.2007 9:37
- Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jednokolejky
konečně správný úhel pohledu
http://www.tunelblanka.cz/pic_fotogaler ... photo=7513
http://www.tunelblanka.cz/pic_fotogaler ... photo=7514
a nějaké další http://www.tunelblanka.cz/aktualni-vyvo ... allery=273
http://www.tunelblanka.cz/pic_fotogaler ... photo=7513
http://www.tunelblanka.cz/pic_fotogaler ... photo=7514
a nějaké další http://www.tunelblanka.cz/aktualni-vyvo ... allery=273
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jednokolejky
chemik87: Minimálně do Braníka jezdím jako cestující pomalu častěji než řidič - asi si tam a dál nejel nikdy jako jedno z toho s KT (starým i reko) či 14T - několikrát jsem viděl (i vyzkoušel), že obě skutečně sedí i v 60-ti (u 14T samozřejmě jen rychlost odhaduji z mého poznání jí). Co vím o T6A5, tak ty by asi lítali všechny (ale s těmi jsem se tam nikdy nesvezl - byť loni byla možnost při převlékání linek 10 a 17). Klasiky od odklonění 16 na Řepy, tam také nejezdí (S těmi však 60 udržíš jedině při špatné technice jízdy - při správné ti příprava brzdy ve výběhu rychlost ustálí maximálně někde kolem 50-ti. Ovšem pamatuji si, že většinou v té rychlosti "seděli" i v místech kde RP nikoliv.) a RP lítají skutečně kus od kusu a od různé rychlosti v rozmezí až 30km v jednotlivých úsecích (zejména to je mezi zastávkami Belárie a Černý Kůň - oběma směry, před Nádr. Modřany ZC, pod Barrandovským mostem DC a pod železničním mostem v Braníku ZC i DC). Jinak co vím na mostě u Nádr. Modřany vždy byla nějaká OR a za ním je 50 (TT není na samostatném tělese). Pokud hází vozy při cestě z konečné k Poliklinice Modřany, tak jedou asi špatnou technikou jízdy (Tak jako mnozí kolegové, cca půl na půl odbrzdím/lehce našlápnu jízdu a využívám spádu s váhou vozidla, které následně držím pod brzdou a možná proto vozy "sedí" - viz. sdělení z loňského školení). Když často jedu pod brzdou, tak sotva plnou rychlostí - ovšem život není peříčko, ale je o kompromisech a všichni cestující chtějí někam dojet (často stihnou nějaký přípojný BUS např. ZC u Nádr. či Polikliniky v Modřanech), takže nejčastěji (dle vozu, času - např. jel-li těsně přede mnou spoj jiné linky nechávám si "jej ujet" atd.) mimo výše jmenovaná kritická místa jedu cca 50 +/- 5km, v nich cca o 10km míň.
PS: Nejproblematičtější úseky pro "házení" s RPéčky jsou vyjmenovány podle procenta výskytu (a částečně rychlosti) nesnesitelnosti (v 1. hází všechny, v posledních dvou cca jen 1/4 - ovšem možná je to i tím, že pod mosty najíždím pod brzdou, aby PTG "měl krapek víc času" na složení). Ovšem naše rozpory ve výskytu se liší třeba také protože: 1.) Každý z nás „má větší štěstí“ na vozy v opačném stavu (každé RP je originál) - statistiku si o něm a číslech vozů skutečně nevedu. 2.) Každý člověk (a tedy i mi dva) má „hranici ustání“ (s držením i bez, které se dle PP nemá) někde jinde. Protože to vím, tak využívám nastavení zpětného zrcátka do vozu. 3.) Nazýváme "modřanskou TT" rozdílně dlouhý úsek.
PS: Nejproblematičtější úseky pro "házení" s RPéčky jsou vyjmenovány podle procenta výskytu (a částečně rychlosti) nesnesitelnosti (v 1. hází všechny, v posledních dvou cca jen 1/4 - ovšem možná je to i tím, že pod mosty najíždím pod brzdou, aby PTG "měl krapek víc času" na složení). Ovšem naše rozpory ve výskytu se liší třeba také protože: 1.) Každý z nás „má větší štěstí“ na vozy v opačném stavu (každé RP je originál) - statistiku si o něm a číslech vozů skutečně nevedu. 2.) Každý člověk (a tedy i mi dva) má „hranici ustání“ (s držením i bez, které se dle PP nemá) někde jinde. Protože to vím, tak využívám nastavení zpětného zrcátka do vozu. 3.) Nazýváme "modřanskou TT" rozdílně dlouhý úsek.
