To mě taky zajímá, ale zas bych to nepřeháněl - pokud by se nesměl udělat kaliforňan na bezžlábkových kolejnicích, určitě by se mohl použít přechodový prvek z bezžlábkové na žlábkovouMM-Mikulovsky píše:Může se kalifornien užít na bez žlábkových kolejnicích? (...)v opačném případě by nešlo ukončit linku 9 za zastávkou Motol.
Vypravení vozů
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vypravení vozů
-
- Uživatel
- Příspěvky: 263
- Registrován: 07.1.2007 15:10
Re: Vypravení vozů
JŘ pro výše zmíněné linky na portálu jsou, pouze na ně zatím neexistuje odkaz ze seznamu linek. Ale naprosto nejdostupnější informace, a tedy i odpovědi na všechny nejasnosti, jsou na http://www.ropid.cz. Ačkoli na tuto organizaci leckdo nadává, pořád je to organizátor dopravy, takže doporučuji jeho stránky sledovatMM-Mikulovsky píše: opocenskylukas: Vzhledem k tomu, že chybí JŘ od 1.9. pro linky 1, 9, 10, 15, 18, 20, 24 a 25, tak jsem přesvědčen, že není ještě úplně jasné následující:
1.) jestli se otevře TT od Anděla jen po vozovnu Motol či někam dále (linky 9 a 10)
2.) jestli se okamžitě po otevření Národní třídy a Spálené ihned nezavře Botanická zahrada, čili úsek mezi Karlákem/Morání a Albertovem (linky 18 a 24)
3.) Kudy, po otevření Hradčanské s přilehlou křižovatkou do ul. Badeniho, pojedou linky 1, 15 a 25 - budou moci projet přes Letnou, ale kvůli objíždění pokračující (a díky propadu se jistě vůbec neví jak dlouho ještě) výluky Prašný most - Vozovna Střešovice (ul. U Brusnice) budou muset Hradčanskou stejně dále míjet. Pořídí se jim náhradní zastávky a kde - aby spoje jedoucí mezi Malostranskou a Vítězného náměstí měli Hradčanskou 2x? Či se posunou blíže k Hradčanské zastávky Chodkovy sady, jenž by byly dočasně přestupní mezi spoji Letná-Pražský hrad a Malostranská-Vítězné náměstí?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vypravení vozů
7080: Furt nechápu co brání předeponování alespoň cca 1/4 wan na PA a další do KO - vždyť je to RP a tedy musí jejich údržbu zvládnout i depáci v těchto dvou vozovnách.
Mělo by to dvě výhody:
1.) Konzervativní VO kolegové by neměli důvod prskat, že o víkendu se sólo wanami jezdí na linkách na druhém konci Prahy, kde normálně nejezdí a tedy je moc neznají.
2.) Všechny garance NP by na lince 11 mohly být z PA (místo dosavadní 14T z MO v týdnu a od září nově o víkendu wany až z VO) + nové na lince 6 a na linky 17 a 24 z KO (místo dosud nejběžněji vypravovaných nízkých KT případně 14T z HL) - čímž by se ušetřilo za mnohem delší výjezdové/zatahovací trasy NP spojů z těchto čtyř linek.
opocenskylukas: Vzhledem k tomu, že chybí JŘ od 1.9. pro linky 1, 9, 10, 15, 18, 20, 24 a 25, tak jsem přesvědčen, že není ještě úplně jasné následující:
1.) jestli se otevře TT od Anděla jen po vozovnu Motol či někam dále (linky 9 a 10)
2.) jestli se okamžitě po otevření Národní třídy a Spálené ihned nezavře Botanická zahrada, čili úsek mezi Karlákem/Morání a Albertovem (linky 18 a 24)
3.) Kudy, po otevření Hradčanské s přilehlou křižovatkou do ul. Badeniho, pojedou linky 1, 15 a 25 - budou moci projet přes Letnou, ale kvůli objíždění pokračující (a díky propadu se jistě vůbec neví jak dlouho ještě) výluky Prašný most - Vozovna Střešovice (ul. U Brusnice) budou muset Hradčanskou stejně dále míjet. Pořídí se jim náhradní zastávky a kde - aby spoje jedoucí mezi Malostranskou a Vítězného náměstí měli Hradčanskou 2x? Či se posunou blíže k Hradčanské zastávky Chodkovy sady, jenž by byly dočasně přestupní mezi spoji Letná-Pražský hrad a Malostranská-Vítězné náměstí?
Teď jsem si uvědomil - Může se povrchová spojka kalifornien užít i na bez žlábkových kolejnicích? Pokud se TT do Řep neotevře celá, tak by v opačném případě nešlo, proti květnovému začátku výluky, ukončit linku 9 až za zastávkou Motol.
