Provoz na linkách

Archiv starých nebo neaktuálních příspěvků. Příspěvky, které přinášejí informace, jejíchž poselství již bylo naplněno v minulosti.

Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM

Zamčeno
Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2459
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Re: Provoz na linkách

Příspěvek od Proxy » 03.3.2008 22:07

Karosák píše:Takže v daném časovém úseku se na Barrandovské větvi pohybovalo 7ks NP vozidel. Tak to jen tak pro zasmání :?
Jenom tak málo :?: :?: :?: :shock:
Když si vezmu, že Motol má přes dvě desítky provozuschopných poršeter, očekával bych, že na řepské nebo barrandovské větvi může být i tucet 14T :wink:

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3859
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Provoz na linkách

Příspěvek od Karosák » 03.3.2008 22:03

Když už jsme u toho shlukování NP spojů: Každé pondělí v 19:00 odjíždím z Barrandova DC na Anděl a každé pondělí se mi nervy snaží odejít v kýbl, když mi nejprve ujede Škodovka na d-20, což je řekněme ještě moje chyba, ale než dalším obyčejným spojem dojedu na Anděl, potkám v protisměru cca 4 další Škodovky. A zrovna dneska to byl extrém: 2ks za sebou v Hlubočepích, další na Lihovaru, další před "Smíchačskými nádžemi", další na Plzeňce a ještě jedna na Knížecí+ jedna souprava stála ještě na Barrandově. Takže v daném časovém úseku se na Barrandovské větvi pohybovalo 7ks NP vozidel. Tak to jen tak pro zasmání :?

Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Provoz na linkách

Příspěvek od Fořtík » 03.3.2008 20:38

pawel píše:23 je z hlediska šotouše skutečně nudná a bezpohlavní, ale proč? mimo jiné právě proto, že ji vypravuje (pouze) PA :)
Ona je otravná i pro řidiče. Je to dementní linka, která jezdí de facto stále ve zpoždění, neboť vzniklá zpoždění není kde dojet (22 má přeci jen Hostivař a Břevnov). Díky těmto zpožděním je také celkem pravidelně podjížděna linkou 19 v obratišti Kubánské náměstí. Navíc je na lince zaveden systém střídaných přestávek s přechodem na jiný vůz a to celou situaci domršuje do neskutečna. Na I.P.Pavlova přijede vlak opožděn o 3-5 minut. Zpravidla se z tohoto zpoždění cestou na Kubáň nepodaří umazat nic, občas minutku. Na Kubáni je skvělých 8-9 minut času, když k tomu dáme to zpoždění, máme z toho krásné 3-4 minuty - v tom lepším případě. Prostě skvělá linka ve všech ohledech. :roll:

Blbost je, aby na dvou kolejích končily tři linky. Na Petřinách to funguje jakeš takeš, ale ta Kubáň je děs!

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2386
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Provoz na linkách

Příspěvek od pawel » 03.3.2008 20:14

23 je z hlediska šotouše skutečně nudná a bezpohlavní, ale proč? mimo jiné právě proto, že ji vypravuje (pouze) PA :)

Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Provoz na linkách

Příspěvek od Fořtík » 03.3.2008 18:51

2217 píše:Co mě ale docela taky štve, jsou alstomy na 23, dokonce jsem potkala už i na 22! Co mi to děláte?
No jo no, tuto bezpohlavní linku totiž vypravujeme celou my. Bohužel. :roll:

Uživatelský avatar
2217
Uživatel
Příspěvky: 746
Registrován: 16.11.2006 23:16
Bydliště: kousíček od Národní Třídy
Kontaktovat uživatele:

Re: Provoz na linkách

Příspěvek od 2217 » 03.3.2008 17:39

Ad Porše na páteřních linkách: Ještě že teď jezdím tak, že chytám na devítce T3/T6! Když jsem jezdila od rychlíku a báglem, nevešla jsem se hnedle. Na rydchlík jsem radši jezdila s rezervou a čakele na T6 nebo zrychlovač. Do toho se aspoň vejdu, navíc ve zrychlu v zimě nezmrznu.
Co mě ale docela taky štve, jsou alstomy na 23, dokonce jsem potkala už i na 22! Co mi to děláte? Já byla zvyklá, že pískací = 18, zryhl. = 6, 22, 23 a někdy taky 9, T6 = 21, 9 a sem tam 6. Platné vtšinou.
POrše bych na 9 vůbec nepouštěla.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2386
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Provoz na linkách

Příspěvek od pawel » 03.3.2008 16:25

souhlas s arnym.

Uživatelský avatar
arny
Uživatel
Příspěvky: 370
Registrován: 20.11.2006 18:57
Bydliště: Praha je mi velká

Re: Provoz na linkách

Příspěvek od arny » 02.3.2008 12:37

Neříkám, že zrovna mě vadí schody, ale na rozdíl T3 a jejich odvozeniny je 14 T moderní vůz byť s určitými nedostatky. Prostě jsme se tady namlsali a teď hurá zpět na staré vozy osvědčené vozy. :( Přece jen nové vozy musí jezdit po nové trati.

