TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Vy si nedáte pokoj, což? Každopádně doporučuji jízdu linkou 10 v neděli okolo 10-12 hodin v úseku I.P.Pavlova - Anděl. Nepropadne tam špendlík.KM píše:Štěpáne, kdybyste opravdu byl tak informován, jak předstíráte, tak by vám především řekli, že není už ani na provoz několika sólo vozů v neděli ráno (viďte admine Petře) (...)
Říkám ano, nejsme v rozporu!KM píše:Sorry, ale vaše představa o ekologii je opravdu naivní. Tramvajka je na elektriku, tak je čistá. Možná je to až kontraproduktivní. Ani nemá cenu vysvětlovat, že ekoteroristum (a v případě Trojské kotliny do značné míry oprávněně) bude vadit už stavební ruch, který přírodu nenávratně poškodí, odstěhují se živočichové, o kterých ani nevíme a podobně. To není jen o tom smradu za vozidlem. A tak je to tu bohužel s většinou témat.
Sorry, ale vaše představa o ekologii je opravdu naivní. Tramvajka je na elektriku, tak je čistá. Možná je to až kontraproduktivní. Ani nemá cenu vysvětlovat, že ekoteroristum (a v případě Trojské kotliny do značné míry oprávněně) bude vadit už stavební ruch, který přírodu nenávratně poškodí, odstěhují se živočichové, o kterých ani nevíme a podobně. To není jen o tom smradu za vozidlem. A tak je to tu bohužel s většinou témat.
Dneska sem schválně koukal na místa kudy by měla TT vést, a nedokážu si představit její trasování Kamýckou ulicí, po obou strannách jsou obytný domy a okolo ulice dost málo místa. Divil bych se kdyby lidem nevadilo že by nová vozovka a tram vzali lidem zahrádky a chodníky a hlavně hluk, protihluková bariéra se tam vůbec nehodí.
Jo... to byl příklad. Jen... Píšu, že ono to neni zase ouplně přesný...MOp píše:a co když odebírá energii z atomovove nebo vodni elektrarny? jak to muzes vedet, co pouzivas.. je to tak propojene, ze vi kazdej prd..Martin.KT8D5 píše:No ekologická, dovolil bych si nesouhlasit, kde bere tramvaj elektřinu? Z elektráren. Z jakých? Většinou tepelných. Co se pálí? Uhlíčko. Kde se veme uhlíčko?? V dole. V jakym? Buď hlubinej nebo povrchovej... A jak vypadá Mostecko?? No takže ono je to pro a proti, ale je šetrnější dejme tomu.
a co když odebírá energii z atomovove nebo vodni elektrarny? jak to muzes vedet, co pouzivas.. je to tak propojene, ze vi kazdej prd..Martin.KT8D5 píše:No ekologická, dovolil bych si nesouhlasit, kde bere tramvaj elektřinu? Z elektráren. Z jakých? Většinou tepelných. Co se pálí? Uhlíčko. Kde se veme uhlíčko?? V dole. V jakym? Buď hlubinej nebo povrchovej... A jak vypadá Mostecko?? No takže ono je to pro a proti, ale je šetrnější dejme tomu.
No ekologická, dovolil bych si nesouhlasit, kde bere tramvaj elektřinu? Z elektráren. Z jakých? Většinou tepelných. Co se pálí? Uhlíčko. Kde se veme uhlíčko?? V dole. V jakym? Buď hlubinej nebo povrchovej... A jak vypadá Mostecko?? No takže ono je to pro a proti, ale je šetrnější dejme tomu.Jonáš píše:Tramvaj je snad ekologická doprava, a když budou zakryté podvozky, tak se snad sníží i hlučnost. Jinak do Trojské kotliny by se nemělo zasahovat, je to lokalita s velmi specifickým klimatem, atd... Takže těm ekologům rozumím!
Tramvaj je snad ekologická doprava, a když budou zakryté podvozky, tak se snad sníží i hlučnost. Jinak do Trojské kotliny by se nemělo zasahovat, je to lokalita s velmi specifickým klimatem, atd... Takže těm ekologům rozumím!KM píše:Obecně tramvaj může prokázat přednosti pouze na nových moderních rychlých tratích, a to by Suchdol splňoval (na rozdíl od mnoha míst v centru města, kde tramvaje přestaly vyhovovat již před 30-50 lety) Poté co okolo Suchdola bude dokončen dálniční okruh, přibudou tam domy a určitě i pracovní příležitosti. Větvení nebude třeba, TT bude páteří podobně jako metro na JM a lidi přivezou 3XX busy z okolí (budou stačit i pro místní frekvenci). Ale řekl bych že je řada naléhavějších projektů a že by se nemělo předbíhat.
Jinak to území, kde navrhujete TT Podbaba-Bohnice je chráněná Trojská kotlina. Ne že by tam TT nepatřila, ale ekoteroristi budou asi jiného názoru.
