Linku 790 sice platí ČSA a ČD, ale chtělo by to trochu víc využívat - nahnat nějaký lidi...Myslim ze provoz financuji CSA a CD. Mesto ani DP s tim nic nemaji (mimo to, ze DP zajistuje tu prepavu)
AE - Airport Express aneb linka 790
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
Re: Vím
Nevím úplně přesně, při kolika lidech se vyplácí provoz nízkopodlaž. autobusu, ale zdá se mi, že na 100 si lidi už zvykli. Zrovna nedávno se mírně zkracovaly intervaly...Jeste je zajimava 100, nevim jak ta jezdi plna, ale je take rychle u metra.
Re: Vím
Z letiště rovnou na hrad, to by se turistíci měli moooc dobřePhabbey píše:Nevím, jak by to Hradu vadilo. Myslím, že nejde o jeho blízkost tu nejde.Anonymous píše:pár stovek metrů od Hradu
Tehdy totiž vybudování souviselo s vedením dálnice Holešovicemi a tedy zrušením trati Dejvice-Bubny-Masaryčka, takže by tam terminál musel být. Ale naštěstí ke zrušení téhle trati nedošlo, takže nebyl postaven ani terminál. Hrad bych do toho nepletl. Jeho siluetu nádraží nijak nenaruší, vždyť od hradu je odděleno souvislou zástavbou. To je jako kdyby se mělo zrušit Hlavní nádraží kvůli tomu, že je blízko muzea. A přitom od muzea je k Hlavnímu nádraží vidět a nikomu nevadí.
Naopak, dobře vybudovaný kapacitní terminál by mohl sloužit i turistům k Hradu.
Re: Vím
Nevím, jak by to Hradu vadilo. Myslím, že nejde o jeho blízkost tu nejde.Anonymous píše:pár stovek metrů od Hradu
Tehdy totiž vybudování souviselo s vedením dálnice Holešovicemi a tedy zrušením trati Dejvice-Bubny-Masaryčka, takže by tam terminál musel být. Ale naštěstí ke zrušení téhle trati nedošlo, takže nebyl postaven ani terminál. Hrad bych do toho nepletl. Jeho siluetu nádraží nijak nenaruší, vždyť od hradu je odděleno souvislou zástavbou. To je jako kdyby se mělo zrušit Hlavní nádraží kvůli tomu, že je blízko muzea. A přitom od muzea je k Hlavnímu nádraží vidět a nikomu nevadí.
Naopak, dobře vybudovaný kapacitní terminál by mohl sloužit i turistům k Hradu.
Re: Vím
I návrh takového nádražího už tu byl, plánoval se někdy v 70.-80. letech. Pak někomu došlo, že postavit takovou věc pár stovek metrů od Hradu asi není to pravé ořechové. Bohužel nemám nikde plánky ani návrhy.jara píše: TO jsem také říkal. Já jsem pro udělat z Prahy Dejvic velké přestupní nádraží bus-vlak-metro(hradčanská)-tram.