Podle mělo dojít k rovnoměrnému rozložení NP a VP vozů mezi páteřní linky byt i za cenu, ve špičce, zkrácení intervalu z důvodu kapacity 14T. Na linku 22 by se NP vůz hodil, říkejte mi co chcete. Tak proč tam nenasadit NP Kačenu :?: (Já vím splítka)

T6 mě osobně přijde vzhledově daleko modernější (a také s ní radši jedu) než T3 R.P (V). Interiér i exteriér mi přijde zajímavější a tolik neokoukaný jako u T3 kde sednu a jedu pořád tím samým a vzhledově stejným vozem. Takže za T6 jsem rád, že tu budou jezdit. 8-)

Ono i KT8D5N mi přijde vcelku povedený vůz a jistých ohledech lepší než 14T, a jsem rád, že aspoň ty jsou nasazeny na d-26. :D

Věřím, že se situace změní příchodem 15T, ale v současnosti by se to mělo udělat z toho co máme a u DP mi zrovna nepřijde že se o to snaží rčení „zákazník náš pán“ zde určitě neplatí :(

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2459
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Re: Provoz na linkách

Příspěvek od Proxy » 02.3.2008 9:23

Damir Holas píše:
Fořtík píše:Stále se bavíme o nových vozech a o jejich nahrazování starých T3 a T6. Ovšem 14T i 15T se počítají jako souprava vozů 2xT - to se snad do budoucna s malokapacitními spoji některých linek, které jsou nyní zajišťovány vlaky 1xT nepočítá? Tohle mě spíš zajímá... #-o
A co wany? Nebude to řešeno po téhle linii?
Zřejmě nikoliv, neb wan nebude dle aktuálních plánů více jak dvě desítky kousků :( Ostatně náhradu pro linky se sólo-vozy lze řešit až po roce 2018 -tedy dokončení dodávek vozů 15T. V té době budeme mít ještě dostatek vozů T pro zajištění denní i nočních sólo linek = cca 150 vozů :?:
Osobně doufám, že sólo-linky postupně vymizí z denního provozu a zůstanou pouze na nočních linkách :wink:

Uživatelský avatar
Damir Holas
Uživatel
Příspěvky: 1564
Registrován: 23.8.2006 17:28
Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita

Re: Provoz na linkách

Příspěvek od Damir Holas » 02.3.2008 1:50

Fořtík píše:Stále se bavíme o nových vozech a o jejich nahrazování starých T3 a T6. Ovšem 14T i 15T se počítají jako souprava vozů 2xT - to se snad do budoucna s malokapacitními spoji některých linek, které jsou nyní zajišťovány vlaky 1xT nepočítá? Tohle mě spíš zajímá... #-o
A co wany? Nebude to řešeno po téhle linii?

Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Provoz na linkách

Příspěvek od Fořtík » 02.3.2008 1:18

Stále se bavíme o nových vozech a o jejich nahrazování starých T3 a T6. Ovšem 14T i 15T se počítají jako souprava vozů 2xT - to se snad do budoucna s malokapacitními spoji některých linek, které jsou nyní zajišťovány vlaky 1xT nepočítá? Tohle mě spíš zajímá... #-o

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Provoz na linkách

Příspěvek od Absolut » 02.3.2008 1:08

Mně se to zdá stupidní vzhledem ke kapacitě vozů 14T. Jsou to dobré vozy, ale se stísněným interiérem a tak bych je rád jednou viděl vyčleněné pro celé linky obsluhované 14T. Jako kapacitní náhrada dvojic poslouží 15T, kterých bude hafo.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2601
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: Provoz na linkách

Příspěvek od fricoolinek2 » 01.3.2008 22:50

Zrovna já jsem s rozvržením NP vozům spokojen :) , viz. bydliště, ale uznávám, že je to ode mne drobet sobecký...

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10212
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Provoz na linkách

Příspěvek od 9001 » 01.3.2008 19:37

Nějak mi zmizel předchozí příspěvek, tak ho napíšu trošku jinou formou.
Naprostý souhlas s Arnym. Linka 11 NP vozy potřebuje. Sice na linku 22 se moc nehodí, ale kdyby konečně někomu v DP došlo že 14T nenahradí plnohodnotně 2xT/KT, respektive na tvorbě jízdních řádů, napadlo před 14T zkrátit interval jako to dělají v Plzni když jede Astra. Adekvátní třeba 6 minut.
Ke stěhování. Přijde mi jako neschopnost pracovníků Škoda, že nejsou schopni zajistit technickou podporu ve 2 vozovnách. Uznávám, že Strašnice nebyly ideální, proč ne teda Pankrác, kde se v klidu mohla zachovat strašnické vypravení NP spojů. Lidi jsou si schopni velmi rychle zvyknout na určité spoje, i když nejsou garantovány (viz výjezdy linky 21). Škoda by si mohla trochu vážit svýho největšího zakazníka.
Souhlasí moderátoři s touto verzí?

davidtk
Uživatel
Příspěvky: 335
Registrován: 04.1.2008 13:25

Re: Provoz na linkách

Příspěvek od davidtk » 01.3.2008 18:59

trainzjohny píše:Tedy více T6tek na hrad =D> :lol: =D>
Tím pádem víc T6tek směr BH :-D konečně by "nahoře" jezdilo i něco jinýho :lol: teda ne že bych si stěžoval, dá se tu vidět všechno :) ale nevadilo by.
A to že musim jaksi jít po schodech do tramvaje mi fakt srdce netrhá. Je sice fakt, že lidem o holi to dělá problém obrovskej ...
BTW nad cenou JD jsem neřval ani jako kaštan ... jo teď nadávám když mám dávat pade za roční lítačku :lol: :lol: ... kvalita, kvalita radši jedu suchojem (když neni při cestě T6 :) ) než poršešrotem (nevim nesnášim tu věc ... málo místa, děsná v zatáčkách a při rozjezdech [jo vim je to o stylu jízdy toho v kabině .. s tim nic nenadělám]) a to že mám v mý oblasti NP spoje mě nějak nebere :)

Zamčeno