Re: Jednokolejky
Trochu s tebou Milane souhlasím, akorát tuhle větu bych upravil asi do této podoby:MM-Mikulovsky píše:Jinak v Modřanech až na pár určitých míst všechny tramvaje "drží" i v 60km/h.
Jinak v Modřanech až na pár určitých míst všechny tramvaje "lítaj" už ve 40km/h.
Probůh, chceš mi snad tvrdit, že tam všude lítáš plnou silou?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jednokolejky
Co tu po několikáté vnucuješ 50 do oblouků - ta byla myšlena bez vyvěšení OR pro Letnou (tak jako 60 pro vlastní Rámusák - rovná trať na samostatném tělese)! Jinak v Modřanech až na pár určitých míst všechny tramvaje "drží" i v 60km/h. V těch konkrétních místech "lítají" jen některé a každá od jiné rychlosti (bylo by to maximálně na OR pro určité typy - tak jak je ve středu Barrandovské estakády). Jinak snad již na jednom z loňských školení byli řidiči poučováni, že "házení ze strany na stranu" je ve stejné rychlosti znatelně menší pod mírným "nášlapem" (nejsou dnes jen pedály) jízdy či brzdy než při jízdě výběhem. Dle mé zkušenosti to opravdu funguje, ale nesmí se samozřejmě zrychlovat - to by se negovalo!9001 píše: Jenom ***** vlítne do oblouku typu Trojská 50km/h. Jenom ***** to valí 60 v Modřanech....
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jednokolejky
Tak to zase bude řešit drážní inspekce, dostane se tam 40 na celou trasu a bude vymalováno...gabuliatko píše:A že se takovejch najde ...9001 píše:Jenom ***** to valí 60 v Modřanech když i on sám se musí v kabině držet.
- HoFi
- Uživatel
- Příspěvky: 255
- Registrován: 29.11.2009 9:59
- Bydliště: Stejně nikoho nezajímá, kde bydlím
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jednokolejky
To sem zvědav kolik jich tam bude zejtra při naší ZJ...krtinek píše:Pěkné, to by člověk neřek, co se tam vyrojí šotoušů ...jak mravenci na kostku cukruFořtík píše:nějaké video z provozu
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Jednokolejky
A že se takovejch najde ...9001 píše:Jenom ***** to valí 60 v Modřanech když i on sám se musí v kabině držet.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jednokolejky
A je tam zase od Holešovic až na Hercovku ta príma "meluzína"
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jednokolejky
A to je tvůj problém. Hrabeš se klackem v exkrementu a ten začne ještě víc smrdět. Jenom ***** vlítne do oblouku typu Trojská 50km/h. Jenom ***** to valí 60 v Modřanech když i on sám se musí v kabině držet. Jde o to, že tohle by mělo docházet řidičům i bez OR, ale jak je vidět. jiná cesta asi neníMM-Mikulovsky píše:Kdybych to nevěděl, tak jsem tam nenapsal "můžu až..."! A nebyla by ani místa, kde zdaleka nedosahuji, dle stavu TT a hlavně jednotlivého vozu max. povolených rychlostí. Ovšem život je o kompromisech - čili např. 20km (a méně) po Podolském nábřeží (a jemu podobných TT) jsem snad ještě nikdy mimo OR nejel. Kdyby jo, tak za směnu odjezdím polovinu daných kilometrů (koleček).9001 píše:MM a 60km/h. Nevíš náhodou, že 50/60 je nejvyšší dovolená rychlost?? Že můžeš neznamená, že musíš Taky se musíš přizpůsobit trati a vozu
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Jednokolejky
nepřehánějMM-Mikulovsky píše:čili např. 20km (a méně) po Podolském nábřeží (a jemu podobných TT) jsem snad ještě nikdy mimo OR nejel. Kdyby jo, tak za směnu odjezdím polovinu daných kilometrů (koleček).
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jednokolejky
Pěkné, to by člověk neřek, co se tam vyrojí šotoušů ...jak mravenci na kostku cukruFořtík píše:nějaké video z provozu