Trochu předejdu případné reakce: jo, jasně, okruh povede ještě blíž, ale nic tam nebude stavět a bude to celé pod zemí.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 16.11.2003 17:38
- Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vím
TO jsem také říkal. Já jsem pro udělat z Prahy Dejvic velké přestupní nádraží bus-vlak-metro(hradčanská)-tram. A odtud vést rychlodráhu na letiště a od tamtud do Kladna. Bohatě by tam stačily jednotky 471 třeba delší o jeden vloženej vůz. A stačilo by to. Navrhovou rychlost 100. A bylo by po srandě. A je to levnější než metro a zároven to má větší obsazenost než bus a trammatus píše:
...... takze by mohl nekdo obyvatelum Prahy 6 konecne ucpat hubu, ponevadz se to netyka jen letiste, ale k tem milionum je potreba pricist dalsi miliony Kladenaku prepravenych rocne a nikdo z techto nema zajem o prestupovani na Dlouhe mili a vyhlidkovou jizdu pres Bilou Horu a Motol. To uz snad i ta tramvaj prodlouzena pres Dedinu, Dlouhou mili az na Letiste a provozovana modernimi vozy by byla lepsi - pohodlnejsi nez bus a levnejsi nez metro
Re: Vím
Ani bych nerekl. Klidne ji pouziju, kdyz opet nekam poletim. Radsi za 45Kc v poloprazdnem autobusu primo na Metro C (tech co to maji na A nebo B vyhodnejsi se to netyka) nez v 119. Jeste je zajimava 100, nevim jak ta jezdi plna, ale je take rychle u metra. Samozrejme, ze nejlepsi by bylo mit pohodlnou kolejovou dopravu az na letiste. Jde o zavazadla a pohodli pri cestovani. A bus i kdyz nizkopodlazni proste takove pohodli jako kolejova doprava neprinese.Honzík píše:Já vím, proč linka vznikla, já jen jsem odmítl jiné zastávky než ty které má. Ti ostatní, co to nemají v ceně letenky/jízdenky pojedou levněji 119.
15 milionu cestujicich z letiste za rok je uz pomaly argument hodny verejneho zajmu, podobne, jak dalnice, takze by mohl nekdo obyvatelum Prahy 6 konecne ucpat hubu, ponevadz se to netyka jen letiste, ale k tem milionum je potreba pricist dalsi miliony Kladenaku prepravenych rocne a nikdo z techto nema zajem o prestupovani na Dlouhe mili a vyhlidkovou jizdu pres Bilou Horu a Motol. To uz snad i ta tramvaj prodlouzena pres Dedinu, Dlouhou mili az na Letiste a provozovana modernimi vozy by byla lepsi - pohodlnejsi nez bus a levnejsi nez metro
Re: Zatim vozi vzduch
A při počtu lidí 2 kusy je to skoro taxik, lidi si musí zvyknout nejdříve.matus píše:Tak jsem AE videl na Letenskem namesti vcera a dnes:
vcera cca 17:45 - 2 cestujici
dnes cca 13:15 - 2 cestujici
dnes cca 13:45 - 0 cestujici
Pokud to plati CSA, tak zadny problem.
Nicmene 45,-Kc se mi jevi jako ne az tak hrozna cena, kdyz vezmu v uvahu ze je to expres k metru C, ktery je v centru pomerne rychle a bez zbytecnych komplikaci (narozdil od 119ky, ktera vozi lidi na Dedinu, ma hafo zastavek a je dost plna) a na druhe strane hodne levne v porovnani s cenou taxi.
Zatim vozi vzduch
Tak jsem AE videl na Letenskem namesti vcera a dnes:
vcera cca 17:45 - 2 cestujici
dnes cca 13:15 - 2 cestujici
dnes cca 13:45 - 0 cestujici
Pokud to plati CSA, tak zadny problem.
Nicmene 45,-Kc se mi jevi jako ne az tak hrozna cena, kdyz vezmu v uvahu ze je to expres k metru C, ktery je v centru pomerne rychle a bez zbytecnych komplikaci (narozdil od 119ky, ktera vozi lidi na Dedinu, ma hafo zastavek a je dost plna) a na druhe strane hodne levne v porovnani s cenou taxi.
vcera cca 17:45 - 2 cestujici
dnes cca 13:15 - 2 cestujici
dnes cca 13:45 - 0 cestujici
Pokud to plati CSA, tak zadny problem.
Nicmene 45,-Kc se mi jevi jako ne az tak hrozna cena, kdyz vezmu v uvahu ze je to expres k metru C, ktery je v centru pomerne rychle a bez zbytecnych komplikaci (narozdil od 119ky, ktera vozi lidi na Dedinu, ma hafo zastavek a je dost plna) a na druhe strane hodne levne v porovnani s cenou taxi.