Stránka 3 z 30

Re: T3R.PV

Napsal: 13.6.2008 17:57
od 7045
Dnes okolo 11. hodiny na zkušební jízdě 8259, potkána na Vinici

Re: T3R.PV

Napsal: 13.6.2008 17:55
od JANEK L.
Koukám, že se nám bývalé motolské T3R.PV opět stěhují, tentokrát do Hloubětína. :( 8151-8154 jsou do Hloubětína zapůjčeny nebo už to bude jejich nový domeček?

Re: T3R.PV

Napsal: 13.6.2008 17:34
od MOp
Tak proto jezdila 8251 v poslednich dnech na 705/2 solo.. Dnes tam byla 8255.

Re: T3R.PV

Napsal: 13.6.2008 16:05
od demon
V Hloubětíně už by měla být celá čtveřice nejstarších Krnovů 8151-8154, takže stabilní souprava 8251+8151 je definitivně minulostí.

Re: T3R.PV

Napsal: 09.2.2008 20:26
od Beatlesák
Taky furt neprší a tramvaj má stěrače zcela běžně, tak čemu se divíš. #-o

Edit: Ale radši bych počkal co poví někdo znalý.

Re: T3R.PV

Napsal: 09.2.2008 20:18
od Karosák
I.am.good píše:
dušan píše:zcela překvapivě #-o ti napíšu, že je to opravdu zásuvka na 220V, používá se pro údržbu na připojení spotřebičů na elektriku :lol:
A bohužel pro některé (tramvajáky) je tak šikovně udělaná, že 1) musíš mít klíč pro zapnutí 230V a 2) jev chodu pouze v době stání vozidla (i když máš klíč sepnutý neustále).
Jev číslo 2) je jednoduše vysvětlitelný - zásuvka je napojena na síť ventilátorů...
Páááni, to jsou vymoženosti. No ale, když je s tím takový prudy, není to trochu na "kvrdlačku"? Nepředpokládám, že by při stání ve smyčce bylo potřeba v tramvaji třeba luxovat, nebo něco vrtat. Když už se nějaký servis provádí, tak spíš v nějakém zázemí, kde je 230VAC k dispozici normálně ze sítě ne? Ale já jsem pro každou legraci, takže ať tam klíďo jsou, stejně je kvůli mě nikdo dávat pryč nebude :-W. Tak spíš by mě zajímalo jestli ji někdy někdo použil (používá), popř. k čemu :?:

Re: T3R.PV

Napsal: 08.2.2008 22:31
od I.am.good
dušan píše:zcela překvapivě #-o ti napíšu, že je to opravdu zásuvka na 220V, používá se pro údržbu na připojení spotřebičů na elektriku :lol:
A bohužel pro některé (tramvajáky) je tak šikovně udělaná, že 1) musíš mít klíč pro zapnutí 230V a 2) jev chodu pouze v době stání vozidla (i když máš klíč sepnutý neustále).
Jev číslo 2) je jednoduše vysvětlitelný - zásuvka je napojena na síť ventilátorů chlazení. Ty při jízdě dostávají od statického měniče 400V a jedou naplno. Po zastavení ještě chvíli jedou (vypíná teplotní čidlo v kontejnerech, takže doba je pokaždé jiná - jednou na zkušební jízdě mi ventilátory ani jednou neztichly v úseku Levského - Podolská vodárna, ale to přede mnou nic nejelo.. :) ), následně padají na nějakých 100V, čili se zpomalí. Ovšem ani jedno z těchto napětí se pro zásuvku nehodí, takže automatika při těchto stavech drží elektronicky zásuvku odpojenou. Při otočení klíčku v zámku a splněných podmínkách (stání, kontejnery "vychlazené) statický měnič začne dodávat cca 230V. Bezpečně se to pozná podle zvýšeného hukotu ventilátorů (jelikož jsou na stejné síti, tak se také rozeběhnou, ač úplně zbytečně..). Ovšem při zadání jízdy se zásuvka opět automaticky odpojí.
Proto je tato zásuvka v podstatě pro řidiče nepoužitelná, neboť jí jde během služby využít jen na konečných, nebo pulzovitě i na trati, což se ovšem hodí maximálně tak na nabíjení mobilního telefonu. Nepletu-li se ovšem, tak řidiči stejně mají z bezpečnostních důvodů manipulaci s tímto zakázanou :wink:

Re: T3R.PV

Napsal: 08.2.2008 21:54
od dušan
Karosák píše:Tak a hurá na můj 1. přiblblý dotaz: V kokpitu T3R.P(i V), je vlevo za řidičem, pár centimetrů za jeho loktem přidělaná o okenního skla na sešikmené ploše bílá krabička, do které vede "husí krk" a vypadá jako zásuvka na 230V co se přidělává na fasádu. To je ale asi kravina, a já jsem si vždycky přál vědět, k čemu ta bílá krabička je... 8-[
zcela překvapivě #-o ti napíšu, že je to opravdu zásuvka na 220V, používá se pro údržbu na připojení spotřebičů na elektriku :lol:

Re: T3R.PV

Napsal: 08.2.2008 21:51
od Karosák
Tak a hurá na můj 1. přiblblý dotaz: V kokpitu T3R.P(i V), je vlevo za řidičem, pár centimetrů za jeho loktem přidělaná o okenního skla na sešikmené ploše bílá krabička, do které vede "husí krk" a vypadá jako zásuvka na 230V co se přidělává na fasádu. To je ale asi kravina, a já jsem si vždycky přál vědět, k čemu ta bílá krabička je... 8-[

Re: T3R.PV

Napsal: 06.2.2008 18:53
od DavidD
pawel píše:8174 má lehce obutý přední podvozek. jezdí jako 2.vůz, dnes na 22.
8183 taky

Re: T3R.PV

Napsal: 06.2.2008 18:08
od pawel
8174 má lehce obutý přední podvozek. jezdí jako 2.vůz, dnes na 22.

Re: T3R.PV

Napsal: 02.2.2008 17:13
od DavidD
fricoolinek2 píše:Teď už teda v Motole není ani jedno RP.V? A ten přesun probíhá tak, že ráno ještě vyjede normálně jako motolský pořadí a večer zatáhne již do Vokovic?
To myslím, že ne. To se dělá většinou jen při výlukách vozoven.

Re: T3R.PV

Napsal: 02.2.2008 17:12
od Pepa
Myslim, že z tabulky motolských vozů je to jasné...

Přesuny vozů zajišťují manipulační řidiči z depa během dne nebo v noci.

Re: T3R.PV

Napsal: 02.2.2008 17:08
od fricoolinek2
Teď už teda v Motole není ani jedno RP.V? A ten přesun probíhá tak, že ráno ještě vyjede normálně jako motolský pořadí a večer zatáhne již do Vokovic?

Re: T3R.PV

Napsal: 30.1.2008 20:07
od Vašek
Možná si to přehlídl, ale napsal jsem ...zbyly pouze vozy 8165-8168, takže i 8167+8 :)[/quote]

Jsem *****, omlouvám se. :oops: