Neříkám, že zrovna mě vadí schody, ale na rozdíl T3 a jejich odvozeniny je 14 T moderní vůz byť s určitými nedostatky. Prostě jsme se tady namlsali a teď hurá zpět na staré vozy osvědčené vozy.
Přece jen nové vozy musí jezdit po nové trati.
Podle mělo dojít k rovnoměrnému rozložení NP a VP vozů mezi páteřní linky byt i za cenu, ve špičce, zkrácení intervalu z důvodu kapacity 14T. Na linku 22 by se NP vůz hodil, říkejte mi co chcete. Tak proč tam nenasadit NP Kačenu
(Já vím splítka)
T6 mě osobně přijde vzhledově daleko modernější (a také s ní radši jedu) než T3 R.P (V). Interiér i exteriér mi přijde zajímavější a tolik neokoukaný jako u T3 kde sednu a jedu pořád tím samým a vzhledově stejným vozem. Takže za T6 jsem rád, že tu budou jezdit.
Ono i KT8D5N mi přijde vcelku povedený vůz a jistých ohledech lepší než 14T, a jsem rád, že aspoň ty jsou nasazeny na d-26.
Věřím, že se situace změní příchodem 15T, ale v současnosti by se to mělo udělat z toho co máme a u DP mi zrovna nepřijde že se o to snaží rčení „zákazník náš pán“ zde určitě neplatí