Mělo by to dvě výhody:
1.) Konzervativní VO kolegové by neměli důvod prskat, že o víkendu se sólo wanami jezdí na linkách na druhém konci Prahy, kde normálně nejezdí a tedy je moc neznají.
2.) Všechny garance NP by na lince 11 mohly být z PA (místo dosavadní 14T z MO v týdnu a od září nově o víkendu wany až z VO) + nové na lince 6 a na linky 17 a 24 z KO (místo dosud nejběžněji vypravovaných nízkých KT případně 14T z HL) - čímž by se ušetřilo za mnohem delší výjezdové/zatahovací trasy NP spojů z těchto čtyř linek.
opocenskylukas: Vzhledem k tomu, že chybí JŘ od 1.9. pro linky 1, 9, 10, 15, 18, 20, 24 a 25, tak jsem přesvědčen, že není ještě úplně jasné následující:
1.) jestli se otevře TT od Anděla jen po vozovnu Motol či někam dále (linky 9 a 10)
2.) jestli se okamžitě po otevření Národní třídy a Spálené ihned nezavře Botanická zahrada, čili úsek mezi Karlákem/Morání a Albertovem (linky 18 a 24)
3.) Kudy, po otevření Hradčanské s přilehlou křižovatkou do ul. Badeniho, pojedou linky 1, 15 a 25 - budou moci projet přes Letnou, ale kvůli objíždění pokračující (a díky propadu se jistě vůbec neví jak dlouho ještě) výluky Prašný most - Vozovna Střešovice (ul. U Brusnice) budou muset Hradčanskou stejně dále míjet. Pořídí se jim náhradní zastávky a kde - aby spoje jedoucí mezi Malostranskou a Vítězného náměstí měli Hradčanskou 2x? Či se posunou blíže k Hradčanské zastávky Chodkovy sady, jenž by byly dočasně přestupní mezi spoji Letná-Pražský hrad a Malostranská-Vítězné náměstí?
Teď jsem si uvědomil - Může se povrchová spojka kalifornien užít i na bez žlábkových kolejnicích? Pokud se TT do Řep neotevře celá, tak by v opačném případě nešlo, proti květnovému začátku výluky, ukončit linku 9 až za zastávkou Motol.
Re: Vypravení vozů
No nevím, jestli je to, že jsme přišli o část 22 zrovna kladná změna.opocenskylukas píše:na webu DPP se konečně objevily jízdní řády některých linek tramvají:
mezi kladné změny patří to že na 7 a 11 budou nově i o víkendu garance.
a také to že Vokovice přišli o garance na 22 které nově bude jezdit Motol.
Také někteří konzervativní kolegové budou prskat, až budou hledat zastávky linky 7 a 11, které máme o víkendech
-
- problémový jedinec
- Příspěvky: 436
- Registrován: 27.3.2009 19:40
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vypravení vozů
na webu DPP se konečně objevily jízdní řády některých linek tramvají:
mezi kladné změny patří to že na 7 a 11 budou nově i o víkendu garance.
A mezi další změny patří to že již nově o víkendu garance na 22 o víkendu nebudou jezdit Vokovice ale Motol.
mezi kladné změny patří to že na 7 a 11 budou nově i o víkendu garance.
A mezi další změny patří to že již nově o víkendu garance na 22 o víkendu nebudou jezdit Vokovice ale Motol.
Naposledy upravil(a) opocenskylukas dne 21.8.2010 11:56, celkem upraveno 1 x.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Vypravení vozů
T6A5 do Řep jezdit budou.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6713
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vypravení vozů
Je snaha aby 14T vyhověly a ty, které známku mít nebudou, můžou být v HL než jí získají. Sice to taky neni extra řešení vzhledem k blízkosti Poděbradský, ale je to lepší než nic.
Kompatibilitu výklopných dveří a vysokých obrubníků má předpokládam DCT ošéfovanou, už jen kvůli předchozím problémům s Radlicemi...
Kompatibilitu výklopných dveří a vysokých obrubníků má předpokládam DCT ošéfovanou, už jen kvůli předchozím problémům s Radlicemi...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 209
- Registrován: 09.5.2009 18:15
Re: Vypravení vozů
Napadlo mě pár věcí:
Po dokončení rekonstrukce Plzeňské ulice bude muset vozovna motol mít všechny vozy "s nálepkou S49". Jde to vůbec zaručit?
A pak jsem si všiml velmi vysokých nástupních ostrůvků, které jsou pro mě pozitivní změnou, ALE jak se zde bude "líbit" vozům T6A5?
Jsou nějaké plány, kam přesunout T6A5 kdyby prosě do Řep nemohly? V Motole je skladovat by byla asi blbost. A co s vozy 14t, které nebudou mít "nálepku"?