Obecně tramvaj může prokázat přednosti pouze na nových moderních rychlých tratích, a to by Suchdol splňoval (na rozdíl od mnoha míst v centru města, kde tramvaje přestaly vyhovovat již před 30-50 lety) Poté co okolo Suchdola bude dokončen dálniční okruh, přibudou tam domy a určitě i pracovní příležitosti. Větvení nebude třeba, TT bude páteří podobně jako metro na JM a lidi přivezou 3XX busy z okolí (budou stačit i pro místní frekvenci). Ale řekl bych že je řada naléhavějších projektů a že by se nemělo předbíhat.
Jinak to území, kde navrhujete TT Podbaba-Bohnice je chráněná Trojská kotlina. Ne že by tam TT nepatřila, ale ekoteroristi budou asi jiného názoru.
Jinak to území, kde navrhujete TT Podbaba-Bohnice je chráněná Trojská kotlina. Ne že by tam TT nepatřila, ale ekoteroristi budou asi jiného názoru.
Re: Důležitější je tram do Bohnic
Moje řeč, budovat pavučinovou síť a ne síť dlouhých větví!pavhob píše:Myslím, že z Podbaby by měla tramvaj vést po novém mostě přes Vltavu, dále kolem zadního vchodu do ZOO do Bohnic a Čimic s větví do Kobylis. Využití bude určitě vyšší, vznikne nová směrová nabídka - bydlet v Bohnicích a dojíždět do práce nebo na VŠ do Dejvic (Suchdola) musí být chuťovka.
Tram do Suchdola stejně vyřeší pouze 50% oblasti a busy budou muset být zachovány (nebo větvit tram do 2 směrů?)....
Osobně bych preferoval před Suchdolem také tam do Malešic, na Radlickou a investice do metra D pouze do N.Dvorů, dále tramvaj N Dvory - Libuš - Vestec - Jesenice + odbočka do Modřan.
Důležitější je tram do Bohnic
Myslím, že z Podbaby by měla tramvaj vést po novém mostě přes Vltavu, dále kolem zadního vchodu do ZOO do Bohnic a Čimic s větví do Kobylis. Využití bude určitě vyšší, vznikne nová směrová nabídka - bydlet v Bohnicích a dojíždět do práce nebo na VŠ do Dejvic (Suchdola) musí být chuťovka.
Tram do Suchdola stejně vyřeší pouze 50% oblasti a busy budou muset být zachovány (nebo větvit tram do 2 směrů?)....
Osobně bych preferoval před Suchdolem také tam do Malešic, na Radlickou a investice do metra D pouze do N.Dvorů, dále tramvaj N Dvory - Libuš - Vestec - Jesenice + odbočka do Modřan.
Tram do Suchdola stejně vyřeší pouze 50% oblasti a busy budou muset být zachovány (nebo větvit tram do 2 směrů?)....
Osobně bych preferoval před Suchdolem také tam do Malešic, na Radlickou a investice do metra D pouze do N.Dvorů, dále tramvaj N Dvory - Libuš - Vestec - Jesenice + odbočka do Modřan.
coze o vikendu vice linek nez jedna? ha ha ha.. leda ve vsedni den nejaka solo posila suchdol - dejvicka - cervenak ala byvala 20.Štěpán píše: Vraťme se k Suchdolu. Já tuto trať velmi podporuju. To že tam zatím o víkendu bude jezdit jedna linka (ale spíš asi víc), neznamená, že tahle trať nemá opodstatnění. Myslím si, že stavba TT je velký městotvorný prvek.
TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
co se TT na Suchdol týče, diskutuje se také o tom, jak zajistit také dopravu pro obyvatele Nového Suchdola, tj. čtvrti ležící za současnou konečnou budu 107 "Suchdol".
na K-r jsem navrhl prodloužení trati od plánované smyčky Starý Suchdol tímto směrem:
Podbaba - ... - Rybářka - Suchdol - Výhledy - Starý Suchdol (terminál, smyčka, P+R) - Za Sokolovnou - Suchdolská - K Drsnici - Nový Suchdol.
pozitivum vidím v tom, že se trať nevětví a neruší se tím funkce stanice Starý Suchdol, kde by mělo jezdit maximum linek - tedy i ta, co by měla jet až na Nový Suchdol a v případě větvení by uhnula už u ČZU. jinak ad Za Sokolovnou - zahrádkáři, promiňte, ale...
co tomu říkáte?
na K-r jsem navrhl prodloužení trati od plánované smyčky Starý Suchdol tímto směrem:
Podbaba - ... - Rybářka - Suchdol - Výhledy - Starý Suchdol (terminál, smyčka, P+R) - Za Sokolovnou - Suchdolská - K Drsnici - Nový Suchdol.
pozitivum vidím v tom, že se trať nevětví a neruší se tím funkce stanice Starý Suchdol, kde by mělo jezdit maximum linek - tedy i ta, co by měla jet až na Nový Suchdol a v případě větvení by uhnula už u ČZU. jinak ad Za Sokolovnou - zahrádkáři, promiňte, ale...
co tomu říkáte?