Příspěvek
od uzivatel35 » 05.10.2011 16:55
Ano, tramvajová trať je v územním plánu stejně jako metro D. Co se mě týče, já bych trať ze Slavie na Bohdalec, Spořilov a dále na Háje nebo do Jesenic docela rád viděl, ale obávám se, že k její realizaci je stejně daleko jako k metru D nebo dost zvláštní větve metra B na Západní město. Proto jsem zde kdysi navrhl alternativu k metru D v podobě vlaku, jako je to třeba v Berlíně. Úsek Písnice-Krč by byl podzemní, nově vybudovaný, úsek Krč-Vršovice by byla jen zrekonstruovaná stávající trať s novými stanicemi Kačerov,Depo Kačerov, Michle. Dále nový tunel pod Náměstí Míru na Hlavní nádraží a odtud po současně trati s novými stanicemi Krejcárek,Karlín (U Sluncové) (o Krejcárek a Karlín se střídá každý druhý spoj),Balabenka, do Vysočan, odtud nová trať přes Letňany (stanice u terminálu),napojí se na zrušenou vlečku a dojede do Čakovic. Je mi samozřejmě jasné, že nižší než pětiminutový interval ve špičce nepřipadá v úvahu, ale když to lidé zvládají bez něho, přežijí trochu větší interval. Navíc si nemyslím, že by Déčko bylo moc vytížené. Svým návrhem bych polovinu cestujících s C přesměroval na D, Céčku by se trochu ulehčilo.