PS: nerejpu jen jsem zvědavej
Po dokončení rekonstrukce Plzeňské ulice bude muset vozovna motol mít všechny vozy "s nálepkou S49". Jde to vůbec zaručit?
A pak jsem si všiml velmi vysokých nástupních ostrůvků, které jsou pro mě pozitivní změnou, ALE jak se zde bude "líbit" vozům T6A5?
Jsou nějaké plány, kam přesunout T6A5 kdyby prosě do Řep nemohly? V Motole je skladovat by byla asi blbost. A co s vozy 14t, které nebudou mít "nálepku"?
PS: nerejpu jen jsem zvědavej
- tramvajka
- Uživatel
- Příspěvky: 769
- Registrován: 11.8.2009 16:43
- Bydliště: Bohužel už u "S7"
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vypravení vozů
Dnes jich tam bylo... Minimálně 2, z toho jednou jsem jel...rhomosapienc píše:Dnes na lince 10 pořadí 6 T3R.Plf 8267+8572
-
- Uživatel
- Příspěvky: 193
- Registrován: 27.4.2006 22:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vypravení vozů
Dnes na lince 10 pořadí 6 T3R.Plf 8267+8572
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vypravení vozů
pawel: Tebou uváděné přeplněné první noční spoje z Pá na So a ze So na Ne jsou důvodem mého prosazování, aby s uvažovaným (nevím jak je daleko oficiální schvalování) prodloužením provozu metra v oněch nocích o hodinu byl taktéž posunut provoz noční povrchové dopravy, jenž by začal a skončil také o hodinu později i za cenu ranního hodinového překryvu s provozem metra (samozřejmě až na BUS linky jedoucí v jeho směru). Vyřešilo by to nejen přeplněnost tebou uváděných spojů TRAM cca po 0:30 z Lazarské dnes zajišťovaných sóly, ale i by to ubralo na druhé straně "vzduchovozičů" - což jsou dnes první denní spoje o sobotách a nedělích, které by právě dle mne měli hlavně začínat později - tak brzo o víkendu jede do práce oproti pracovním dnům minimum lidí (naopak i hrozí, že čerstvě vypravenou TRAM znečistí společensky unavený cestující navracející se z dlouhé zábavy domů) a samozřejmě řidičům TRAM se jde do práce o víkendu tak brzo s vědomím právě uvedených skutečností minimálně dvakrát neradostněji než normálně (osobně říkám, že to je přímo vopruz).
Re: Vypravení vozů
úterý 6.7., pražský hrad, linka 1 směr petřiny, čas cca 6.50, stupeň 3-4. dále většina nočních linek v centru a blízkém okolí - první spoje o nocích pá/so a so/ne.gabuliatko píše:Mohl by někdo vyfotit v neděli ráno sólo, ve kterém se někdo nedobrovolně tísní ? Nějak si tuto situaci nedovedu představit. Prosím nepřehánějte.pawel píše:... ale tísnit se v sóle v neděli ráno ...
nicméně, abychom to trochu zlehčili - nevidím to jako nějakou katastrofu, ale rozhodně to MHD na popularitě nepřidá, když jedu na petřiny z MA v neděli ráno 20 minut ve stoje. toť vše.
Re: Vypravení vozů
já jsem obecně spíš pro prázdnější tramvaje. ve špičce v centru je to pochopitelné a lidi to skousnou, protože to je plno všude. ale tísnit se v sóle v neděli ráno když ulice (silnice) zejí prázdnotou mi připadá jako výsměch všech pokusům udělat MHD atraktivní. a sóla podle mě nepatří nikam jinam než na současnou 2, 21 a možná 15.
Re: Vypravení vozů
Z Petřin se dá na metro také linkou 18 na Malostranskou. Spíš je to o tom, že si lidi zvykli na prázdné tramvaje o víkendu a teď, když je trochu plnější, tak řvou. Přitom v pracovní den, když si nesednete, tak vám to divné nepřijde.pawel píše:od metra na petřiny? a kudy? mně osobně by teda stání v sedm hodin ráno v neděli asi pěkně otrávilo, kór když se od metra jede nějakých 20 minut. aneb šup do auta..OMH píše:Ale kvůli pár spojům na konci prodlouženého víkendu bez dvojice nedával. Ono kdo chce za každou cenu sedět, může zvolit jinou trasu.
Na jednu stranu se tu probírá, kde a jak vozí tramvaje vzduch a když jede konečně plnější, taky je to špatně
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vypravení vozů
Pawel: No nevím, třeba v zimě bude dobrovolně stojících podstatně více
A pokud solo nechytí konec nějaké akce a nebo bandu turistů tak není problém.
A pokud solo nechytí konec nějaké akce a nebo bandu turistů tak není problém.